Portfolio Konferencia logo

Portfolio HR Revolution 2019

Időpont: 2019. május 23.   Helyszín: New York Palace Budapest

A konferencia aktuális ára

Walk in ár

94.000 HUF + ÁFA/fő


303 EUR + ÁFA/fő


Kedvezmények

4 vagy több fő jelentkezése esetén*

20% kedvezmény

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

Csoportos Kedvezmény:

20% kedvezmény a részvételi díjból 4 vagy több fő jelentkezése esetén

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak.

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és a kávészüneteket.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

 

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre. Az online regisztráció megrendelésnek minősül.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni. A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség. A rendezvényt megelőző 1-2 munkanapon történő regisztrációnál elképzelhető, hogy a részvételi díj átutalása nem érkezik meg számlánkra, ekkor lehetséges a rendezvény utáni 1. munkanapon az átutalás. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat a lemondási határidő után - beleértve az átutalás hiánya miatti rendezvénytől való távolmaradást is - nem fogadunk el. Ebben az esetben is - mivel a lemondási határidőig nem érkezett hozzánk írásbeli lemondás - a teljes összeget ki kell fizetni.

Támogatóink

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Tóth Kata
  • Tóth Kata
  • konferencia projektvezető
  •  
  • Telefon: 06/1 646 43 83
  • E-mail cím:
Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: 06/1 646 43 93
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Klenyán Ágnes
  • Klenyán Ágnes
  • Senior Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: 472-2099
  • E-mail cím:
Mihály Péter
  • Mihály Péter
  • Senior Sales Manager
  •  
  • Telefon: +36-70-544-0164
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Nagy Bálint
  • Nagy Bálint
  •  
  • Telefon: 06-1/472-2093 / 33
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit