A hazai piacon már sikeres kis- és középvállalkozásoknak szól a rendezvény, akik kacérkodnak az export piacra lépés gondolatával, de még visszatartja őket az ismerethiány és az ebből fakadó félelmek. A konferencia célja, hogy közérthető útmutatással és hasznos felvetésekkel segítse a külpiacokra lépés gondolatával foglalkozó vállalkozásokat, eloszlassa a kételyeiket és praktikus tippekkel segítse a kezdő lépések megtételét. A változatos témákat, így a piackutatást, a banki és intézményi lehetőségeket és adózást is érintő előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket Kérdés-Válasz (Q&A) szekció zárja, ahol a résztvevő szakértőknek konkrét, az exportra lépéssel kapcsolatos kérdéseket személyesen is fel lehet tenni.
A kételyek eloszlatása, a felmerülő kérdések megválaszolása és a legfontosabb kezdő lépések azonosítása a célja annak az online konferenciának, amelyen a hazai piacon már sikeres, ezért exportban gondolkodó kis- és középvállalkozások tehetik fel kérdéseiket a szakmai előadóknak.
A hazai piacon már biztos lábakon álló, külpiacra lépésen gondolkodó kis- és középvállalkozásoknak szól az az online konferencia, amelyre november 24-én kerül sor. Az eseményen az érdeklődő vállalkozások hallhatnak majd az első legfontosabb lépésekről az internetes eszközök, finanszírozás és tanácsadás témakörei körökben.
A kételyek eloszlatása, a felmerülő kérdések megválaszolása és a legfontosabb kezdő lépések azonosítása a célja annak az online konferenciának, amelyen a hazai piacon már sikeres, ezért exportban gondolkodó kis- és középvállalkozások tehetik fel kérdéseiket a szakmai előadóknak.
ONLINE RÉSZVÉTELLEL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÓ
Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.
A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint: - Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra - egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
A rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet, a belépéshez a rendezvényt megelőző napokban küldünk linket, ahova egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni.
A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.
* - Az on-line konferencia megtekintésének technikai feltételei az alábbi helyen ismerhetők meg: https://support.livestorm.co/article/19-technical-requirements-livestorm A technikai feltételek fennállása az alábbi helyen tesztelhető: https://app.livestorm.co/connectivity-test A fenti technikai feltételek hiányában az on-line konferencia megtekintése lehetetlenné válhat vagy csak minőségi hibásan lehetséges. A Net Média Zrt. kizárja a felelősségét azért, ha a látogató a fenteik szerinti technikai minimálfeltételek hiánya miatt vagy egyéb, a Net Média Zrt. felelősségi körén kívüli okból nem tudja vagy csak részben tudja megtekinteni a rendezvényt. Ilyen okból a már kifizetett jegy ára nem téríthető vissza.
Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!
„Rengeteg olyan tudásról hallhatnak itt az Agrárszektor konferencián, amiről semmilyen más konferencián.”
"Teret ad a piaci szereplőknek, hogy találkozzanak, információt cseréljenek, inspirálódjanak és új ötletekkel gazdagodjanak…számomra öröm résztvevőnek lenni a Portfolio Property Investment Forum-on!"
"5 éve rendszeres hallgató és több alkalommal meghívott előadó vagyok a Portfolio Magánegészségügyi Konferenciáján. Nagy élmény az ősz kezdetén a biztosítók, versenytársak és szakértők jelentős csoportjával találkozni, gondolatokat cserélni, vissza nézni a korábbi év üzleti adataira és előre tekinteni, hogy mi várható. Első kézből kaphatunk információt az Egészségügyi Államtitkárságtól vagy a Boston Consultingtól, akik az állami rendszert formálják. A Marriott hagyományosan lenyűgöző fekvése és a kiváló catering ünnepet varázsol ebből a napból. Sose hagynám ki."
Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.
Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.
Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.
A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.
Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.
Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.
Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.
Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.
Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.
Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.
Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.
Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu email címen kérdés esetén.
Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.
Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.
A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható. Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.
További információt az árak fülön talál.
Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.