Virtuális programokkal készül az Allee a vásárlói kötődés megtartása érdekében (x)

PR cikk

Pillanatok alatt alakultak át a fogyasztói igények és szokások, megváltozott, hogy miként viszonyulunk a közvetlen környezetünkben élőkhöz, vagy, hogy épp hogyan intézzük a napi vásárlásainkat. A történtek komoly nyomot hagytak az értékrendünkben és az életszemléletünkön is. Mindez arra utal, hogy a válsághelyzet alapjaiban változtatta meg a fogyasztói attitűdöket.

A bevásárlóközpontok és azok bérlői számára komoly kihívást jelentettek az elmúlt hetek, hónapok, hiszen főképp személyes értékesítési csatornákon keresztül juttatják el termékeiket és szolgáltatásaikat a vásárlókhoz.  A virtuális platformokra készült programok egyre fontosabb szerepet töltenek be a vásárlói kötődés megtartásában. Az online tér egy olyan felület, ahol továbbra is kapcsolatban tudnak maradni a a potenciális ügyfelekkel/vásárlókkal.

Az Allee egy megfelelően összeállított marketing stratégiával, olyan content marketing mixet állított össze, amely továbbra is biztosítja a szükséges kommunikációt a vásárlókkal, ahol a tartalom még látványosabb és újszerűbb.

Manapság nem Kína vagy India a legnagyobb létszámú nemzet, hanem a Facebook, a YouTube és az Instagram vagy éppen a TikTok a több milliárd felhasználójával. A járványhelyzet tovább erősítette a social media befolyásoló szerepét, megváltoztatta a szájról szájra való kommunikáció helyszínét és sebességét.

Az Allee a jelenlegi időszakban az értékesítésen túl, az értékteremtésre összpontosít, és a tranzakciós kötődés helyett, most az érzelmi kötődés kialakítását tekinti elsődleges feladatának, hogy az átmenetileg lecsökkent fizikai kontaktus miatt a látogatóit, felhasználókként is értékelje, és odafigyeljen rájuk.

Az Allee mindig is kiemelten foglalkozott a divattal, és most a járványidőszakban különösen fontosnak tartja, hogy a szép külső mellett minél többen odafigyeljenek az egészséges belső egyensúlyra is.

Számunkra kiemelkedő érték a nyitottság, az elfogadás és az, hogy mindenki önmaga lehessen, ezért is indítottuk el #bodypositivity kampányunkat és választottuk az „Úgy szeret, #ahogyvagyok. Ez az én Alleem szlogent.” Azt gondolom, a vásárlók és a partnerek megtalálásában kulcsfontosságú, hogy olyan marketing aktivitásokat, akciókat szervezzünk, amelyek valóban mi vagyunk és ezáltal hitelesen képviselhetjük őket. A pandémia következtében előtérbe került értékek, mint például a szolidaritás, a remény, a közösségépítés, a környezettudatosság, a megértéssel való egymás felé fordulás vagy a pozitív ügyfélélmény még sokáig velünk maradnak majd.  

A #bodypositivity témájú virtuális divatshow kezdeményezésünk fő üzenete, hogy a friss divattrendek mellett a pozitív testképre és a testünkkel való boldog viszonyra is szükség van, és hogy az olyan számok, mint a testsúly, a magasság vagy az életkor sosem határozhatják meg egy-egy személy értékét, jelentőségét  - fogalmazott a különleges online divatshow kapcsán Bernád Judit, az Allee bevásárlóközpont igazgatója.

A virtuális divatshow klipjei az alábbi linkekre kattintva tekinthetőek meg:

Flashin' Lights | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Zen Dreams | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Memories of Gellért | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Backpool Boys | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=tsRAadFtvTU

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF