Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Financial and Corporate IT 2020

Időpont: 2020. szeptember 3.  

Helyszín: Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Tudnivalók

Regisztráció: 08:30-08:55

A konferencia nyelve: magyar

Szakmai program: 08:55-17:00

Várható résztvevők száma: 250-300 fő

 

 

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2022-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

Helyszíni részvétellel kapcsolatos tájékoztató

Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni, nem csak ősszel, hanem akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Mi gondoskodunk

  • Konica Minolta IoT hőkamera a résztvevők maximális biztonsága és egészsége érdekében a belépésnél
  • az érintésmentes, biztonságos belépésről;
  • a megfelelő ültetésről;
  • a külföldi előadók online bejelentkezéséről;
  • az esetleges létszámkorlátról;
  • és egyéb rendezvénytechnikai- és biztonsági megoldásokról.

A helyszíni feltételeket (például a biztonságos étkezést) pedig azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

ELLENŐRIZZE E-MAIL FIÓKJÁT
A jelentkezés visszaigazolása során személyre szóló QR kódot kap emailben
MUTASSA FEL A QR KÓDOT
A rendezvény napján hozza magával okoskészülékén vagy kinyomtatva a QR kódot
VEGYE ÁT KITŰZŐJÉT
A kitűző az ön belépési igazolványa, kérjük viselje a konferencia alatt.
LÉPJEN BE A KONFERENCIA TERÜLETÉRE
A rendezvény szolgáltatásai az ön rendelkezésére állnak

Helyszín, megközelítés

A térkép mozgatásához klikkeljen a térképre!

Támogatóink

Gold támogató

Silver támogató

Médiapartner

Maximális biztonság és egészség szponzora

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Szekeres Renáta
  • Szekeres Renáta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4367
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Lippai Judit
  • Lippai Judit
  • Key account sales partner
  •  
  • Telefon: 06/30 311 87 02
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Turzó Ádám
  • Turzó Ádám
  •  
  • Telefon: 06/1-472-2093 / 42
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.