Folyamatos árcsökkentések és látványos fejlesztések a Coop üzletláncnál (x)

PR cikk
Az akciókban hetente több száz termék árát csökkenti a Coop

Az akciókban hetente több száz termék árát csökkenti a Coop, a törzsvásárlóinak pedig ezen túl is egyedi akciókat kínál, a szállítói árcsökkentésekkel összhangban pedig tartósan csökkentette a fogyasztói árait. A kereskedelmi csoport emellett szakadatlan lendülettel folytatja működési és technológiai innovációs fejlesztéseit.

A jelenlegi gazdasági helyzet, valamint az élelmiszer kereskedelemben tapasztalható rég nem látott sajátos nehézségek a szektor valamennyi szereplőjét kihívások elé állítja. Ám a Coop elkötelezett amellett, hogy a magas infláció ellenére csökkentse a terheit annak a másfél millió vásárlónak, aki naponta ellátogat a lánc valamelyik üzletébe.

Országszerte több száz terméket kínál akciós áron üzleteiben a Coop üzletlánc, amellyel a vásárlók minden nap jelentősen spórolhatnak. A csökkentett áron kínált termékek köre hetente változik, folyamatosan bekerülnek az akciós választékba a vásárlók által kedvelt friss és tartós tejtermékek, húsáruk és felvágottak is, de nem csak a gyártói, hanem az eleve kedvező saját márkás termékeiből is válogat az akciói összeállításakor az üzletlánc.

A kedvező árak az ország 1400 településén megtalálható 2200 boltban elérhetők, az akciós kínálat ugyanakkor bolttípusként változik: a Coop Szuper Plusz kategóriájú üzletekben a legszélesebb a választék, például minőségi pékáru, friss zöldségek és gyümölcsök, prémium és mentes termékek is olcsóbb áron várják a vásárlókat.

Az akciókon kívül a beszállítókkal történő folyamatos tárgyalásoknak köszönhetően a fogyasztói árak tartós és folyamatos csökkentését is érzékelhették a vásárlók az elmúlt időszakban a Coop üzleteiben, főként a tejtermékek, tészták, húskészítmény és papíráru termékkategóriákban. Az elkövetkező időszakban további árcsökkentések várhatóak, amellyel a vásárlók terheit igyekszik csökkenteni az üzletlánc.

A Coop Klub programban további kedvezményes ajánlatok várják az üzletlánc törzsvásárlói programjának egymillió résztvevőjét. A szintén hetente változó Coop Klub árak, egyedi kedvezmények a Coop Klub emblémával ellátott üzletekben, törzsvásárlói kártyával érhetők el. A kártyával járó kuponkedvezményeket, pontgyűjtő akciókat és akciós kínálatot már mobilapplikációs alkalmazással is kényelmesen el lehet érni.

Az üzletlánc elkötelezett az iránt is, hogy az ország 1400 településein is biztosítsa a folyamatos áruellátást, és fontosnak tartja, hogy kínálatában meghatározó helye legyen a magyar élelmiszeripar jó minőségű termékeinek.

Üzletfejlesztések, energia- és környezettudatos beruházások

Az akciókon és árcsökkentéseken túl szakadatlan lendülettel zajlanak a működési és technológiai fejlesztések a Coop Csoporton belül, aminek célja a még költséghatékonyabb működés mellett, a vásárlói élmény és a szolgáltatások színvonalának fejlesztése nem csak a nagyvárosokban, hanem a legkisebb településeken is.

Országos szinten 461 kistelepülésen összesen 25-30 milliárd forint önrész mellett valósulnak meg a csoportszintű fejlesztések az idei év végéig. A 91 helyszínen tervezett kispostai tevékenység már 75 üzletben elérhető, de június végéig az összes helyszínen elkészül.

Az országos szintű innovációk legfrissebb eredménye a tavaly elindított Szuper Plusz boltkategória, amelynek célja, hogy egy komplex szolgáltatási mix kialakításával teremtsen új értéket a hazai kiskereskedelemben. Ez jelent egyfelől a megszokottnál szélesebb termékválasztékot, figyelembe véve a speciális vásárlói igényeket is, például egészségtudatos, prémium, illetve folyamatosan megújuló akciós termékköröket. Másfelől minőségi vásárlói környezetet biztosít a megkülönböztetett külső és belső arculat révén. Az üzlettípus kialakításánál kiemelt szerep jut a környezettudatossági szempontoknak is és a legmodernebb technológiai megoldásoknak. Ebben a kategóriában országszerte jelenleg félszáz üzlet működik, amelyek minimum 350-400 m2 alapterületek, de év végére további 10 nyitását tervezi a lánc.

A kereskedelmi csoport folyamatosan keresi és vezet be digitalizációs és automatizációs új megoldásokat is. Elindult a tesztelése az önkiszolgáló kasszák alkalmazásának, így jelenleg összesen 9 franchise üzletben immár 30 ilyen kasszánál fizethetnek a vásárlók. A boltok kiszolgálását végző régiós nagykereskedelmi tagok raktárainál is folyamatosak a logisztikai és az áruátvételt és kiadást támogató digitalizációs fejlesztések.

Egyre több Coop-tagvállalat fordít figyelmet az energiatakarékossági, fenntarthatósági célokra, aminek kiterjesztését stratégiai szinten kezeli a Coop Csoport. A beruházások jellemzően a hűtési-fűtési rendszerek modernizációjára, az üzletek világításának LED-es korszerűsítésére, és ajtózott hűtőberendezéseket alkalmazására terjednek ki.

Kiemelkedik a fejlesztések közül a napelemes rendszerek telepítése, amely megoldás jelenleg 225 boltnál került kiépítésre, év végére azonban az 500-at is elérheti a technológiával felszerelt boltok száma. Emellett a cégcsoport több logisztikai bázisánál már 50-500 kW közötti erőműrendszerek telepítésére is van példa.

A környezettudatosság jegyében az üzletlánc a hazai kereskedelmi szereplők közül elsőként 2017-ben indította el használt étolaj visszagyűjtő szolgáltatását a Coop Olaj pontokon. Mára az 500-at is meghaladja azon boltok száma, ahol élhetnek ezzel a lehetőséggel a vevők, a Szuper és az új Szuper Plusz kategóriájú üzleteinkben ez már alapszolgáltatás, de megjelent már több ABC üzletben is. A vásárlókat ösztönözve minden leadott szűrt használt étolaj litere után egy 100 forintos kupont ad a Coop, amely bármilyen termékre levásárolható.

https://www.coop.hu/

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF