Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Okos megoldások a vállalati hatékonyság szolgálatában

New way of work

Időpont: 2017. március 1.  

Helyszín: Continental Hotel Budapest

Kiemelt témáink

  • Hol tart a magyar versenyképesség? Növekedés és technológia
  • Milyen európai uniós és pályázati források vehetők igénybe közép és nagyvállalatok számára digitális fejlesztésekre?
  • Mire kell figyelni egy-egy fejlesztési projekt tervezésénél és gyakorlati megvalósításánál? Kihívások és buktatók
  • Mit adnak a vállalatvezetéshez, az értékesítés és marketing irányításhoz a fejlett elemzés alapú intelligens megoldások, különösen az önkiszolgáló koncepciójúak?
  • Milyen megoldások segítik a biztonságos tartalom kezelést a felhőben, az érzékeny vállalati adatok kezelését, valamint a hatékony együttműködést külső-belső partnerekkel?

Előadóink lesznek többek között

Összes előadó
speaker image
Georgiu Achilles
innováció menedzsment szakértő
CEU
speaker image
Deme Krisztián
Kereskedelem, marketing és szabályozás vezető
Magyar Földgáztároló Zrt.
speaker image
Havas Levente
Üzleti Intelligencia Kompetencia Központ vezető
Principális, IFUA Horváth & Partners Kft.
speaker image
Kövesdi Zoltán
közigazgatási tanácsadó
Infokommunikációért Felelős Helyettes Államtitkárság, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
speaker image
Lőrincze Péter
elnöki tanácsadó
Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége
speaker image
Madár István
vezető elemző
Portfolio
speaker image
Mészáros Tamás
Business Development Manager
TechData
speaker image
Rehus Péter
Country Leader
IBM Magyarország
speaker image
Szoboszlai Károly
IT alkalmazásfejlesztési osztályvezető
Generali Biztosító

Miért jöjjön el?

Új, adatközpontú korunkban a robbanásszerű technológiai fejlődés átalakítja a társadalmat és a gazdaságot - az ipari digitalizáció alkalmazása, a vállalati folyamatok, rendszerek fejlesztése és modernizálása vállalkozóként és cégvezetőként egyaránt megkerülhetetlen lett. Aki pedig kimarad, lemarad. 

Nem véletlen tehát, hogy a hazai közép- és nagyvállalkozások, melyek szeretnék megőrizni versenyképességüket, gyors fejlődést terveznek ezen a területen: megnövekedett az igény a jövő okos üzleti megoldásaira és szeretnék munkájukat egyszerűbbé, gyorsabbá, hatékonyabbá tenni ezek segítségével. A digitális átállás levezénylése azonban – legyen szó csak a pénzügyi folyamatok vagy akár a teljes vállalati működés modernizálásáról - nagyon komoly kihívás elé is állítja a cégvezetőket.

Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>

Kinek javasoljuk

  • Ügyvezetőknek, cégtulajdonosoknak, vállalati döntéshozóknak
  • pénzügyi, gazdasági vezetőknek
  • kontrolling vezetőknek és munkatársaknak
  • számviteli vezetőknek és szakembereknek
  • pénzügyi elemzőknek, tervezőknek
  • továbbá minden olyan szakembernek, aki érintett a vállalati folyamatok hatékony működtetésében, optimalizálásában

Támogatóink

Szakmai partner

A Portfolio fél napos szemináriumán az IBM vezető szakértői és vállalati szakemberek adnak gyakorlati tanácsokat arra vonatkozóan, mire kell figyelni egy-egy fejlesztési projekt tervezésénél és gyakorlati megvalósításánál; hogyan javítható cégen belül a teljesítmény-menedzsment és milyen analitikai, együttműködési megoldások állnak rendelkezésre a vállalati versenyképesség még hatékonyabb támogatására.

 

ELŐADÓINK ÉS PANEL RÉSZTVEVŐINK VOLTAK:

  • Deme Krisztián, Kereskedelem, marketing és szabályozás vezető, Magyar Földgáztároló Zrt.
  • Georgiu Achilles, IBM - Technológiai Szolgáltatások üzletágának vezetője, CEU - Technológia Menedzsment és Innováció program igazgatója, IBM Magyarország, CEU Business School
  • Kövesdi Zoltán, közigazgatási tanácsadó, Infokommunikációért Felelős Helyettes Államtitkárság, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
  • Lőrincze Péter, Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége - elnöki tanácsadó 
  • Madár István, vezető elemző, Portfolio
  • Mészáros Tamás, IBM - Collaboration Solution üzletágának vezetője
  • Rehus Péter, Country Leader, IBM Magyarország
  • Havas Levente, Üzleti Intelligencia Kompetencia Központ vezető, Principális, IFUA Horváth & Partners Kft.
  • Szoboszlai Károly, IT alkalmazásfejlesztési osztályvezető, Generali Biztosító 

 

A RENDEZVÉNYEN A KÖVETKEZŐ CÉGEK ÉS SZERVEZETEK KÉPVISELŐI VETTEK RÉSZT:

AGC Glass Hungary Kft., Astron Informatikai Kft., Aventics Hungary Kft., BOOM Magazin, Business Process Consulting Zrt., CEU Business School, Egis Gyógyszergyár Zrt., Generali Biztosító Zrt., Generali Shared Services, Hanon Systems Hungary Kft., IBM Collaboration Solutions, IBM Magyarország, Intrum Justitia Zrt., IFUA Horváth & Partners Kft., ITware Kft., KONE Felvonó Kft., Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, Magyar Földgáztároló Zrt., Magyar Gépjárműipari Egyesület, Malagrow Kft., Marso Kft, Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft., MOL GROUP, Noerr és Társai Iroda, MTA Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Pharmaherb Kft., Rába Nyrt., RiskCover Hungary Zrt., Robert Bosch Kft., Sämling Solution Consulting Kft., Simon Műanyagfeldolgozó, Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, VOSZ Informatikai Szekciójának elnöke, Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége...

 

A RENDEZVÉNY LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:


IDŐPONT: 2017. március 1., szerda (09.00-12.30). 08:20-tól, a regisztráció időtartama alatt villásreggelivel várjuk résztvevőinket

HELYSZÍN: Continental Hotel Budapest (1074 Budapest, Dohány utca 42-44.)

Térkép és elhelyezkedés

A résztvevők várható létszáma: 50-60 fő
A konferencia nyelve magyar

RÉSZVÉTELI DÍJ: 29.900,- Ft + ÁFA / fő

KEDVEZMÉNYEK:

  • 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
  • 20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén

Egyedi kedvezménnyel vagy VIP meghívóval rendelkező résztvevők a kedvezményre való jogosultságukat a jelentkezés során, a megjegyzés rovatban tüntethetik fel.

 

Portfolio szemináriumok – szakértőktől szakértőknek

Speciális témák a fókuszban • Mélyebb szakmai tartalom • Koncentráltabb résztvevői kör • Vezető szakértők előadásai

A Portfolio szeminárium üzletága azzal a szándékkal indult el 2014-ben, hogy aktuális szakmai témákat a konferenciákhoz képest más megközelítésben, mélyebben, részletesebben, célzottabban, a vezető szakértői szintet is megszólítva dolgozzunk fel. A rendezvényforma jellegzetessége, hogy valamely speciális résztémával, szabályozási újdonsággal foglalkozik egy-egy iparágon belül (pl. Az új Ptk. hatásai a biztosítók gyakorlatára, Reklámadó-törvény, EKÁER), vagy konkrét munkafolyamatra, funkcionális területre fókuszál (pl. Banki ingatlanportfolió kockázatkezelés,); akár szektorsemlegesen (Informatika kontrollingja, követeléskezelés). Ebből adódóan egy szeminárium résztvevői köre jóval koncentráltabb (témától függően 30-60 fő), amely tágabb teret biztosít az interaktivitásra is. Az elhangzottak gyakran generálnak azonnali visszajelzést, szakmai vélemény- és tapasztalatcserét, amelyek a záró panelbeszélgetésben is továbbvihetőek.

 

Galéria

GALÉRIA | 21 kép
Portfolio - IBM szeminárium 2017

Kapcsolat

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.