20 éve dolgozik a hazai ügynökségi szakmában, eleinte rendezvényszervezési, később kreatív, kommunikációs területen vezetett ügyfeles projekteket többek között az Audi Hungária, a Magyar Telekom, a KPMG, a Morgan Stanley és a WING megbízásából. A Super Channel 2012-es alapítása óta az értékteremtés, a design gondolkodásra épülő kreatív fejlesztői tevékenység áll szakmai érdeklődésének középpontjában. Meggyőződése, hogy a humán innováció vállalati és társadalmi környezetben is hatékonyan alkalmazható, a tanulás, a kreatív gondolkodás, a tudásmegosztás és a szemléletformálás az élet számos területén pozitív változásokat hozhat, ha cselekvési kedvvel párosul. A saját kezdeményezésként indított, a jövőformáló magyar történeteket összegyűjtő Highlights of Hungary és a humán fókuszú, üzleti innovációs klub, a HUB Design House az üzlet, a kultúra és a design metszéspontjában működik.
Két fiúgyermek édesapja, szabadidejét családja mellett a könyveknek, magazinoknak szenteli, ha teheti sokat utazik, és jön-megy a városban.
Korábban a következő Portfolio konferenciákon vett részt előadóként: