Paul Feldwick a MAKSZ holnapi reklámhatékonysági szemináriumának vendége (x)

Portfolio
MAKSZ Reklámhatékonysági Képzés
2005. február 15., KOGArt Ház
Mikor lesz hatékony egy reklámkampány?
Miért van az, hogy sok reklám jól működik, sok viszont célt téveszt?
Lehet-e egyáltalán mérni a reklámok hatékonyságát? Azt mérem, ami valóban fontos vagy csak azt, amit mérni tudok?



Valószínűleg Önben és munkatársaiban is sokszor felmerültek már ilyen és ehhez hasonló kérdések.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) most elhozta a reklámhatékonyság kutatásának egyik nemzetközi szaktekintélyét, Paul Feldwick-et (DDB Worldwide Brand Planning Director), aki

The Proof Behind The Promise - Measuring and Judging the Effects of Advertising

címmel szemináriumot és workshopot tart, ahol Ön is felteheti az Önt leginkább érdeklő kérdéseket, illetve meghallgatja a legfrissebb kutatási eredményeket és elméleteket a reklám működéséről és a hatékonyság méréséről.

Paul Feldwick, a reklámhatékonyság egyik nagyágyúja, aki immár 30 éves reklámügynökségi tapasztalattal rendelkezik (DDB London). Számtalan cikket írt a témában és jónéhány konferencián tartott előadást - mindezt valahányszor nagy-nagy sikerrel.

“Paul is a thought leader who makes the rest of us think a great deal better" - Tim Ambler, London Business School

A szeminárium és workshop időpontja:
2005. február 15., kedd,

9:00-13:00 óra: szeminárium
14:00-18:00 óra: workshop, melyen lehetőség nyílik a szemináriumi tananyag gyakorlatokkal való elmélyítésére, illetve további megoldások megismerésére.

A képzés helyszíne:KOGArt Ház (Budapest VI., Andrássy út 112.)

Részvételi díj:Szeminárium: 45.000,- + áfa/fő (10 fő fölött 10% kedvezmény!)
Workshop: 30.000,- + áfa/fő

Regisztráció és információ:Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ)
Tel.: 1 342 4929, Fax: 1 322 1024, eszter@maksz.com, www.maksz.com

(X)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF