Ferenc Hammer
Történelem-szociológia szakon végzett az ELTE BTK-n, doktori fokozatát az ELTE TáTK-n védte meg médiakutatási témájú dolgozatával, melynek tárgya a társadalmi igazságosság kommunikációs aspektusa volt. Kutatása során a kereskedelmi televíziózás szegénységábrázolását vizsgálta. Az ELTE BTK-n habilitált történelemből, benyújtott munkája „…nem kellett élt vasalni a farmerbe. Mindennapi élet a szocializmusban.“ címmel jelent meg a Néprajzi Múzeum MaDok-sorozatában. A mindennapi élet történeti, szociológiai és mediális kérdéseit kutatja és oktatja. Jelenleg két OTKA-kutatás résztvevőjeként kutatja a jelzáloghitelesek szociológiai kérdéseit és vizsgálatot végez arról, hogy a szocializmus hazai filmjei miként ábrázolták az informális társas életet. Ösztöndíjasként több évet töltött az Egyesült Államokban és Angliában, mint kutató, illetve oktató. Négy könyvet és közel száz tudományos cikket írt magyarul és angolul, emellett munkái spanyol, portugál és koreai nyelven is megjelentek. Rendszeresen végez szakértői munkát közpolitikai, üzleti és kulturális témákban, csak az elmúlt három évben dolgozott a Szputnyik Társulatnak, a Ludwig Múzeumnak, az Eurolexnek a Samsung, az Uniómédiának a T-Com megbízásából, a MITTÉ-nek, a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamarának (GYMSKIK), a Media Hungary-nek és a Capa Múzeumnak. Több nemzetközi kutatói együttműködésben dolgozik médiakutatási és tárgyantropológiai (material studies) témákban. Kiállító művészként részt vett Lipcsében 2013-ban az 1. NSK (NeueSlowenische Kunst) Folk Art Biennálén. A Tilos Rádió alapító tagja. 2015 óta tanszékvezetőként szakmai együttműködések révén a média és kommunikáció alap- és mesterszakosok számára kurzusokat indított el a Google, az Asimov Alapítvány, a Magyar Reklámszövetség, továbbá vezető hazai kreatívgazdaság-szakemberek együttműködésével. 2016 őszi szemeszterében startup-munkacsoportot indít egyetemi hallgatóknak, melyet az ELTE és a Bergeni Egyetem együttműködésében előállított SIMpLe felület támogat.
Construction Industry 2026
AI in Business 2026
Portfolio Insurance 2026
25 years of Portfolio Conferences
The Portfolio Group's event division has been shaping the professional events market for over two decades, continuously in a market-leading position. We organize 60 business conferences and nearly 10 awards ceremonies nationwide each year, setting the direction in 9 industries: economy, agriculture, real estate, healthcare, finance, automotive, energy, IT, sustainability. We reach 40,000 participants annually. The name Portfolio Events is a guarantee of high-quality professional content and outstanding B2B and B2C networking – in premium hotels, exclusive environments, with business networking and lead generation opportunities. So far, more than 7,000 speakers and nearly 50,000 companies have participated in our events: experts, top executives, decision-makers, opinion leaders, owners. Join us and level up - we provide the top community of the domestic business sphere!