Ágnes Kovács
Kovács Ágnes 2017 szeptembere óta a SIÓ-Eckes Kft., Magyarország vezető gyümölcslégyártójának ügyvezető igazgatójaként a hosszú távú, fenntartható fejlődés elősegítése érdekében reformálta meg a vállalatot. 2020 októberében elnyerte a “Változásvezető díjat” a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) szervezet Fenntartható jövőért pályázatán. A díj indoklása szerint “emberileg és szakmailag egyaránt példaértékű egyéniség, aki innovatív, előremutató megoldásokkal erősíti a vállalatát. Az üzleti eredmények és az emberek menedzsmentje terén egyaránt kimagasló a tevékenysége. Számára a hangsúly a fenntarthatóságra való komplex törekvéseken van, amely még a járvány alatt sem lassulhat le.” Kovács Ágnes stratégiai szintre emelte a vállalaton belül a hazai gyümölcsfeldolgozást, továbbfejlesztette a 12 éve népszerű “Köszönjük Sió!” iskolatáskaprogramot is, valamint 2019-ben újrapozícionálta a piacvezető SIÓ-márkát. Kovács Ágnes 2017 óta vezetőségi tagja a Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetségnek (MAGYÜSZ). Széleskörű hazai és nemzetközi iparági tapasztalatokkal rendelkezik. Korábban öt évig dolgozott a világ legnagyobb snacktermékeket gyártó vállalata, a Mondelēz International svájci európai régiós központjában különböző pozíciókban, legutoljára marketingvezetőként és az átalakítási folyamatok irányítójaként. 2004–2012 között értékesítési és kereskedelmi marketingigazgató volt a Johnson & Johnson magyarországi leányvállalatánál. 2003 és 2004 között az Unilevernél, 1999–2003 között a Marsnál, 1993–1999 között a United Biscuits (UB) vállalatnál dolgozott számos pozícióban a vevőkapcsolati, értékesítési és marketing területeken. Egyetemi diplomáját az Oxford Brookes University-n szerezte 1995-ben. 2016-ban elvégezte a London School of Business and Finance (LSBF) kétéves posztgraduális stratégiai marketing továbbképzését.
Construction Industry 2026
AI in Business 2026
Portfolio Insurance 2026
25 years of Portfolio Conferences
The Portfolio Group's event division has been shaping the professional events market for over two decades, continuously in a market-leading position. We organize 60 business conferences and nearly 10 awards ceremonies nationwide each year, setting the direction in 9 industries: economy, agriculture, real estate, healthcare, finance, automotive, energy, IT, sustainability. We reach 40,000 participants annually. The name Portfolio Events is a guarantee of high-quality professional content and outstanding B2B and B2C networking – in premium hotels, exclusive environments, with business networking and lead generation opportunities. So far, more than 7,000 speakers and nearly 50,000 companies have participated in our events: experts, top executives, decision-makers, opinion leaders, owners. Join us and level up - we provide the top community of the domestic business sphere!