Forddal a világ tetején (x)

Portfolio
Sokan álmodoztak már arról, hogy a világ tetején, a Mount Everest csúcsánál állnak. A bolygó legmagasabb pontja milliók számára meghódítandó cél. Most képzeljünk el ezt a hatalmas hegyet tízszer egymás tetejére állítva, közel 90 kilométer magasban az ég felé. Nos, ha egymás mögé tennénk az összes tavaly, csak Magyarországon eladott Ford gépjárművet, ilyen óriási magasságban találnánk magunkat. 2017-ben ugyanis, immár nyolcadik alkalommal, a Ford adta el a legtöbb járművet hazánkban. Összesen több mint 16000 darabot, amelyek egymás tetejére állítva, felérnénk bőven a sztratoszféra, sőt a meteorok öve fölé is. A Mount Everest tízszeres magasságáig, a sarki fény otthonáig, a világunk "tetejére".
Az autóiparban jártas olvasók már meg sem lepődnek azon, hogy mint 2009 óta minden évben, tavaly is a Ford állhatott a Magyarországon eladott gépjárművek képzeletbeli dobogójának tetejére. Azonban a siker nem magától értetődő, és rengeteg ember munkájának gyümölcse, amellett, hogy számos új modell bevezetése, egyedi finanszírozás és az autóeladásokon messze túlmutató felelősségvállalási kezdeményezések állnak a piacvezető-pozíció megtartása mögött.

A Fordnak több szegmensben is szinte behozhatatlan előnye van. Amellett, hogy tradicionálisan nagyon erősek a kishaszongépjármű-kategóriában - közel 10 százalékpontos előnyt tartottak meg 2017-ben is, köszönhetően a Transitnak és a Transit Customnak -, külön említésre méltó a pickup szegmens, amelyet egyértelműen a Ford Ranger ural közel 37%-os piaci részesedéssel. Tavaly 1767 darab ilyen modellt adtak el csak Magyarországon, amelyet meg sem közelítenek a versenytársak eredményei. Ráadásul a sportkocsik előkelő listájának élén pedig 20,14%-os piacvezető részesedéssel ismét a Ford Mustang áll, 10 százalékpontos előnnyel a második helyezett előtt.



"Az elmúlt kilenc év alatt nyolcadik alkalommal megszerzett piacvezető pozíciónk nemcsak az elmúlt években nagymértékben megújult, rendkívül széles modellpalettának köszönhető, 16 ezer vásárló meggyőzéséhez ennél sokkal több kell" - jelentette ki Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. "Egy ennyire erős mezőnyben minden tényező fontos - a friss modellkínálattól kezdve a kedvező finanszírozási eszközökön és a profi szervizháttéren át egészen újszerű szervizajánlatokig. A Ford viszont mindebből nem csupán egy-egy elemre összpontosít, hanem minden lépését összehangolva szerezte és tartja meg évek óta piacvezető helyét Magyarországon", - mondta el Szamosi. Nem "egyslágeres" előadóról van tehát szó, minden autószegmensben a legjobbak között szerepel.



"A Ford nemcsak az autógyártásról és eladási mutatókról szól, hiszen tavaly elindult Magyarországon is a világszerte nagy sikerű, fiataloknak szóló Ford Driving Skills for Life programunk is, melynek keretében 2017 őszén 572 friss jogosítvánnyal rendelkező fiatalt tanítottak a Ford vezetésbiztonsági szakemberei a biztonságos vezetésre, és a vezetés közben adódó vészhelyzetek elkerülésére. Sőt, a Ford idén újabb hosszú távú lépéseket tett a jelenlegi és jövőbeli vásárlóinak mind tökéletesebb kiszolgálása érdekében. 2017-ben az iparági szinten érezhető szerelő és szakemberhiányt érzékelve elindítottuk az országos Ford Karrierprogramot, mely az autószerelő szakma presztízsét hivatott visszaállítani, és a jól képzett, és motivált szerelő utánpótlást biztosítani, ami hosszútávon minden autótulajdonos és gyártó érdeke". - tette hozzá az ügyvezető.

Mindez együttesen szükséges ahhoz, hogy a Ford sikerrel nyerhesse el és tarthassa meg minden 8. magyar autóvásárló bizalmát. A 2018-as évben pedig nemhogy visszavennének a sebességből, inkább sportfokozatba váltva, gyorsabb ütemű növekedéssel számolnak.


(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF