Regisztráció

Mert a HR-szakma itt találkozik a cégvezetőkkel, stratégiai döntéshozókkal. Mert mit szépítsük? Válság van a HR-osztályon! A számos szektorra jellemző ágazati szintű munkaerőhiány, és a nyomában járó erőteljes bérnyomás; az üzleti folyamatok felgyorsulása; a digitalizáció; vagy épp a munkavállalók szükségletek szintjén jelentkező igényeinek drasztikus változása; mind-mind új kihívások elé állítják a HR-szakembereket, akik mindinkább szomjazzák a vállalatvezetés, illetve tulajdonosok visszajelzéseit. Főként, hogy az egyes HR területek között erőteljesen módosulnak a hangsúlyok is, a szakembereknek nagyobb felelősséget kell vállalniuk olyan feladatokban, mint a toborzás, a munkaerő-megtartás, a cégen belüli tehetséggondozás, a munkáltatói márka építése, vagy épp a digitalizáció nyomán születő új munkakörök kialakítása és beillesztése az új üzleti modellekbe.

Nincs mese, a mai munkaerőpiac sajátosságai teljesen más hozzáállást, sokkal nagyobb rugalmasságot követelnek meg a cégektől, mint korábban. Azok a cégek tudnak ebből a helyzetből jól kijönni, akik először ismerik fel a helyzet komolyságát, és először állnak elő atipikus foglakoztatói megoldásokkal.

A Portfolio első alkalommal rendezi meg HR Revolution Forum 2019 konferenciáját. Miért most? Mert a probléma lassan kritikus méreteket ölt és alapjaiban veszélyezteti a hazai vállalatok versenyképességét. A Portfolio szervezésében most is garantált a kiemelt szakmai színvonal – a legjelentősebb cégek és vezetőik, a legérdekesebb és legforróbb témák, a legfrissebb szervezetfejlesztési megoldások, és a legjobb kapcsolatépítési lehetőség egy helyen.

Kiemelt témáink

Munkaerőhiány Európában és Magyarországon - demográfia, migráció, oktatás, vállalati kezelési stratégiák.
Valóság vagy hangzatos reklámszöveg: a HR stratégia szerepe a vállalatvezetés szemszögéből
Szervezetfejlesztés és HR költség-tervezés – stratégiai egyensúlyteremtés a munkaerő-állomány, a bérek-juttatások, és a munkaidő-beosztás szentháromságában.
A hatékonyságnövelés és munkaszervezés hatása a HR költségekre – Fókuszban a teljesítményértékelés és a motiválás
Rohamtempóban fejlődő robotizáció és digitalizáció. Big Data. Minden, amit ma tudunk, és amit holnap tudnunk kell a jövő HR-megoldásairól.
Well-being forradalom - A Z generáció kezdi diktálni a trendeket a munkaerőpiacon. Az újgenerációs munkahelyek már egészen mást nyújtanak szolgáltatásban és élményben is.
Mit várhatunk az employer brandingtől? Márkaépítés a cégvezetők, a HR szakemberek, és a munkavállalók szemszögéből.
Hatékony toborzási módszerek – digitális transzformáció a fejvadászatban

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Walk in jegy
94 000 HUF + Áfa/fő
4 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
79 000 HUF + Áfa/fő

Csoportos Kedvezmény:

20% kedvezmény a részvételi díjból 4 vagy több fő jelentkezése esetén

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak.

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és a kávészüneteket.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

 

Regisztráció

Silver támogató

Talentuno

Bronze támogató

Bondweaver
VLK Cresa
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Cégvezetőknek
HR-vezetőknek
HR specialistáknak (tréning, kompenzáció, toborzás)
Munkaügyi, munkajogi szakembereknek

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2019. május 23.
Helyszín: New York Palace Budapest

A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio.hu ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „A Property Investment Forum húsz éve segíti a munkánkat, köszönet érte!” 

      Dr. Takács Ernő
      Deputy CEO, WING

      „Idén voltam 10. éve előadó. Én már nagyon vártam ezt a mai napot, hogy itt legyünk és újra együtt legyünk.”

      Hollósi Dávid
      Agrár- és Élelmiszeripari Üzletág ügyvezető igazgató, MBH Bank, elnök, Magyar Bankszövetség Agrár Munkabizottság

      ”A Property Investment Forum a nagybetűs ingatlanszakma találkozási pontja - dióhéjban.” 

      Mikesy Álmos
      elnök-vezérigazgató, Gránit Alapkezelő

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 08:00-08:25
      Szakmai program: 08:25 - 17:00
      Várható résztvevők száma: 120-150
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Szekeres Renáta
      Szekeres Renáta
      Telefon: +36 1 646 4367
      E-mail:
      Tóth Kata
      Tóth Kata
      Telefon: +36 20 386 0751
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Bálint Nagy
      Bálint Nagy
      Telefon: 06-1/472-2093 / 33
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Klenyán Ágnes
      Klenyán Ágnes
      Telefon: 472-2099
      E-mail:
      Mihály Péter
      Mihály Péter
      Telefon: +36-70-544-0164
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.