Két és fél éve dolgozom az IPG Mediabrands nemzetközi reklámügynökségnél, ahol az első két évben a digitális kampányok világában mozogtam, majd egy tágabb és átfogóbb szemléletmódra vágyva átléptem a Strategy & Insight csapatba. Munkám során abban segítek az ügyfeleimnek, hogy jobban megismerjék a célcsoportjukat, versenytársaikat és hatékonyan kommunikáljanak offline és online. Tavaly a hazai Cannes Young Lions verseny cyber kategóriájában első helyezést értem el egy kolléganőmmel, így mi képviseltük Magyarországot a nemzetközi versenyen Cannes-ban.
Cselényi Bella előadónk lesz a következő rendezvényen:
Az utóbbi időben szinte mindenhol azt halljuk, hogy a Z generációra kell támaszkodni, hallgatni, ha igazán nagy változásokat szeretnénk elérni.
Ez nem kis teher, de az tény, hogy a Gen Z-sek bátrak, tettre készek, kíváncsiak és elegük van az “így... Részletek