Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

A Tőzsdenap

Időpont: 2009. december 2.  

Helyszín: Danubius Health Spa Resort Helia (Hotel Hélia)

Normál jegyár

8.900 HUF + ÁFA/fő


Kedvezmények

Két fő jelentkezése esetén

10% kedvezmény

Három vagy több fő jelentkezése esetén

20% kedvezmény

Portfolio Online Tőzsde felhasználóknak

25% kedvezmény

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

Részvételi díj és kedvezmények:

RÉSZVÉTELI DÍJ: 8,900 Ft (bruttó), ami 7,120 Ft + ÁFA / fő. A díj tartalmazza a rendezvény dokumentációját és a kávészüneteket. A konferencia magyar nyelven zajlik.

Két fő jelentkezése esetén 10%, három vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezményt biztosítunk.

Fizetési és lemondási feltételek:

A részvételi díjról a jelentkezés visszaigazolásával együtt díjbekérőt küldünk, melyet kérünk kézhezvétel után 3 napon belül kiegyenlíteni szíveskedjen. Az összeg beérkezése után "pénzügyi teljesítést nem igénylő" számlát állítunk ki, melyet postai úton juttatunk el minden résztvevőnek.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett november 25-én 12 óráig fogadunk el, az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni.

Kitöltési útmutató a regisztrációs felülethez:

A jelentkezéskor kérünk minden cellát kitölteni. A REGISZTRÁCIÓ SORÁN AZ ÖNÖK ÁLTAL MEGADOTT SZÁMLÁZÁSI ADATOK (cégnév, számlázási cím) ALAPJÁN kerül kiállításra a díjbekérő, ezért kérjük az adatokat elküldés előtt ellenőrízni.
Mivel a rendszer teljesen automatizált, ezért utólag, kézi módosításra nincs lehetőség.

A cellák között a TAB gombbal vagy az egérrel lehet sort váltani, ENTER billentyű lenyomása esetén az oldal eltűnik és ez esetben a regisztráció sikertelen.
Az e-mail cím mezőben kérünk egyetlen, létező és pontos címet megadni, mert a visszaigazolást, valamint a fizetési információkat a megadott címre fogja postázni a rendszer.

SIKERES REGISZTRÁCIÓ ESETÉN az online jelentkezési lap kitöltése és elküldése után a képernyőn egy rövid üzenet jelenik meg, mely tájékoztatja a jelentkezőt arról, hogy a rendszer a Portfolio részére továbbította a jelentkezését.

A jelentkezésről visszaigazolást küldünk, a regisztráció alkalmával megadott e-mail címre. A válaszlevelünk mellékleteként található díjbekérő az Önök által megadott adatokat fogja tartalmazni, ezért kérjük figyelmesen és valós adatokkal kitölteni az online formanyomtatványt.

Amennyiben nem kapott visszajelzést jelentkezéséről, kérjük keresse Benkő András rendezvény menedzsert, a benko@portfolio.hu vagy a konferencia@portfolio.hu címen vagy a 06-1-327-4086-os telefonszámon. Köszönjük.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

ELLENŐRIZZE E-MAIL FIÓKJÁT
A jelentkezés visszaigazolása során személyre szóló QR kódot kap emailben
MUTASSA FEL A QR KÓDOT
A rendezvény napján hozza magával okoskészülékén vagy kinyomtatva a QR kódot
VEGYE ÁT KITŰZŐJÉT
A kitűző az ön belépési igazolványa, kérjük viselje a konferencia alatt.
LÉPJEN BE A KONFERENCIA TERÜLETÉRE
A rendezvény szolgáltatásai az ön rendelkezésére állnak

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre.

Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni. A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel átruházható. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat - beleértve az átutalás hiányára való hivatkozást vagy egyéb okok miatti rendezvénytől való távolmaradást - nem fogadunk el. Ebben az esetben is a teljes összeget ki kell fizetni.

FIGYELEM!

A Net Média Zrt. Fenntartja a jogot a rendezvény időpontjának módosítására. Ha a rendezvény időpontja módosul, az új időpontról a Net Média Zrt. megfelelő időben tájékoztatja a jegyvásárlókat. A megváltott és kifizetett jegyek a módosított időpontban is érvényesek vagy, ha az új időpont nem lenne megfelelő, átruházhatóak.

Ha a rendezvény jogszabályi vagy hatósági korlátozás vagy a felektől független külső egyéb körülmény miatt nem tartható meg a kijelölt időpontban, a Net Média Zrt. a rendezvényt on-line konferencia formájában tartja meg. Az on-line konferencia részvételi díja a vele megegyező témájú, meg nem tartható rendezvény részvételi díjának 40%-a. Az ezt meghaladó befizetéseket a Net Média Zrt. a rendezvény on-line formában történő megtartásáról szóló döntés közzétételét követő 20 napon belül visszatéríti.
A jegy ára még a rendezvény időpontjának módosítása vagy on-line formában történő megtartása esetén sem téríthető vissza a jelen feltételekben írtakat meghaladó mértékben!

Támogatóink

Támogató

CBTC

Kapcsolat

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit