| |
Arun Arora
Arun Arora

Arun Arora

McKinsey Paris
Partner

Arun Arora is a Partner with McKinsey in Paris. He has been a Partner in Chicago and Madrid prior. He has 25 years of technical and operational experience in the United States with a track record of creating, building and managing successful technology led businesses. Arun has led the business, technology as well as customer transformations in several companies, including most recently CEO and President, of a retail and services business in the US with a combined $8.3 Billion in Revenues which grew to over $10bn in less than 24 months. He initiated the creation of the first digital business unit by hiring an all external team of 62 experts. The digital business generated a revenue run rate of $2 bn incremental in five months.The combined digital and retail business of approx. ~$10bn was sold to private equity in 2015.Built data science team and implemented machine learning to greatly improve the first time resolution from 61% to 77% in less than 6 months. Prior to Sears, Arun was SVP/GM Global e-commerce. Arun was responsible for running the day-to-day business for Staples.com and Staples mobile properties which when combined were globally $12 billion in revenues and the #2 online e-commerce website behind Amazon. He managed data science and analytics to help drive actionable insights for the business. He also drove key initiatives for Staples’ e-commerce business, including product roadmap for both online and mobile, online returns, and rollouts such as AI based dynamic pricing rules. Drove the prioritization and alignment of activities throughout the B2B and B2C segments-from retail with the e-commerce business between IT, Business teams, Marketing and Brand. Arun came to Staples from Groupon, where he most recently served as Head of Global Operations In this role he actively managed and established operating discipline for each business of Groupon following their IPO. He helped scale the business from $100M to $2B in less than 8 months, while developing expectations and standards that allowed Groupon’s business to be managed globally. Prior to Groupon Arun was a senior executive at Sun Microsystems and 3M. At Apple, Arun was a Product Manager for OS X, Technical Advisor to the CEO, and was responsible for the initial concept, prototypes and built the first 43 retail stores at Apple with an integration to the offering of Apple’s e-commerce channel and shared orchestration of all product management, marketing and technical resources. Arun holds a MBA from the Harvard Business School and a BS in Finance, from the University of Kansas. He also has attended the London School of Economics.

Korábbi rendezvények, amelyeken előadóként vett részt
Ez is érdekelhet

Építőipar 2026

2026. március 19. Hotel InterContinental Budapest
Újra együtt a szakma csúcsa! A hazai építőipar talán legfontosabb üzleti találkozójává nőtte ki magát a „Portfolio Építőipar” konferenciánk, amit 2026-ban immáron hetedik alkalommal rendezünk meg a szakma kiemelt szereplőinek részvételével és támogatásával. Az eseményen az építőipar szereplőit érintő legégetőbb és legaktuálisabb pénzügyi, üzleti, szabályozási, hatékonysági kérdéseket járjuk körbe az iparág véleményvezéreivel. A „Portfolio Építőipar 2026” konferencia nem csupán egy egész napos szakmai és véleményvezér fórum, hanem az egyik leghatékonyabb üzleti networking találkozóhely a szektor szereplői számára, ahol a piac jövőjének bemutatása mellett egy egész napos prémium találkozási lehetőséget és egy kötetlen hangulatú esti állófogadást is kínálunk a résztvevők számára. A konferencia programjában való szakmai és tartalmi megjelenéseken túl lehetőséget nyújtunk partnereink számára, hogy a rendezvényen résztvevő, több mint 500 vezető építőipari szereplő számára, akár élményalapú és/vagy termék bemutatására alkalmas felülettel, standdal, szolgáltatással jelenjenek meg.   A nehezebb időkben is építsük közösen tovább a hazai építőipart!  Legyen ott Ön is a díjátadón! Vegyen részt az állófogadással, networkinggel, bárokkal és kötetlen szakmai beszélgetésekkel színesített eseményen a konferenciát követően. Ünnepeljük együtt a hazai építőipart! 
Részletek & jegyek

AI in Business 2026

2026. március 18. Hotel InterContinental Budapest
Az AI-forradalom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java: elkészültek és a való életben teljesítenek az első vállalati genAI megoldások és a munkát, a belső folyamatokat támogató eszközök. A kötelező házi feladatot szinte mindenki elvégezte, de a munka és a valódi AI-transzformáció még csak most kezdődik. A Proof of Concept fázisból kilépett, de még szigetszerű AI-megoldásokon túl a bátor élenjárók most új szintre léphetnek: ha az AI már bizonyított, jöhet a jól működő AI-megoldások kiterjesztése és oktatása teljes szervezeti szinten, lesz, ahol a core üzleti tevékenység átformálása, teljes transzformációja is megtörténhet. Egy teljes konferencianapon keresztül azzal foglalkozunk, milyen változásokat hoz az AI az üzlet számára. Mellébeszélés helyett workshopokon, technológiai deep dive szekciókban, szakértői előadásokon és panelbeszélgetéseken mutatunk üzleti stratégiákat, valós megoldásokat, AI-bevezetési módszereket és use case-eket.
Részletek & jegyek

Portfolio Biztosítás 2026

2026. március 17. Hotel InterContinental Budapest
A magyar biztosítási piac 2026-ban fordulóponthoz érkezik: a szabályozási környezet átalakulása, az Etikus 2.0 keretrendszer utolsó bevezetési szakasza, valamint a technológiai és AI-alapú innovációk gyors előretörése egyszerre jelentenek komoly kihívást és új növekedési lehetőséget. A kormány és az MNB stratégiai irányai – köztük az egyedi TKM bevezetése, a unit-linked ajánlás magasabb hozampotenciál-elvárása, valamint a termékfelügyeleti szabályok teljes körű alkalmazása – erősen formálják az életbiztosítási piac működését. A konferencia emellett kiemelt figyelmet szentel a márciusi lakásbiztosítási kampány tapasztalatainak és a vele kapcsolatos várakozásoknak, a gépjárműbiztosítások jövőjét meghatározó tarifálási és mobilitási trendeknek, valamint a digitális és AI-vezérelt megoldásoknak, mint az automatizált kárrendezés, a személyre szabott díjszabás és a kibervédelmi megfelelés gyakorlati kihívásai. 2026 az értékesítők és közvetítők számára is meghatározó év, hiszen a digitalizáció, a szabályozói elvárások és a változó ügyféligények új működési modellt követelnek meg. A konferencia panelbeszélgetései, előadásai és interaktív programjai gyakorlati útmutatást adnak a transzparensebb, ügyfélközpontúbb értékesítés kialakításához, a közvetítői csatornák átalakulásának kezeléséhez és az új üzleti lehetőségek felismeréséhez. A Portfolio hagyományaihoz hűen az esemény nemcsak a biztosítók, hanem a biztosításközvetítők, alkuszok, jogi és tanácsadó cégek, IT-szolgáltatók és más beszállítók számára is releváns kérdéseket jár körbe, miközben kiváló networking platformot biztosít az ágazat szereplőinek a 2026-os év stratégiai döntéseinek megalapozásához.
Részletek & jegyek

Portfolio Konferenciák 25 éve

A Portfolio Csoport rendezvénydivíziója több mint két évtizede formálja a szakmai rendezvények piacát, folyamatosan piacvezető pozícióban. Országszerte évente 60 üzleti konferenciát és közel 10 díjátadót szervezünk, 9 iparágban mutatjuk az irányt: gazdaság, agrár, ingatlan, egészségügy, pénzügy, járműipar, energia, IT, fenntarthatóság. Évente 40 ezer résztvevőt érünk el. A Portfolio Rendezvények név garancia a magas színvonalú szakmai tartalomra és a kiemelkedő B2B és B2C networkingre – prémium hotelekben, exkluzív környezetben, üzleti kapcsolatépítési és leadgenerálási lehetőségekkel. Eddig több mint 7 ezer előadó és közel 50 ezer cég vett részt eseményeinken: szakértők, felsővezetők, döntéshozók, véleményvezérek, tulajdonosok. Csatlakozzon, és lépjen szintet - mi biztosítjuk a hazai üzleti szféra top közösségét!

Csatlakozzon
Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
Hírlevél
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
Legyen Ön is támogatónk
Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.