Zoltán Roy Zsidai
Szülei a budapesti InterContinentalban dolgoztak, majd 1976 és 1981 között az USA-ban éltek, ahol karrierjüket Zsidai keresztapja, Roy Watson, az Amerikai Szállodaszövetség elnöke terelgette. Watson apja nyitotta meg a Kahler hotelt az 1800-as évek végén, ahol a Zsidai szülők is dolgoztak. A szülők 1981-ben visszaköltöztek Magyarországra, és 1982-ben megnyitották a Budai Vár első privát kávézóját, a máig üzemelő Café Pierrot-t. Zsidai gyermekkorát a Pierrot-ban töltötte és amellett, hogy látta a gasztronómia titkait és folyamatosan követte a gasztromómiai trendeket, közgazdaságtant tanult és tanácsadói pályára készült. Tinédzser évei alatt amerikai keresztapjánál minden nyáron hat hetet töltött, ez alatt tanította meg Royt a legfontosabb dolgokra. Zsidai 1995-2000 között a budapesti Corvinus Egyetemen (korábban Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem) tanult gazdálkodási és menedzsment szakon, közben járt a Georgetown Egyetemre (nemzetközi beruházások), a Harvard-ra (felelőségteljes vállalatirányítás), a Cornell-re (hotel beruházások), és a Kölni Egyetemre is. Már egyetemi évei alatt dolgozott a Roland Berger Strategy Consultants-nál, mint tanácsadó, illetve mint üzleti elemző. Az egyetem elvégzése után 2000-2003 között a Deutsche Bank és a Telekom Ausztria leányvállalatát, a Paybox.net AG-t vezette Ausztriában, majd 2003-2007 között tanácsadóként dolgozott a Boston Consulting Group (BCG) budapesti irodájában. A családi üzletben a BCG alatt is aktívan részt vett: 2006-ban már ő nyitotta meg a család második éttermét, a 21 A Magyar Vendéglőt. Karrierjében a corporate irányt végleg 2006-ban szakította meg, amikor a Hyatt Corporation és a Hotel Victor által szervezett egy éves general manager és F&B training-en vett részt Miamiban, Floridában.
Construction Industry 2026
AI in Business 2026
Portfolio Insurance 2026
25 years of Portfolio Conferences
The Portfolio Group's event division has been shaping the professional events market for over two decades, continuously in a market-leading position. We organize 60 business conferences and nearly 10 awards ceremonies nationwide each year, setting the direction in 9 industries: economy, agriculture, real estate, healthcare, finance, automotive, energy, IT, sustainability. We reach 40,000 participants annually. The name Portfolio Events is a guarantee of high-quality professional content and outstanding B2B and B2C networking – in premium hotels, exclusive environments, with business networking and lead generation opportunities. So far, more than 7,000 speakers and nearly 50,000 companies have participated in our events: experts, top executives, decision-makers, opinion leaders, owners. Join us and level up - we provide the top community of the domestic business sphere!