Pantl Péter 2020. szeptember 1. óta a MOL Csoport kommunikációs és marketingigazgatója, így a régió egyik legnagyobb vállalatcsoportjának teljes kommunikációs és marketingtevékenységéért felel. Diplomáját a Szegedi Tudományegyetemen szerezte médiatudomány és kommunikáció szakon. Pályafutását újságíróként kezdte, majd főszerkesztőként és később a Marquard Media tartalomigazgatójaként dolgozott, ahol a férfi divízió teljes portfóliójáért felelt. 2015-ben csatlakozott a HELL ENERGY-hez nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatóként. Nevéhez fűződnek többek között a Bruce Willis főszereplésével készült reklámfilmek, amelyek idején a HELL a nemzetközi FMCG szektor egyik meghatározó szereplőjévé vált. A MOL Csoportnál ma egy nemzetközi csapatot irányít, amely mintegy 30 országban 60 márka kommunikációját koordinálja – a belső kommunikációtól kezdve a PR-on és marketingkommunikáción át egészen a szponzorációkig és rendezvényekig. Szakmai munkája mellett tagja a Magyar Reklámszövetség, a Magyar Marketing Szövetség, valamint a Magyar Kosárlabda Szövetség elnökségének.
Pantl Péter előadónk lesz a következő rendezvényen:
Töretlen lendülettel, egyre fokozódó érdeklődés és jelenlét mellett, már hagyományként rendezzük meg a Sustainable World 2025, a jövő vállalatainak szóló konferenciát. A fenntarthatósági törekvések és megoldások megkérdőjelezhetetlen súlyát, valamint a gazdaságban való kritikus szerepét 6 éve, az első Sustainable World... Részletek