Iránytű HR szakemberek számára (x)

Portfolio
Új termékkel vagy szolgáltatással jelenik meg? Növelni szeretné ismertségét HR-es döntéshozók előtt? Akkor itt a helye. A Personal Hungary 12 év alatt a HR-szakma iránymutató rendezvényévé vált, amelyre idén november 16-17-én kerül sor Budapesten. Kiállítóként már most lehet jelentkezni. Ősszel terítéken lesznek a forró témák: szakemberhiány idején a legjobbak megtalálása és megtartása, trendek a cafeteriában, a legújabb szoftveres megoldások recruitmentben, e-learningben és még sok más.
Új helyszínnel és új koncepcióval vágott neki a szervezésnek egy évvel ezelőtt a Personal Hungary szervező csapata. A kétnapos rendezvény a Millenáris Parkba költözött, a HR teljes spektrumát pedig hét részre bontották. Önálló szakterület lett a toborzás-kiválasztás, a változásmenedzsment, a HR informatika, a munkajog, az ösztönzőrendszerek, a szervezetfejlesztés és egy új irány, a munkahelyi egészségségmegőrzés (corporate health).
"Az elképzelés bevált. 2100 szakmai látogató érkezett, ami 10 százalékos növekedés az előző évekhez képest. Közel 60 kiállító mutatkozott be standdal, a 6 előadói térben pedig 100 előadás hangzott el például Dr. Mérő Lászlótól vagy Halácsy Péter Prezi-alapítótól" - összegez Német Gábor.

A látogatók közel fele döntéshozó

"Aki új termékkel, technológiával szeretne megjelenni, új cégként akar bemutatkozni, vagy nagyobb ismertségre vágyik, annak itt a helye. A cégméret nem számít: startuptól a multiig eddig is sokféle vállalat jelent meg standdal" - mondja Német Gábor. Tavalyi felmérésük szerint a HR krémje eljön a Personal Hungary-ra: Tízből nyolc látogatónak ráhatása van a vállalaton belüli döntéshozatalra: ebből 43 százalék vezetőként, 35 százalék pedig döntéselőkészítőként, tanácsadóként. Sokan kifejezetten networkingre használják a rendezvényt. 75 százalék mondta azt, hogy kapcsolatépítés, -fenntartás és információszerzés miatt érkezett.

Fókuszban a munkaerőhiány kezelése

A projektvezető hozzáteszi, idén nagyobb figyelmet fordítanak az egyes szakterületek közötti kapcsolódási pontokra és persze fókuszban lesznek a legforróbb témák. "Rengeteg HR vezetőtől halljuk, hogy mekkora probléma manapság a megfelelő munkaerő megtalálása. A PwC tanácsadócég legutóbbi vezérigazgatói felmérése szerint például a cégvezetők 85 százaléka számára ez a legnagyobb üzleti fenyegetettség, ami 23 százalékpontos növekedés egy év alatt. Így kiállítóink számára is kiemelt téma lesz a toborzás, a munkaerő-megtartás, a vezetőknek pedig helyben meetupokat szervezünk" - vázolja a terveket Német Gábor.
Nagy kihívást jelent az automatizációra épülő eszközök terjedése, nagy kérdőjel az is, miként lehet az új generációkat beépíteni a munkahelyekre, hogyan lehet különböző életkorú, hátterű munkatársakból ütőképes csapatot varázsolni. Emellett óriási fejlődésen ment keresztül a munkahelyi képzés az innovatív e-learning megoldások révén. A felsorolásból is látszik: a HR dinamikusan változó terület. A Personal Hungary kiállítói pedig évről évre a legjobb gyakorlatokat, a legújabb eszközöket és trendeket mutathatják be.

Kiket keresnek a látogatók?

Német Gábor a korábbi évek tapasztalatából azt szűrte le, hogy a HR-es döntéshozó látogatók zöme olyan kiállítókat keresett, amelyek megoldása rövid időn belül átültethető a cég működésébe. Az előadások a résztvevők számára inkább a probléma azonosítására és az opciók felmérésére szolgáltak, a konkrét megoldásokat már a standoknál keresték a téma kiállítóinál, ami az üzleti együttműködés első lépése is egyben.
További újdonság, hogy megújult logóval jelentkezik a Personal Hungary, így a jövőben az alábbi logó alatt jelennek meg a rendezvénnyel kapcsolatos újdonságok, hasznos információk, érdekes cikkek és bejegyzések.

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF