Kui János másfél évtizedig dolgozott különböző kereskedelem-kutatási projekteken a GfK Hungáriánál, különösen a kiskereskedelemmel és a kereskedelmi ingatlanokkal kapcsolatban. Szakterületei: geomarketing (vásárlóerő, lokáció-analízisek, megvalósíthatósági tanulmányok, kereskedelmi koncepciók, vonzáskörzet-elemzések), vásárlói szokások (elégedettség, vásárlói döntések). Most saját cégét, a Marketing Resolution-t vezeti, egyúttal az ügyfélkapcsolatokért felel.
Nincs mese, véget értek a „békeidők” a kiskereskedelemben. A fogyasztói igények változását, a makrogazdasági helyzeten túl, megannyi attribútum fűti. Legyen szó a klasszikus, offline szereplőkről vagy a piaci tortából egyre nagyobb falatokat kiharapó online kereskedőkről, vagy ezek keverékéről, mindenki azt... Részletek
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: