Portfolio Konferencia logo

Smart Logistics 2018

Időpont: 2018. április 19.   Helyszín: Hotel Hilton Budapest (Budai Vár)

A konferencia aktuális ára

Normál ár

59.900 HUF + ÁFA/fő


Kedvezmények

5 vagy több fő jelentkezése esetén*

20% kedvezmény

Egyedi kedvezmény a Járműipar konferencia résztvevőinek

30% kedvezmény

Választható szolgáltatások

KÉT KONFERENCIA EGY HELYEN, EGY JEGGYEL! SMART LOGISTICS + FM & OFFICE

Smart Logistics konferenciánkkal egy időben és egy helyen megszervezésre kerül FM & Office c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kiegészítő jegyet vásárolhatnak 20 000 Ft + Áfa / fő áron. Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti.

20000 HUF + ÁFA/fő

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

  • A konferencia aktuális ára: 59.900 Ft + ÁFA / fő

Csoportos Kedvezmény:

  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén

* Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! 

KÉT KONFERENCIA EGY HELYEN, EGY JEGGYEL! SMART LOGISTICS + FM & OFFICE

Smart Logistics konferenciánkkal egy időben és egy helyen megszervezésre kerül FM & Office c. rendezvényünk is, melyre vendégeink kiegészítő jegyet vásárolhatnak 20 000 Ft + Áfa / fő áron. Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti.

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre. Az online regisztráció megrendelésnek minősül.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a konferencia@portfolio.hu címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni. A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség. A rendezvényt megelőző 1-2 munkanapon történő regisztrációnál elképzelhető, hogy a részvételi díj átutalása nem érkezik meg számlánkra, ekkor lehetséges a rendezvény utáni 1. munkanapon az átutalás. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat a lemondási határidő után - beleértve az átutalás hiánya miatti rendezvénytől való távolmaradást is - nem fogadunk el. Ebben az esetben is - mivel a lemondási határidőig nem érkezett hozzánk írásbeli lemondás - a teljes összeget ki kell fizetni.

Támogatóink

Kapcsolat

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Árgyelán Ágnes

Szponzorációs lehetőségek

Nyiri Sándor
  • Nyiri Sándor
  • Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-501-9755
  • E-mail cím: nyiri@portfolio.hu
Klenyán Ágnes
  • Klenyán Ágnes
  • Senior Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: 472-2099
  • E-mail cím: agi@portfolio.hu
Bacsa Attila
  • Bacsa Attila
  • Key Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím: bacsa@portfolio.hu
Varga-Fojtó Ágnes

Szervezés, lebonyolítás, információk

Ócsai Gábor
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit