Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×
INGYENES RENDEZVÉNY

Újabb részvénykibocsátás a magyar tőzsdén

Nemzetközi terjeszkedés a cél

Időpont: 2020. október 8.  

Helyszín: Marriott Hotel

Kiemelt témáink

  • Dinamikus növekedés az elmúlt években, mi várható a Covid után?
  • Út a tőzsdére, fontosabb mérföldkövek a felkészülésben
  • Tőzsdei kibocsátás: magasabb sebességre kapcsol a DM-KER
  • Tervezett akvizíciók, külföldi terjeszkedés: merre tovább a részvénykibocsátás után?
  • Osztalék- vagy növekedési sztori? Mindkettő!

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Bátor Ferenc
igazgatósági elnök
DM-KER
speaker image
Hajnal Tamás
felügyelőbizottság tagja, mentor
DM-Ker Nyrt., Gloster Nyrt., Founder Institute
speaker image
Nagy Viktor
vezető elemző
Portfolio
speaker image
Péter Vitkovics
stratégiai tanácsadó
DM-KER
speaker image
Várszegi Sarolta
Associate Partner, ügyvéd
EY Law
speaker image
Virág Ferenc
tulajdonos-tanácsadó
Random Capital

Miért jöjjön el?

A PORTFOLIO OKTÓBERI KLUBJA ONLINE ÉS OFFLINE FORMÁBAN KERÜL MEGRENDEZÉSRE!

Újabb tőzsdei kibocsátás jön a magyar tőzsdén, a mezőgazdasági és építőipari gépek forgalmazásával foglalkozó hazai középvállalat, a DM-KER bocsát ki részvényeket. A vállalat rendkívül dinamikusan növekedett az elmúlt években, profi és céltudatos menedzsmenttel járták végig a tőzsdére vezető út állomásait, idén ősszel pedig következhet a vállalat részvénykibocsátása. A befolyó forrás részben a vállalat akvizíciós terveit támogatja, a DM-KER nem csak hazai, de nemzetközi terjeszkedést is tervez. Az eseményen a jelenlévőknek lehetőségük lesz meghallgatni a DM-KER vezetőinek előadásait, amelyekből az iparági trendekről, a vállalat fundamentumairól, a kilátásokról, és a részvénykibocsátásról nyerhetők információk, a Klub résztvevői személyesen is kérdezhetnek a cég menedzsmentjének tagjaitól.

Támogatóink

Partner

DM-KER Nyrt.

Figyeljünk egymásra!

Kérjük a következő biztonsági intézkedések betartását a rendezvény területén

  • Lehetőség szerint tartson 1,5m távolságot másoktól!
  • Mosson rendszeresen és alaposan kezet!
  • Használja gyakran a kihelyezett kézfertőtlenítőket!
  • Papírzsebkendőbe köhögjön, tüsszögjön, használat után pedig azonnal dobja a szemétbe, majd mosson kezet!
  • Kézfogást mellőzze, könyökérintés javasolt üdvözlésre!
  • Javasoljuk a maszk viselését!

Köszönjük együttműködésüket!

Tegyünk együtt a biztonságért!

Figyelünk önökre!

Maximális biztonságot teremtünk rendezvényeinken!

  • Helyszíni létszámkorlátozást vezettünk be
  • Ózonos fertőtlenítést végzünk a termekben
  • Légfertőtlenítő és tisztító gépet üzemeltetünk a nap folyamán
  • QR-kódos, érintésmentes beléptetést biztosítunk
  • Hőkamerás testhőmérséklet ellenőrzést végzünk
  • Regisztrációkor a vendégeket biztonságos távolságtartással engedjük be
  • A személyzet és a hoszteszek maszkban és kesztyűben látják el a feladataikat
  • Résztvevőinknek maszkot, kézfertőtlenítőt biztosítunk
  • Megfelelő távolságtartással alakítjuk ki az ültetési rendet

 

HELYSZÍNI RÉSZVÉTELLEL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÓ

Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra!

Extra biztonsági (koronavírus-ellenes) intézkedésekkel és körülményekkel várjuk kedves vendégeinket konferenciánkon. Szeretnénk kérni, hogy csak akkor jöjjenek el a rendezvényre, ha teljesen egészségesnek érzik magukat, óvjuk egymás egészségét.

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni, nem csak ősszel, hanem akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Továbbá figyelünk arra hogy külföldi előadóink online jelentkezzenek be, a távolságtartás érdekében fokozott létszámkorlátot biztosítunk, illetve fókuszálunk a helyszíni körülményekre is (például a biztonságos étkezés) melyet azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

 

ONLINE RÉSZVÉTELLEL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÓ

Online konferencia extrákkal! Egyedülálló networking lehetőségek, élő kapcsolatépítés, privát videó call-ok, interaktív szobák, szakmai szekciók, már csak az élő koccintás hiányzik! Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint:
- Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra
- egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)

A rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet, a belépéshez a rendezvényt megelőző napokban küldünk linket, ahova egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni.

A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.

Az on-line konferencia technikai feltételeinek megtekintéséhez kattintson ide.

Galéria

Újabb részvénykibocsátás a magyar tőzsdén

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Tusák Zita
  • Tusák Zita
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 327 4088
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Kiss Csilla
  • Kiss Csilla
  • Key Account Manager
  •  
  • Telefon: +36 20 287 3256
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Nagy Viktor
  • Nagy Viktor
  • Vezető elemző
  •  
  • Telefon: 428-9093
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit