Iránytű HR szakemberek számára (x)
Új helyszínnel és új koncepcióval vágott neki a szervezésnek egy évvel ezelőtt a Personal Hungary szervező csapata. A kétnapos rendezvény a Millenáris Parkba költözött, a HR teljes spektrumát pedig hét részre bontották. Önálló szakterület lett a toborzás-kiválasztás, a változásmenedzsment, a HR informatika, a munkajog, az ösztönzőrendszerek, a szervezetfejlesztés és egy új irány, a munkahelyi egészségségmegőrzés (corporate health).
"Az elképzelés bevált. 2100 szakmai látogató érkezett, ami 10 százalékos növekedés az előző évekhez képest. Közel 60 kiállító mutatkozott be standdal, a 6 előadói térben pedig 100 előadás hangzott el például Dr. Mérő Lászlótól vagy Halácsy Péter Prezi-alapítótól" - összegez Német Gábor.
A látogatók közel fele döntéshozó
"Aki új termékkel, technológiával szeretne megjelenni, új cégként akar bemutatkozni, vagy nagyobb ismertségre vágyik, annak itt a helye. A cégméret nem számít: startuptól a multiig eddig is sokféle vállalat jelent meg standdal" - mondja Német Gábor. Tavalyi felmérésük szerint a HR krémje eljön a Personal Hungary-ra: Tízből nyolc látogatónak ráhatása van a vállalaton belüli döntéshozatalra: ebből 43 százalék vezetőként, 35 százalék pedig döntéselőkészítőként, tanácsadóként. Sokan kifejezetten networkingre használják a rendezvényt. 75 százalék mondta azt, hogy kapcsolatépítés, -fenntartás és információszerzés miatt érkezett.
Fókuszban a munkaerőhiány kezelése
A projektvezető hozzáteszi, idén nagyobb figyelmet fordítanak az egyes szakterületek közötti kapcsolódási pontokra és persze fókuszban lesznek a legforróbb témák. "Rengeteg HR vezetőtől halljuk, hogy mekkora probléma manapság a megfelelő munkaerő megtalálása. A PwC tanácsadócég legutóbbi vezérigazgatói felmérése szerint például a cégvezetők 85 százaléka számára ez a legnagyobb üzleti fenyegetettség, ami 23 százalékpontos növekedés egy év alatt. Így kiállítóink számára is kiemelt téma lesz a toborzás, a munkaerő-megtartás, a vezetőknek pedig helyben meetupokat szervezünk" - vázolja a terveket Német Gábor.
Nagy kihívást jelent az automatizációra épülő eszközök terjedése, nagy kérdőjel az is, miként lehet az új generációkat beépíteni a munkahelyekre, hogyan lehet különböző életkorú, hátterű munkatársakból ütőképes csapatot varázsolni. Emellett óriási fejlődésen ment keresztül a munkahelyi képzés az innovatív e-learning megoldások révén. A felsorolásból is látszik: a HR dinamikusan változó terület. A Personal Hungary kiállítói pedig évről évre a legjobb gyakorlatokat, a legújabb eszközöket és trendeket mutathatják be.
Kiket keresnek a látogatók?
Német Gábor a korábbi évek tapasztalatából azt szűrte le, hogy a HR-es döntéshozó látogatók zöme olyan kiállítókat keresett, amelyek megoldása rövid időn belül átültethető a cég működésébe. Az előadások a résztvevők számára inkább a probléma azonosítására és az opciók felmérésére szolgáltak, a konkrét megoldásokat már a standoknál keresték a téma kiállítóinál, ami az üzleti együttműködés első lépése is egyben.
További újdonság, hogy megújult logóval jelentkezik a Personal Hungary, így a jövőben az alábbi logó alatt jelennek meg a rendezvénnyel kapcsolatos újdonságok, hasznos információk, érdekes cikkek és bejegyzések.
(x)
"Az elképzelés bevált. 2100 szakmai látogató érkezett, ami 10 százalékos növekedés az előző évekhez képest. Közel 60 kiállító mutatkozott be standdal, a 6 előadói térben pedig 100 előadás hangzott el például Dr. Mérő Lászlótól vagy Halácsy Péter Prezi-alapítótól" - összegez Német Gábor.
A látogatók közel fele döntéshozó
"Aki új termékkel, technológiával szeretne megjelenni, új cégként akar bemutatkozni, vagy nagyobb ismertségre vágyik, annak itt a helye. A cégméret nem számít: startuptól a multiig eddig is sokféle vállalat jelent meg standdal" - mondja Német Gábor. Tavalyi felmérésük szerint a HR krémje eljön a Personal Hungary-ra: Tízből nyolc látogatónak ráhatása van a vállalaton belüli döntéshozatalra: ebből 43 százalék vezetőként, 35 százalék pedig döntéselőkészítőként, tanácsadóként. Sokan kifejezetten networkingre használják a rendezvényt. 75 százalék mondta azt, hogy kapcsolatépítés, -fenntartás és információszerzés miatt érkezett.
Fókuszban a munkaerőhiány kezelése
A projektvezető hozzáteszi, idén nagyobb figyelmet fordítanak az egyes szakterületek közötti kapcsolódási pontokra és persze fókuszban lesznek a legforróbb témák. "Rengeteg HR vezetőtől halljuk, hogy mekkora probléma manapság a megfelelő munkaerő megtalálása. A PwC tanácsadócég legutóbbi vezérigazgatói felmérése szerint például a cégvezetők 85 százaléka számára ez a legnagyobb üzleti fenyegetettség, ami 23 százalékpontos növekedés egy év alatt. Így kiállítóink számára is kiemelt téma lesz a toborzás, a munkaerő-megtartás, a vezetőknek pedig helyben meetupokat szervezünk" - vázolja a terveket Német Gábor.
Nagy kihívást jelent az automatizációra épülő eszközök terjedése, nagy kérdőjel az is, miként lehet az új generációkat beépíteni a munkahelyekre, hogyan lehet különböző életkorú, hátterű munkatársakból ütőképes csapatot varázsolni. Emellett óriási fejlődésen ment keresztül a munkahelyi képzés az innovatív e-learning megoldások révén. A felsorolásból is látszik: a HR dinamikusan változó terület. A Personal Hungary kiállítói pedig évről évre a legjobb gyakorlatokat, a legújabb eszközöket és trendeket mutathatják be.
Kiket keresnek a látogatók?
Német Gábor a korábbi évek tapasztalatából azt szűrte le, hogy a HR-es döntéshozó látogatók zöme olyan kiállítókat keresett, amelyek megoldása rövid időn belül átültethető a cég működésébe. Az előadások a résztvevők számára inkább a probléma azonosítására és az opciók felmérésére szolgáltak, a konkrét megoldásokat már a standoknál keresték a téma kiállítóinál, ami az üzleti együttműködés első lépése is egyben.
További újdonság, hogy megújult logóval jelentkezik a Personal Hungary, így a jövőben az alábbi logó alatt jelennek meg a rendezvénnyel kapcsolatos újdonságok, hasznos információk, érdekes cikkek és bejegyzések.
(x)