Asszisztens is jár a prémium bankkártyához

Gergely András
Kedvezményes készpénzfelvétel szerte a világon, automatikusan megnyíló repülőtéri VIP várók, kedvező utasbiztosítás akár egzotikus országokban: csak néhány köztudott kiváltság, amellyel a különböző prémium bankkártyák birtokosai komfortosabban élhetik a mindennapjaikat. Sokak számára ez sem elég, és olyan komplex szolgáltatásra vágynak, amely az egészségtudatos életformát, tartalmas szabadidő töltést vagy kedvezményes utazásokat is támogatják. Az ő igényiekre szabta a Visa a Prémium Programját, amellyel magánegészségügyi szolgáltatásokat, kereskedői kedvezményeket és sportolási lehetőségeket biztosít a kártyabirtokosoknak, ráadásul úgy, hogy a kártyakibocsátó el is intézi helyettük a kényelmetlen ügyintézés jelentős részét.

A Visa Prémium Programja 2019 végén indult el, a Magyarországon kibocsátott Gold, Platinum és Infinite lakossági, illetve üzleti bankkártyák birtokosai számára. Azok az ügyfelek, amelyek ezek valamelyikét használják, számos hazai kedvezményes szolgáltatást és globális ajánlatot vehetnek igénybe a világ bármely pontján. A plasztikok megjelenése is eltér a hétköznapi kártyákétól, igaz, a vállalat 2022-es, mobilfizetési szokásokat felmérő elemzéséből kiderült, hogy a magyarok már közel negyede mobiltárcát használ vásárláskor, utazási és fizetési szokásokat vizsgáló kutatása szerint pedig a külföldön nyaraló magyarok ötöde fizet a telefonjával, ezért maga a fizikai kártya sokszor láthatatlan maradhat.

A Visa a már szinte megszokott előnyökre rátett egy lapáttal, a Prémium Programban kibővítette az elérhető szolgáltatások körét, amit ráadásul speciálisan, a magyar piac sajátosságai szerint alakítottak ki.

A hazai prémium bankkártya birtokosok lehetőségei túlmutatnak a globális kedvezményeken, és egyéb, a hazai piac, és felhasználói igények sajátosságainak megfelelő szolgáltatásokat tudnak igénybe venni, olyanokat, amelyek nem csak a vásárlást, hanem a mindennapi ügyintézést is jelentősen megkönnyítik.

A program 2019-es elindításakor az úgynevezett Concierge szolgáltatás adta a szolgáltatás gerincét, amelynek kereteiben az ügyfél kérésének megfelelően az ügyfélszolgálat kulturális eseményekkel kapcsolatos információkat nyújt, foglalásokat (többek között repülő- vagy vonatjegyek, szállás, étterem és kávézó, sportesemények) intéz, segítséget nyújt ajándék-vagy virágküldésben és futárszolgáltatásokkal kapcsolatban.

Amennyiben az ügyfélnek egészségügyi problémái vannak, felhívhatja az ügyfélszolgálatot, ahol telefonos orvosi konzultációt kérhet, valamint vizsgálatokat és időpontokat szerveznek számára.

A Concierge segítséget nyújt a háztartási feladatok és javítások problémamentes elvégzéséhez: a vasaláshoz vagy takarításhoz szükséges segítség megszervezésétől a szakemberek házhoz küldéséig.

A covid járvány – a gazdasági élet legtöbb szereplőjével együtt – jelentősen átírta a vállalat terveit, az utazás és szórakozási lehetőségek a korlátozások miatt háttérbe szorultak, és az egészségügyi szolgáltatások, az egészséges életmód és sport, valamint az egyéb asszisztencia szolgáltatások váltak népszerűvé.

A Visa prémium bankkártyák birtokosai All You Can Move sportbérlettel akár 800 különböző sportlétesítményt látogathatnak kedvezményesen országszerte.

Számos partnercég termékeit, szolgáltatásait kedvezménnyel vehetik igénybe a programban résztvevők, olcsóbban vásárolhatnak prémium élelmiszer- és italboltokban, vehetnék részt magánegészségügyi ellátásban és különböző szálláslehetőségek közül is árelőnnyel válogathatnak.

Minden hónapban külön szezonális ajánlatok várják a kártyabirtokosokat.

Bár a Prémium Program – a helyi igényekhez igazítva – a régióban például Lengyelországban és Csehországban is elérhető, a körülbelül 200 ezer hazai kiváltságos kártyabirtokos a Visa globális partnerein kívül számos, csak Magyarországon elérhető szolgáltatás közül válogathat.

Fókuszban a turizmus

A covid járvány után óriási turisztikai boom tapasztalható, a kártyakibocsátó ezzel párhuzamosan egyre nagyobb hangsúlyt helyez a szegmensre.

A napokban élesedett Magyarországon a Visa SmartDelay szolgáltatás, amellyel a rendszeresen tapasztalható repülőtéri késéseket vészelhetik át kényelmesen a Visa Infinite kártyabirtokosok:

egy-egy járat nagyobb késése esetén családtagjaikkal közösen ingyenesen vehetik igénybe a világ 100 országában a mintegy 1300 repülőtéri lounge egyikét.

A kártyakibocsátó nem csak a késések vagy járattörlések kényelmes kezelésében segít, hanem a kártérítési eljárás folyamatában is. Az AirRefund szolgáltatással egy gyors és egyszerű online regisztrációs folyamatot követően a szolgáltató képviseli a kártyabirtokosokat a légitársasággal szemben, és bonyolítja le a kártérítési eljárást az elejétől a végéig kedvezményes díjon.

A Visa Gold, Platinum, Infinite és Üzleti kártyabirtokosok részére nyújt kedvezményeket a Bidroom.com portál, amely világszerte 120 ezer szállodába és apartmanba kínál szálláslehetőségeket,

a Visa Luxushotel Kollekció pedig például ingyenes reggelit, 25 dolláros étel- és ital vouchert, valamint VIP vendégstátuszt nyújt a prémium kártyabirtokosok részére.   

Címlapkép forrása: Getty Images

A cikk megjelenését a Visa támogatta.

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF