Elkötelezett integrált marketingkommunikációs szakértő, több mint 20 éves marketing tapasztalattal, jelenleg az IPG Mediabrandsnál COO pozícióban, korábban a Coca-Cola és a Johnson & Johnsonnál helyi és regionális média és digitális vezető szerepkörökben – erős affinitás a holisztikus médiatervezés és -vásárlás, digitális képességépítés és adatvezérelt szakértővé válás terén, illetve a programozott médiavásárlásban és az adatközpontú tervezésben való kiemelkedő teljesítmény révén. Márkakommunikációs stratégia, integrált kommunikációs tervezés és omni-channel tervezés terén szerzett tapasztalat. Jelenleg arra fókuszálok, hogyan lehet a jelen és a jövő sikeres médiaügynökségét építeni, mik azok a skill-ek, kompetenciák, amelyek legjobban segítik a partnereink növekedési potenciálját.
Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként: