Hogyan segítik az okosmobilok a behajtással foglalkozó cégeket? (x)

Portfolio
Bosszantó dolog kőkorszaki, a hatékonyságot hírből sem ismerő módszereket használni, amikor a munkatársak zsebében ott lapul a megoldás. Az okostelefonok olyan lehetőségeket adnak a kezünkbe, amivel a mindennapi, evidensnek tűnő módszereket cserélhetjük le egy sokkal hatékonyabbra.

Az okostelefon képes például arra, hogy folyamatosan megossza az aktuális pozícióját egy szerverrel. Ezt nem csak az autós navigációnál lehet kihasználni, de arra is alkalmas, hogy a munkatársak helyzetét mindig láthassák. Ez kiemelt jelentőségű olyan munkát végző emberek esetén, akik gyakran kerülhetnek akár veszélyes helyzetekbe, vagy akiknek bizonyítaniuk kell, hogy adott időben, adott helyszínen jártak. Ráadásul helyszíni munkaidő-nyilvántartást is lehet ilyen módon vezetni, automatikusan, egy segédszoftverrel.

Ugyanez a módszer alkalmas arra is, hogy az operátor a központban valós időben láthassa a területeken dolgozó embereket, így azt is mindig tudja, mikor ki vethető be leggyorsabban.

Mire lehet még alkalmas egy okostelefon? Fotózni lehet vele a helyszínen, bizonyítva, hogy a behajtó ott járt, mit látott, mit tapasztalt. Ha fényképezőgéppel tesszük ezt, meg kell várni, amíg a gép visszaér a központba, a memóriakártya tartalmát lementik, a képeket könyvtárakba rendezik, és elnevezik. Ha azonban okostelefonnal és speciális szoftverrel tesszük ugyanezt, a képek automatikusan és azonnal feltöltésre kerülnek egy szerverre, a megfelelő helyre, akár közvetlenül a vállalatirányítási rendszerbe. Láthatjuk, a kép mikor és hol készült, ki fényképezte és milyen feladat részeként. Hibázás, tévedés nincs, a csalás lehetősége a zárt rendszer, valamint a hely- és időbélyeg miatt kizárva.
Ugyanezt megtehetjük az elhangzott beszélgetéssel is. A munkatárs az ügyfél beleegyezésével rögzítheti a beszélgetést, a megegyezést, ami hely- és időbélyeggel ellátva azonnal elérhető a szerveren az irodai munkatársak számára.

De a küldött SMS-ek, azok tartalma, az elküldés ide, helye szintén rögzítésre kerülhet, így abban sem lehet vita, hogy az ügyfél megkapta-e a korrekt és részletes tájékoztatást a megfelelő időben, a megfelelő számban.

A behajtással foglalkozó cégek telefonon történt beszélgetését törvényi kötelezettség rögzíteni. Ez a vezetékes telefonok esetén nem gond, azonban mobiltelefonon ma még mindig nem megoldott. Pedig nem hatékony minden ügyfélhívás előtt az irodába visszamenni, vagy bejövő hívások esetén nem felvenni és később visszahívni.

Van egy szoftver, ami mindezt tudja: a Synaptel. Ráadásul mindezt drága hardverek telepítése nélkül, egy egyszerű beüzemelést követően, bárki számára könnyen kezelhető módon, kihasználva azt, ami már eleve adott: az okostelefonok képességeit.



További információk

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF