Portfolio Konferencia logo

A reklámadó-törvény - jogalkalmazás és megoldások a gyakorlatban

Portfolio szeminárium

Időpont: 2014. szeptember 10.   Helyszín: Zara Continental Hotel Budapest

  • Kinek kell adót fizetnie reklám megrendelése esetén – „elsődleges” vagy „másodlagos” adókötelezettség? A 2014. szeptember 20-i első bevallási határidő kit érint?
  • Milyen megrendelések esetén és hogyan kell meghatározni az adókötelezett reklámköltéseket? A havi 2,5 millió forintos értékhatár bruttó vagy nettó módon számítandó?
  • A reklám közzétételének költsége mikor minősül nem a vállalkozás érdekében felmerült költségnek, ráfordításnak? Saját célú reklám közzététele esetén mi minősül közvetlenül felmerült költségnek?
  • Láncmegrendelések kezelése – van-e mód az adóoptimalizálásra?
  • Eljárási kérdések – lehet-e utólag önellenőrizni a bevallást? Milyen kérdések merültek fel az NAV által készített, az adó bevallásához szükséges űrlap és a kitöltést segítő útmutató, illetve a NAV tájékoztató füzetében megjelentek kapcsán?
  • Ha valamely vállalkozás reklámárbevétellel is rendelkezik és saját célú reklámot is alkalmaz, mi az adóalap számításának módja?
  • Kapcsolt vállalkozások árbevételének összeadása és arányosítása, felmerülő problémák

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Dr. Tordai Csaba
alkotmányjogász
ügyvéd
speaker image
Dr. Sonnevend Pál
egyetemi docens
ELTE, Nemzetközi Jogi Tanszék
speaker image
Dr. Balogh Virág
főtitkár
Magyar Reklámszövetség
speaker image
Dr. Tancsa Zoltán
Szenior menedzser - Adótanácsadás
Deloitte Zrt.
speaker image
Dr. Pánszky Gyula
ügyvéd
Pánszky Ügyvédi Iroda
speaker image
Fekete Zoltán Titusz
adómenedzser
RSM DTM Hungary Zrt.

Miért jöjjön el?

Szerény véleményünk szerint a reklámadó bevezetése mind reklámszakmai szempontból, mind jogalkotói szempontból kissé elhamarkodott volt. Az adózók és az adóhatóság számára alig volt felkészülési idő, a jogszabály tele van pontatlan passzusokkal és nyitott kérdésekkel. Bízunk benne, hogy az őszi adótörvény csomagban a fenti problémák nagy részére megoldást találnak az illetékesek - már csak azért is, mert a törvény szektortól függetlenül valamennyi, jelentős reklámtevékenységet folytató vállalkozásra hatással van. Addig is adózási, jogász és reklámszakmai szakértőink segítenek az eligazodásban.

Támogatóink

ELŐADÓINK KÖZÖTT:

  • Dr. Balogh Virág, főtitkár, Magyar Reklámszövetség
  • Dr. Pánszky Gyula, ügyvéd, Pánszky Ügyvédi Iroda
  • Dr. Fekete Zoltán Titusz, adómenedzser, RSM DTM Hungary Zrt.
  • Dr. Sonnevend Pál, egyetemi docens, ELTE Nemzetközi Jogi Tanszék
  • Dr. Tancsa Zoltán, Szenior menedzser - Adótanácsadás, Deloitte Zrt.
  • Dr. Tordai Csaba, ügyvéd, alkotmányjogász


A SZEMINÁRIUM LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

IDŐPONT: 2014. szeptember 10., szerda (09.00-15.30)

HELYSZÍN: Zara Continental Hotel Budapest, 1074 Budapest, Dohány utca 42-44.

Szálloda információ, térkép és elhelyezkedés

A résztvevők várható létszáma: 40-60 fő
A szeminárium nyelve magyar

Galéria

Az új Ptk. hatásai a biztosítók gyakorlatára

Kapcsolat

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit