Regisztráció

A folyamatosan változó globális körülmények között a kiemelt ingatlanpiaci teljesítmények oázisaként, a szakma ünnepeként és a jövőbe vetett hit alapjaként tekintünk magunk is a 16. alkalommal megrendezésre kerülő Property Awards díjátadónkra. Legyen ott idén is az ünnepélyes és informatív rendezvényünkön, ahol a hazai ingatlanszakma legfontosabb szereplőivel együtt, egy helyen zárunk le egy újabb különleges, kihívásokkal teli, de sikeres évet, ahol számtalan kiváló teljesítményt láthattunk.

Van mit ünnepelnünk, van mire koccintanunk!

Az idei évben is egy külön networking esemény keretein belül adjuk át az év legkülönlegesebb teljesítményeinek, megoldásainak és szereplőinek járó díjakat, melyek odaítélésében továbbra is a szakma kiemelt képviselőit összefogó kétlépcsős zsűri és a tavaly alapjaiban megújuló zsűrifolyamat lesz a segítségünkre.

"Ez a Mi asztalunk!" - Exkluzív céges csomag! - Ünnepeljétek együtt az ingatlanpiac idei kiemelkedő teljesítményeit, építsetek kapcsolatokat a kollégákkal és hallgassátok meg a legizgalmasabb év végi szakmai álláspontokat! Egyedi céges ajánlatunk keretében most "Ez a Mi asztalunk!" csomagot is választhattok, ami mellé ajándékba adjuk a cég logójának elhelyezését az esemény támogatói között. További részletek >>

Idén a következő kategóriákban ismerjük el a legkiemelkedőbb hazai teljesítményeket:

  • Év PM cége
  • Év FM cége
  • Év Finanszírozója
  • Év Lakóparkja - 150 lakás felett (sponsored by Nemzeti Tőkeholding)
  • Év Lakóparkja - 150 lakás alatt
  • Év Irodabérleti Tranzakciója
  • Év Raktárbérleti Tranzakciója
  • Év Hotelprojektje
  • Év Ipariingatlan-fejlesztése 20.000 m2 felett
  • Év Ipariingatlan-fejlesztése 20.000 m2 alatt
  • Év Irodafejlesztése
  • Év Digitális Épülete (powered by CETIN)
  • Év Ingatlanbefektetési Tranzakciója - külföld
  • Év Ingatlanbefektetési Tranzakciója - belföld
  • Év Ingatlanpiaci M&A üzlete
  • Év Ingatlanpiaci Tehetsége (sponsored by Indotek)
  • Darida Pál-emlékdíj (founded by Futureal)
  • Év koncepciója díj
  • valamint a Különdíj

Találkozzunk és ünnepeljük meg együtt a hazai ingatlanpiac 2025-ös sikereit!

Dress Code: Business

Kiemelt témáink

15 éve a hazai ingatlanszakma igazi ünnepe!
Az év legfontosabb ingatlanpiaci eredményei és teljesítményei
Céges körasztalok, állófogadás és networking
Év Ingatlanpiaci Tehetsége díj - sponsored by Indotek
Darida Pál-emlékdíj - founded by Futureal
Év Digitális Épülete Díj - powered by CETIN
Új díjkategóriák
A legfrissebb ingatlanpiaci koncepciók bemutatása és közönségszavazás

Karbonsemleges szálloda, luxuslakások és Rákosrendező a Property Awards-on 

A 2025-ös Portfolio Property Awards díjátadón az Év koncepciója elismerésért versengtek a zöldebbnél zöldebb projektek, míg indulásként egy igazán kurrens projekttel is találkozhattak a konferencia résztvevői, mégpedig a Rákosrendező helyzetét a szívükön viselő műegyetemisták terveivel.

Ők lettek az ingatlanpiac legjobbjai 2025-ben! 

2025-ben 16. alkalommal osztottuk ki a Portfolio Property Awards díjait, elismerve ezzel az idei év legkiemelkedőbb ingatlanpiaci projektjeit és tranzakcióit. A 10 tagból álló helyszíni és 40 online szakmai zsűri döntött az év PM és FM cégéről, az év finanszírozójáról, az év lakóprojektjéről (150 lakás felett és alatt), az év irodabérleti és raktárbérleti tranzakciójáról, valamint hotelprojektjéről, az év ipariingatlan-fejlesztéséről (20 ezer négyzetméter alatt és felett), illetve irodafejlesztéséről, az év befektetési tranzakciójáról (belföldön és külföldön), és az év ingatlanpiaci tehetségéről. Kiosztottunk egy év digitális épülete-díjat, egy emlékdíjat, az év koncepciója díjat, valamint egy Portfolio különdíjat is.

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Walk in jegy
124 900 HUF + Áfa/fő
2 fő jelentkezése esetén* (-10%)
116 900 HUF + Áfa/fő
3 fő jelentkezése esetén* (-15%)
112 900 HUF + Áfa/fő
4 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
108 900 HUF + Áfa/fő
"EZ A MI ASZTALUNK" – EXKLUZÍV CÉGES CSOMAG
Ünnepeljétek együtt az ingatlanpiac idei kiemelkedő teljesítményeit, építsetek kapcsolatokat a kollégákkal és hallgassátok meg a legizgalmasabb év végi szakmai álláspontokat! Egyedi céges ajánlatunk keretében most "Ez a Mi asztalunk!" csomagot is választhattok, ami mellé ajándékba adjuk a cég logójának elhelyezését az esemény támogatói között. "Ez a Mi asztalunk!" csomag tartalmaz 8 főnek belépőt a rendezvényre, plusz a cég logójának elhelyezését "Bronz" partner kategóriában. A csomag ára 900 000 Ft+áfa.*; ** Kollégáink készséggel segítenek a rendezveny@portfolio.hu email címen a csomag megvásárlásban!
A logófalra október 13-ig leadott megrendeléssel van lehetőség felkerülni.

 

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja, illetve a kedvezmények részvételi díj típushoz történő kötésének jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Ezúton tisztelettel felhívjuk figyelmét, hogy a rendezvényt megelőző 48 órában már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.

* Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

** Az egyedi, "Ez a Mi asztalunk" csomagra kedvezményt érvényesíteni nem lehet.  A rendezvényen svédasztalos állófogadással várjuk résztvevőinket. 

A részvételi díj tartalmazza a kávészünetet és állófogadást

Regisztráció

Super Gold támogató

BDPST

Property Awards kategória támogató

CETIN_2024
Futureal
indotek
Nemzeti Tőkeholding / Hiventures

Bronze támogató

Bam Group
Eston&Savills 2021
Innovinia
Market Asset
Mester76
NEO Property Services
Skanska 2025
Wing_új

Támogatóink

IFK
RICS
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Fejlesztőknek
Finanszírozóknak, bankoknak
Intézményi- és magánbefektetőknek
Irodaház és egyéb ingatlan tulajdonosoknak
Tanácsadóknak
Ügyvédeknek, jogászoknak
FM, PM, AM szegmens képviselőinek
Önkormányzati vezetőknek
Ingatlanpiaci döntéshozóknak, szakembereknek és vezetőknek
és azoknak, akik szeretnék bővíteni kapcsolati hálójukat, keresik az üzleti networking lehetőségeket

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2025. november 5.
Helyszín: Marriott Hotel, Budapest

Dress Code: Business

A Portfolio Property Awards 2025 konferencia egy inkluzív esemény, ezért akadálymentes környezettel várjuk speciális igényű érdeklődők érkezését és regisztrációját. Az igények szerint biztosítjuk azokat az infokommunikációs és környezeti feltételeket, melyek a programokban való zavartalan részvételhez szükségesek.

A részletes akadálymentességi információkért kattintson ide!

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „A Private Health Forum rendszeres résztvevője vagyok. Az év legjobb szakmai rendezvénynek tartom, ahol a minden releváns szereplő megjelenik. Évről-évre nagyon színvonalas a program és tökéletes a lebonyolítás.”

      Dr. Karai Gábor
      ügyvezető igazgató, Teladoc Hungary

      "A kiskereskedelem szomorúan kis teret kap a nyilvánosságban a nemzetgazdasági súlyához képest. A Portfolio Retail Day ezt ellensúlyozza, azzal, hogy az ágazat meghatározó szereplői találkozhatnak, tudunk egymással informálisan kommunikálni és értesülhetünk az újdonságokról."

      Szimeiszter Sándor
      Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgató, JYSK

      "Én azért szeretek akár előadóként, akár a hallgatóság részeként részt venni a Portfolio konferenciákon, mert fontos kérdésekről, szakemberek között tudunk hitelesen és őszintén eszmét cserélni."

      Dr. Kozák Tamás
      főtitkár, Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ)

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Kiegészítő program: díjátadó és állófogadás
      Részvétel módja: offline
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Dobler Nikoletta
      Dobler Nikoletta
      Rendezvényszervező
      Telefon: +36-20-334-8032
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Ditróy Gergely
      Ditróy Gergely
      Üzletfejlesztési igazgató
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      Commercial Director
      E-mail:
      Mihály Péter
      Mihály Péter
      Senior Sales Manager
      Telefon: +36-70-544-0164
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.