Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Koncz Péter Ákos

Vállalat: NKM Nemzeti Közművek Zrt.
Beosztás: Digitális ügyfélélmény igazgató
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és az Oxford Brookes University-n szerzett diplomák után a Purdue University Krannert School of Managementben szerzett MBA fokozatot. Karrierjét a svájci UBS Groupnál kezdte, ahol egy környezetkímélő technológiákat támogató befektetési alap létrehozásán dolgozott. Ezután a Magyar Telekomnál stratégiai tervezéssel foglalkozott. 2009-től a Magyar Telekom stratégiai igazgatójaként a terület funkcionális feladatainak összefogása mellett számos helyi és nemzetközi vállalatfejlesztési és transzformációs programért volt felelős. Tapasztalatait ezután az Arthur D. Little tanácsadócég bécsi irodájában kamatoztatta EMEA régióbeli nagyvállalati transzformációs, stratégiaalkotási és üzletfejlesztési projekteken. 2016-tól kezdődően az NKM Földgázszolgáltató Zrt. működésfejlesztési igazgatóként a vállalat 2020-as stratégiájának megalkotását vezette, új üzleti irányok kialakításáért, az innovációs, digitalizációs, folyamat- és csatornamenedzsment tevékenységeket irányításáért volt felelős. Jelenleg digitális ügyfélélmény igazgatóként az NKM-ben a vállalatcsoport digitális átállását irányítja.

Korábban a következő Portfolio konferencián vett részt előadóként:

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit