Regisztráció

REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum

A Portfolio, a Pénzcentrum közös szervezésében, és a Kalmárok médiapartneri közreműködésével megrendezett REA 2025 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum (REA, vagyis Real Estate Agent) az egyik legfontosabb hazai ingatlanközvetítői rendezvény. Az esemény során a szakma legégetőbb és legaktuálisabb kérdéseit vitatjuk meg, különös figyelmet fordítva az ingatlanközvetítőkkel és a velük szorosan együttműködő iparági szereplőkkel kapcsolatos problémákra, mindezt a Portfolio Csoport hagyományainak megfelelően, az iparág csúcsvezetőinek, vezető szakembereinek részvételével.

Ne hagyd ki az év legfontosabb ingatlanközvetítői eseményét! A rendezvény remek lehetőséget kínál arra, hogy naprakész, gyakorlati tudást szerezz a legújabb ingatlanpiaci, jogi, szabályozási és finanszírozási kérdésekről. Emellett szó esik majd a professzionális ingatlanközvetítést átható proptech megoldásokról (beleértve az AI-trendeket), valamint az új generációs marketing- és kommunikációs eszközökről is, melyek elengedhetetlenek az értékesítési folyamatok során.

A REA 2025 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum nemcsak egy szakmai fórum, hanem egy kiemelkedő üzleti networking lehetőség is, ahol a résztvevők találkozhatnak az iparág kulcsszereplőivel. Emellett egy kötetlen, esti állófogadás is várja a résztvevőket, amely még inkább lehetőséget biztosít a kapcsolatépítésre és eszmecserére.

Kiemelt témáink

Az ingatlanközvetítői szektor legfontosabb döntéshozói osztják meg véleményüket a szakma jelenlegi helyzetéről és jövőbeli kilátásairól.
Ingatlanpiaci trendek és elemzői előrejelzések a jövőbeli változásokra vonatkozóan.
Finanszírozási trendek: aktuális helyzet a hitelpiacon és az otthonteremtési támogatások terén.
Működő értékesítési és árazási stratégiák, amelyek sikeresek a piacon.
Modern marketingkommunikációs megoldások az ingatlanközvetítői piacon.
A hatékony eladásösztönzés gyakorlati megoldásai.
Brandépítés vagy közvetlen értékesítés? A PR szerepe a Facebookon, TikTokon és Instagramon.
Mesterséges intelligencia alkalmazása az ingatlanközvetítésben: Átfogó áttekintés és valós példák az iparág digitális átalakulásáról.
Proptech trendek az ingatlanközvetítésben: A digitális átalakulás hatása a szektorra.
Home staging a gyakorlatban: Hogyan találjunk egyensúlyt a gazdasági racionalitás és az értékteremtés között.

Brutális árrobbanást hoz az Otthon Start vagy csak megy a pánikkeltés? 

Friss, országos ingatlanközvetítői felmérés mutatja, hogy az Otthon Start hitel belengetése augusztusban még csak mérsékelt lakáspiaci áremelkedést indukált. A Kalmár Kantin közösség...

Az innováció vethet véget a kóklerkorszaknak? – Az ingatlanközvetítés csúcsrendezvényén kiderül 

Noha az első negyedévben csökkent idehaza a lakástranzakciók száma, az Otthon Start program által felkorbácsolt keresletnövekedés éves szinten így is a tavalyi 133 ezerről a 150 ezer körüli tartományba lőheti ki a forgalmat. Mindez remek kilátásokkal kecsegtet az ingatlanközvetítői szakma számára, azonban a léc egyre magasabbra kerül, hiszen a 3%-os álomhitel miatt elszálló árak még húsba vágóbbá teszik a közvetítői díj leszurkolását. Technológiában, az ügyfélélmény biztosításában és a kompetencia terén is a topon kell tehát lenni a hosszú távú sikerhez. Egyebek mellett erről is osztják meg tapasztalataikat vezető szakértők a küszöbön álló REA Summit – Powered by Pénzcentrum konferencián.

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Late bird jegy
39 900 HUF + Áfa/fő
2 fő jelentkezése esetén* (-10%)
36 710 HUF + Áfa/fő
3 fő jelentkezése esetén* (-15%)
35 115 HUF + Áfa/fő
4 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
33 520 HUF + Áfa/fő

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Kedvezmények jegyvásárlás esetén:

  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén*

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

Regisztráció

Kiemelt szakmai partner

Kalmárok

Gold támogató

zenga.hu

Silver/Expert támogató

Duna House
Otthon Centrum uj_2024

Támogatóink

dandan.hu
Avis
Access4you_2024
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Ingatlanközvetítőknek,
ingatlanjogászoknak,
belsőépítészeknek, építészeknek, kivitelezőknek,
home staging szakembereknek,
ingatlanpiaci befektetők, bérlakás- bérház üzemeltetési szakembereknek,
ingatlan marketing szakembereknek,
ingatlanmenedzsereknek,
és azoknak, akik szeretnék bővíteni kapcsolati hálójukat, keresik az üzleti networking lehetőségeket.

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2025. szeptember 17.
Helyszín: Radisson Blu Béke Hotel

A REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum konferencia egy inkluzív esemény, ezért akadálymentes környezettel várjuk speciális igényű érdeklődők érkezését és regisztrációját. Az igények szerint biztosítjuk azokat az infokommunikációs és környezeti feltételeket, melyek a programokban való zavartalan részvételhez szükségesek.

A részletes akadálymentességi információkért kattintson ide!

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "Én azért szeretek akár előadóként, akár a hallgatóság részeként részt venni a Portfolio konferenciákon, mert fontos kérdésekről, szakemberek között tudunk hitelesen és őszintén eszmét cserélni."

      Dr. Kozák Tamás
      főtitkár, Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ)

      "5 éve rendszeres hallgató és több alkalommal meghívott előadó vagyok a Portfolio Magánegészségügyi Konferenciáján. Nagy élmény az ősz kezdetén a biztosítók, versenytársak és szakértők jelentős csoportjával találkozni, gondolatokat cserélni, vissza nézni a korábbi év üzleti adataira és előre tekinteni, hogy mi várható. Első kézből kaphatunk információt az Egészségügyi Államtitkárságtól vagy a Boston Consultingtól, akik az állami rendszert formálják. A Marriott hagyományosan lenyűgöző fekvése és a kiváló catering ünnepet varázsol ebből a napból. Sose hagynám ki."

      dr. Kirschner András
      alapító-tulajdonos, Swiss Clinic

      „Itt van az energetikai szektor színe-java, és azt gondolom, hogy olyan információkat és tapasztalatokat lehet leszűrni, ami egy vállalatvezető számára be tud épülni az üzleti döntéshozatalba.”

      Jákli Gergely
      elnök-vezérigazgató, Paks II

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Részvétel módja: offline
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Balogh Flóra
      Balogh Flóra
      Telefon: +36 20 212 4566
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Bálint Nagy
      Bálint Nagy
      Telefon: 06-1/472-2093 / 33
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      E-mail:
      Mihály Péter
      Mihály Péter
      Telefon: +36-70-544-0164
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.