A hazai piacon már sikeres kis- és középvállalkozásoknak szól a rendezvény, akik kacérkodnak az export piacra lépés gondolatával, de még visszatartja őket az ismerethiány és az ebből fakadó félelmek. A konferencia célja, hogy közérthető útmutatással és hasznos felvetésekkel segítse a külpiacokra lépés gondolatával foglalkozó vállalkozásokat, eloszlassa a kételyeiket és praktikus tippekkel segítse a kezdő lépések megtételét. A változatos témákat, így a piackutatást, a banki és intézményi lehetőségeket és adózást is érintő előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket Kérdés-Válasz (Q&A) szekció zárja, ahol a résztvevő szakértőknek konkrét, az exportra lépéssel kapcsolatos kérdéseket személyesen is fel lehet tenni.
A kételyek eloszlatása, a felmerülő kérdések megválaszolása és a legfontosabb kezdő lépések azonosítása a célja annak az online konferenciának, amelyen a hazai piacon már sikeres, ezért exportban gondolkodó kis- és középvállalkozások tehetik fel kérdéseiket a szakmai előadóknak.
A hazai piacon már biztos lábakon álló, külpiacra lépésen gondolkodó kis- és középvállalkozásoknak szól az az online konferencia, amelyre november 24-én kerül sor. Az eseményen az érdeklődő vállalkozások hallhatnak majd az első legfontosabb lépésekről az internetes eszközök, finanszírozás és tanácsadás témakörei körökben.
A kételyek eloszlatása, a felmerülő kérdések megválaszolása és a legfontosabb kezdő lépések azonosítása a célja annak az online konferenciának, amelyen a hazai piacon már sikeres, ezért exportban gondolkodó kis- és középvállalkozások tehetik fel kérdéseiket a szakmai előadóknak.
ONLINE RÉSZVÉTELLEL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÓ
Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.
A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint: - Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra - egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
A rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet, a belépéshez a rendezvényt megelőző napokban küldünk linket, ahova egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni.
A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.
* - Az on-line konferencia megtekintésének technikai feltételei az alábbi helyen ismerhetők meg: https://support.livestorm.co/article/19-technical-requirements-livestorm A technikai feltételek fennállása az alábbi helyen tesztelhető: https://app.livestorm.co/connectivity-test A fenti technikai feltételek hiányában az on-line konferencia megtekintése lehetetlenné válhat vagy csak minőségi hibásan lehetséges. A Net Média Zrt. kizárja a felelősségét azért, ha a látogató a fenteik szerinti technikai minimálfeltételek hiánya miatt vagy egyéb, a Net Média Zrt. felelősségi körén kívüli okból nem tudja vagy csak részben tudja megtekinteni a rendezvényt. Ilyen okból a már kifizetett jegy ára nem téríthető vissza.
Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!
„A Portfolio Retail konferencián az iparág teljes spektruma és a kormányzati szervek is képviseltetik magukat, ezért valóban megéri egy napot rászánni.”
„Én azért szeretem az Energy Investment Forum konferenciát, mert mindenki itt van az ágazatból, nagyon sok kollégával, baráttal lehet itt találkozni, szünetekben egy kicsit beszélgetni üzletről, családról, barátokról, jövőről, amellett, hogy nagyon tartalmas szakmai programok vannak.”
"A Property Investment Forum a hazai ingatlanpiac egyik legfontosabb eseménye, ahol érdemben megvitatjuk az iparág helyzetét és jövőjét, valamint találkozhatunk a szektor meghatározó szereplőivel. A Futureal-csoport ezért mind résztvevőként, mind pedig előadóként évek óta aktívan jelen van a rendezvényen. A Property Awards díjátadó különösen kedves a számunkra, hiszen itt adják át a Futureal által alapított Darida Pál-emlékdíjat az év ingatlanfinanszírozási személyiségének."
Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.
Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.
Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.
A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.
Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.
Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.
Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.
Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.
Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.
Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.
Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.
Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu email címen kérdés esetén.
Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.
Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.
A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható. Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.
További információt az árak fülön talál.
Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.