Portfolio Konferencia logo

Portfolio HR Revolution 2019

Időpont: 2019. május 23.   Helyszín: New York Palace Budapest

Regisztráció 8:00-8:25

I. Szekció: Forradalom a munkaerőpiacon

Modellváltás a termelékenység és gazdasági növekedés fenntartásához

A gazdasági környezet alakulása, illetve a számos szektorra jellemző ágazati szintű munkaerőhiány egyre nehezebb kihívásokkal szembesíti a vállalatvezetőket. Nincs mese, a mai munkaerőpiac sajátosságai teljesen más hozzáállást, sokkal nagyobb rugalmasságot követelnek meg a cégektől, mint korábban. Azok a cégek tudnak ebből a helyzetből jól kijönni, akik először ismerik fel a helyzet komolyságát, és először állnak elő atipikus foglakoztatói megoldásokkal. A konferencia nyitószekciójában tulajdonosok, és vállalatvezetők segítségével járjuk körbe a hazai és régiós munkaerőpiac helyzetét, és keresünk válaszokat arra, hogy HR szempontból mi is kell valójában a gazdasági növekedés, termelékenység fenntartásához, illetve a hatékonyság javításához - és a vezetők mit várnak mindehhez a HR szakemberektől?

08:25 - 08:30

Köszöntő

Bán Zoltán, vezérigazgató, NET Média Zrt. (portfolio.hu)

08:30 - 08:50

Nyitóelőadás

Előadó: dr. Parragh László, elnök, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

08:50 - 09:10

Miért nincs munkaerőhiány Magyarországon?

Előadó: Baja Sándor, ügyvezető igazgató - Csehország, Magyarország, Románia, Randstad Hungary Kft.

09:10 - 09:30

Hiedelmek és valóság a magyar munkaerőpiacon - Így látjuk mi!

Előadó: Madár István, vezető elemző, Portfolio

09:30 - 10:30

Vezérigazgatói kerekasztal

Moderátor: Bán Zoltán, vezérigazgató, Net Média Zrt. (Portfolio)

Beszélgetés résztvevői:

10:30 - 11:00

Kávészünet, networking

II. Szekció: HR költség-tervezés a vállalatvezetés szemével

A szűkös munkaerő-keresztmetszetből fakadóan mindinkább felértékelődik a stratégiai egyensúlyteremtés a munkaerő-állomány, a bérek és egyéb juttatások, valamint a munkaidő-beosztás tekintetében. Noha a vállalatok felsővezetői gyakorta dedikálják ezt a feladatot a HR divíziók felé, ma még többnyire nem tisztázott, hogy a döntéshozók stratégiai partnerként tekintenek-e a HR-szakemberekre. A szekció célja, hogy bemutassa, hogyan működhet ma egészségesen egy szervezet, illetve tisztázza, hogy a hatékonyság növelése érdekében milyen szervezetfejlesztési megoldásokat érdemes eszközölni, illetve ezek hogyan hatnak a HR költségekre, valamint mindezek tervezhetőek-e?

11:00 - 11:15

Jövedelmezőség duplázása a Dreher Sörgyáraknál új stratégia és hatékony HR támogatási rendszer segítségével

Előadó: Békefi Gábor, vezérigazgató, Dreher Sörgyárak Zrt.

11:15 - 11:30

Bértárgyalás HR nélkül?

Előadó: Szincsák Attila, General Manager of Business Administration, Denso Gyártó Magyarország Kft.

11:30 - 11:45

Hammer to Fall - Avagy miért nem működik egy szervezeten belül a HR kommunikáció!?

Előadó: Czeczeli Tamás, Árufeltöltő és- Emberkutató, Milkman

11:45 - 12:40

Panelbeszélgetés: Hatékonyságnövelés a bérek-juttatások, motivációs eszközök és teljesítményértékelés horizontján

Moderátor: Pottok Judit, E.ON Hungária Zrt. - Vezető HR Business Partner, Y2Y Business Coaching - Társalapító, Business Coach

Beszélgetés résztvevői:

  • Bertalan Imre, ügyvezető igazgató, Humánerőforrás Gazdálkodási Igazgatóság, OTP Bank
  • Bessenyei Zsolt, PICK HR vezető, Bonafarm Zrt.
  • Bierbaum Gyöngyi, Kompenzáció és HR kontrolling osztályvezető, Magyar Telekom NyRt.
  • Erdei Katalin, emberierőforrás-igazgató, Richter Gedeon Nyrt.
  • Szincsák Attila, General Manager of Business Administration, Denso Gyártó Magyarország Kft.

12:40 - 13:40

Ebédszünet

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a III/B Szekció KORÁBBAN, 13.20-kor veszi kezdetét a plenáris teremben. A III/A Szekció kezdési időpontja 13.40, helyszíne a Rossini terem.

III/A Szekció: Digitalizált HR-megoldások

13:40 - 15:00 Rossini terem

A HR-szakmát alapvetően átformáló digitális korszak már elkezdődött, a választás lehetősége pedig mindössze annyi: nyertesek vagy vesztesek leszünk? A szekció fókuszában a legújabb online eszközök, szoftveres és felhő-megoldások, a digitalizált HR folyamatok állnak. Profi szakemberek segítenek eligazodni az adatalapú, azaz Big Datára épülő toborzásban, és természetesen szó lesz a mérhetőségről, valamint ROI-ról is.

13:40 - 13:55

AI Robotok és Freelancer Recruiterek - Mire és hogyan készüljünk fel a jövőben?

Előadó: Kelliár Zsolt, CEO, társ-alapító, Talentuno

13:55 - 14:10

A tied mit eszik reggelire? - Avagy hogyan lesz digitális a szervezeti kultúra?

Előadó: dr. Füredi Júlia, alapító, Sparq

14:10 - 15:00

Panelbeszélgetés: Profi és automatizált HR-módszerek a IV. ipari forradalom hajnalán

Moderátor: Nánássy-Kassim András, ügyvezető igazgató, SmartScale

Beszélgetés résztvevői:

15:00 - 15:20

Kávészünet

III/B Szekció: HR Workshop KKV-vezetőknek

13:20 - 15:00 Róma terem

Noha a vállalatnövekedés kezdeti szakaszán - egy kevesebb, mint 250 főt foglalkoztató KKV-nál - még nem feltétlenül lenne napi 8 órás feladata egy HR-szakembernek, a napi és stratégiai HR-folyamatokat (toborzást, beillesztést, bérezést és egyéb juttatásokat, képzéseket, motiválást, atipikus foglalkoztatási formák meghonosítását, stb.) még menedzselni kell. A workshop célja, hogy utat mutasson a KKV-szektor képviselőinek, hogy miként tudják költséghatékonyan integrálni a kisvállalkozói környezetbe azokat a HR és minőségirányítási gyakorlatokat, amiket nagyvállalati környezetben már – anyagi megkötések nélkül – régóta használnak.

13:20 - 13:35

Ahol a multik és a közmunka is versenytárs: egy kkv-s HR kutatás tanulságai

Előadó: Dr. Csillag Sára, egyetemi docens, Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Kar

13:35 - 13:50

Megtartás és motiváció béremelés nélkül

Előadó: Valter Kalaus MRICS, ügyvezető partner, VLK Cresa

13:50 - 14:05

Megfizethetetlen? KKV-s HR folyamatok kiszervezési lehetőségei

Előadó: Draskovits Dóra, vezető HR tanácsadó, HR Partner Consulting Kft.

14:05 - 15:00

Panelbeszélgetés: Nagyvállalati HR-megoldások "kicsiben" - mi az, ami működik, mi az, ami nem?

Moderátor: Megyeri Mirtill, Alapító, Head of Communications, Zyntern

Beszélgetés résztvevői:

15:00 - 15:20

Kávészünet

IV. Szekció: A jövő munkahelye

Ha egyetlen tényszerű mondatban kellene megértetni valakivel, miért fontos az employer branding, az a következő lenne: Az új toborzás a megtartás. Hogy miért? Nos, ha nem tudják levadászni a jó munkavállalókat, akkor kisebb lesz a fluktuáció, így kevesebb energiát emészt fel a biztonságos üzletmenet fenntartásához szükséges toborzás. Ehhez persze a munkavállalóknak nem elég jól érezniük magukat, azt kell elhitetni velük, hogy máshol sem kapnának ennél többet. Mindezt pedig a brand biztosítja. A szekció célja, hogy neves vállalatvezetőkkel és HR szakemberekkel vitassuk meg, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki megbízható, kedvelt és népszerű munkáltató legyen, és mindez hogyan néz ki a költségek szintjén.

15:20 - 15:35

Tedd alkalmassá a szervezeted AI befogadására

Előadó: Sági György, alapító-ügyvezető, product architect, hálózatelemző, Bondweaver Hálózatelemző Kft.

15:35 - 15:50

Mindfulness vállalati szinten - mire jó a tudatos jelenlét?

Az elmúlt évtizedben a tudatos jelenlét gyakorlásának pozitív hatásait számos pszichológiai, orvosi és neurológiai kutatás igazolta. Az előadás bemutatja, hogyan hat a módszer gyakorlása vállalati szinten. 

Előadó: Dr. Szondy Máté, klinikai szakpszichológus, családterapeuta, mindfulness oktató, a Mindset Pszichológia szakmai közösségének tagja

15:50 - 16:05

Lehetetlen lojalitás? – Hogyan dolgozzunk együtt az y és z generációval

Előadó: Sélei Annamária, HR- és szervezetfejlesztési igazgató, Ital Magyarország Kft.

16:05 - 16:55

Panelbeszélgetés: Márkaépítés és az egészséges szervezetfejlesztés

Moderátor: Hlavay Richárd, energiapiaci szakértő, tréner, Lego® Serious Play® facilitátor, Bricks Magic

Beszélgetés résztvevői:

16:55 - 17:00

Zárszó

Támogatóink

Kapcsolat

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Nagy Bálint
  • Nagy Bálint
  •  
  • Telefon: 06-1/472-2093 / 33
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Klenyán Ágnes
  • Klenyán Ágnes
  • Senior Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: 472-2099
  • E-mail cím:
Mihály Péter
  • Mihály Péter
  • Senior Sales Manager
  •  
  • Telefon: +36-70-544-0164
  • E-mail cím:

Szervezés, lebonyolítás, információk

Tóth Kata
  • Tóth Kata
  • konferencia projektvezető
  •  
  • Telefon: 06/1 646 43 83
  • E-mail cím:
Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: 06/1 646 43 93
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit