Regisztráció

Financial & Corporate IT 2021

A koronavírus-járvány már most nyomot hagyott a banki, nagyvállalati működésen és az ügyfélszokásokban is, és minél tovább tart a járványhelyzet, annál mélyebb változásokat égethet a szektorokba. Hogy nézhet ki a bankolás az új világban? Milyen technológiákkal, termékekkel jelennek meg a bankok és a nagyvállalatok digitális térben? Milyen új irányok alakultak ki az üzleti indíttatású IT-fejlesztések terén? A jelek szerint egyre több banki digitalizációs javaslat ölt testet jogszabályi változásokban, milyen újdonságok előtt nyitják meg a kaput a szabályozók?

Az is látszik, hogy a hiperautomatizáció korába lépünk, amikor minden munkafolyamatot automatizálni és digitalizálni akarnak a bankok és a nagyvállalatok. Milyen változásmenedzsment szükséges ehhez, és milyen technológiák segítenek ebben?

Az agilis szemlélet már a gyakorlatban is megjelent a nagyvállalati szervezetekben, bankokban Magyarországon. Milyen problémákkal szembesültek, és milyen eredményeket értek el eddig az agilis módszertan segítségével? A DevOps, a konténerizáció a cloud native és hibrid cloud trend a legtöbb IT-részlegen már ismert fogalmak. Mire jó mindez, és hogyan alkalmazzák a vállalatok az új technológiákat?

A bankszektor és a nagyvállalatok felsővezetői, fintech-guruk, tanácsadók, a top-szabályozók és az IT-cégek szakértőinek krémje immáron kilencedik éve gyűlik össze konferenciánkon, hogy megosszák egymással gondolataikat a bankszektort és a nagyvállalati szektort érintő legfontosabb üzleti és informatikai kérdésekben.

Kiemelt témáink

Digitális robbanás után új normális a bankokban – Mennyire változik meg a bankolás a járvány utáni világban?
Idén célt érnek a bankszektor digitalizációs javaslatai? – Szabályozási változások és tervek
RPA, digitális dokumentumkezelés, vállalatirányítási szoftverek, worklfow-management - Milyen technológiákat használnak a bankok és a nagyvállalatok a hatékonyság növelésére?
Agilis vállalat, cloud native trend és digitalizáció
Payment, open banking és PSD2 Magyarországon
E-commerce – digitális újítások, check-out és UX

Digitális UX, felhő és agilitás - Banki és nagyvállalati digitalizáció Magyarországon 

Elkezdődött Financial & Corporate IT 2021 konferenciánk, a rendezvényről ebben a cikkünkben számolunk be a nap folyamán.

Az elektronikus fizetés a járvány nyertese, a digitális jegybankpénz a következő? 

Egyetlen biztos nyertese van a pénzforgalomban a járványnak: az elektronikus, azon belül is leginkább a kártyás fizetés. A készpénzhasználat visszaszorításáról, az erős ügyfélhitelesítés tapasztalatairól, az azonnali fizetésről és a digitális jegybankpénz bevezetéséről (amely egyébként nem technológiai kérdés) is szó volt a Portfolio Financial & Corporate IT konferenciájának egyik délutáni panelbeszélgetésében.

A kiberbiztonság lesz a bankok előtti egyik legnagyobb kihívás a digitalizációs hullám után 

Mit gondol a piac az MNB digitális transzformációs ajánlásáról? Milyen technológiák segíthetik a bankszekort a digitális transzformációban? Merre tart a banki informatika? Erről volt szó Financial & Corporate IT konferenciánk 2/A szekciójában.

Felsővezetők a banki digitalizációról: a covid turbót tett a száguldó autóra 

Kikkel versenyeznek a bankok? Mit gondolnak az MNB nemrégiben bemutatott digitális ajánlásáról? Hol tart most a banki digitalizáció Magyarországon nemzetközi összehasonlításban? A koronavírus-járvány mennyire pörgette tovább a digitalizácit? A hazai bankok digitális felsővezetői körében volt erről szó Financial and Corporate IT konferenciánk első panelbeszélgetésén.

Megszólalt a Magyarországra megérkezett új banki támadó: "ha nem fizetsz, te leszel a termék" 

Financial & Corporate IT konferenciánk első programpontjában élőben jelentkezett be a Magyarországon is jelen lévő ZEN nevű fintech, és egyben a globális piacokon jelen lévő G2A alapítója, Dawid Rozek.

Fintech-sztár Magyarországon: megszólal a ZEN alapítója 

A magyar bankszektor első számú digitális és üzleti vezetői, az IT-beszállítói piac kulcsszereplői, a legfontosabb szabályozók, a top tanácsadók és a speciláis szakmai területek szakértői immáron kilencedik alkalommal gyűlnek össze Financial and Corporate IT 2021 konferenciánkon, hogy a bankok digitális transzformációjáról és a legfontosabb fintech trendekről vitázzanak. A rendezvényen sztárelőadót is köszönthetünk: a Magyarországra nemrégiben megérkezett új fintech szereplő, a ZEN illetve a G2A világhírű gamer e-kereskedő alapítóját, Dawid Rozeket egy színpadi interjúban faggatjuk arról, miért éppen a bankok pályájára lépett át új startupjával az e-kereskedelemből. Június 3-ai hibrid konferenciánkra érdemes eljönni, a regisztrációt megnyitottuk.

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Bizalom ára jegy
79 900 HUF + Áfa/fő
öt vagy több fő jelentkezése esetén* (20%)
68 900 HUF + Áfa/fő

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Kedvezmények OFFLINE jegyvásárlás esetén:

  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén*
  • 50% kedvezmény - Startup jegy: korlátozott számban rendelkezésre álló jegyek egyedi elbírálással nyerhetők el a 2017 után alapított startupoknak. A startup@portfolio.hu-ra várjuk a rövid cégbemutatkozást és a következő cégadatokat: cégnév, adószám, alkalmazottak száma, árbevétel, alapítás éve, tevékenységi kör - az adatokat bizalmasan kezeljük!*

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

A részvételi díj tartalmazza a büféebédet és a kávészünetet.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

Regisztráció

Super Gold támogató

4iG
MasterCard új_2020

Gold támogató

Microsoft
Takarékinfo

Silver támogató

Citibank
Dorsum
Gloster
Salesforce
Shiwaforce
Upscale

Bronze támogató

Display Now
Pont Systems

Támogatóink

Avis
MAFISZ
Mesterséges Intelligencia Koalíció
Dallmayr
Hungexpo
Infotér
Innotéka
IVSZ
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium - Modern Vállalkozások Programja
i-team Magyarország
Konica_minolta
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

IT-fejlesztő cégek
bankok, biztosítók
fintech, insurtech cégek
nagyvállalatok, kkv-k
IT developers
Corporations and SMEs

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2021. június 3.
Helyszín: Kempinski Hotel Corvinus Budapest

TÁJÉKOZTATÓ

A Veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020 (XI.10) Korm. rendelet 6/C.§ (3). bek. alapján a rendezvényeink látogatására kizárólag koronavírus ellen védett személyek jogosultak.

A rendelet értelmében a Net Média Zrt, mint a rendezvény szervezője köteles valamennyi résztvevő védettségét ellenőrizni, melyet a résztvevők a rendelet 2/A.§-a alapján, védettségi igazolványuk, vagy az azzal egyenértékű, a koronavírus elleni védettség igazolásáról szóló 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet szerinti védőoltást igazoló applikáció bemutatásával, valamint ezzel egyidejűleg személyazonosító okmány bemutatásával igazolhatják. Kérjük ezen dokumentumokat hozzák magukkal a rendezvényre figyelemmel arra, hogy ezek hiányában a rendelet 6/C.§ (5). bek. alapján a Net Média Zrt., mint a rendezvény szervezője köteles az Önök beléptetését – még érvényes jegy birtokában is – megtagadni, illetve megakadályozni.

Amennyiben a beléptetés az előbbiekre tekintettel hiúsul meg, azt úgy kell tekintsünk, hogy az érintett a rendezvényen érvényes jegy birtokában sem jelent meg, melyre tekintettel, a megváltott, személyes részvételre jogosító jegy értékének részbeni vagy teljes visszatérítésére nem válik jogosulttá.

A rendezvényeinken személyesen részt vevők nem kötelesek maszkot viselni, ugyanakkor javasoljuk Önöknek a maszkviselést minden olyan helyzetben, ahol a másoktól való, legalább 1,5 méteres távolság nem biztosított.

Személyzetünk, valamint a helyszínt biztosító szálloda munkatársai is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a rendezvény környezete, helyszíne és az Önök rendelkezésére álló eszközök teljes mértékben biztonságosak legyenek. Várjuk Önöket mihamarabb újra személyesen a Portfolio rendezvényein.

A Portfolio Rendezvény csapata

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      „A Property Investment Forum az év legfontosabb hazai ingatlanpiaci találkozója.” 

      Vágó László
      LEO elnök, NEO vezérigazgató

      „A Portfolio Property Investment Forumot Magyarország legminőségibb ingatlan konferenciájának tartom. Ez a rendezvény többet nyújt, mint egy szakmai fórum: egy olyan tér, ahol az ingatlanközösség személyesen is kapcsolódhat.” 

      Mazsaroff Kata
      ügyvezető igazgató, Colliers Magyarország

      „A Portfolio Private Health Forum számomra már közel egy évtizede az év egyik legfontosabb szakmai eseménye. Azért szeretek ide visszatérni évről évre, mert mindig tartalmas, aktuális és gondolatébresztő programot kínál – legyen szó stratégiáról, innovációról vagy a magánegészségügy jövőjéről. Valóban mindenki ott van, aki számít a hazai egészségügyi szektorban, és a szakmai előadások mellett a networking értéke is felbecsülhetetlen. A szervezők évről évre képesek megújulni, friss témákat hozni, és olyan platformot teremteni, ahol a döntéshozók, orvosok, befektetők és szolgáltatók valóban párbeszédet folytathatnak a magyar magánegészségügy jövőjéről.”

      Végh Attila
      CEO, Eurohealth

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Várható résztvevők száma: 350-400 fő
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Szekeres Renáta
      Szekeres Renáta
      rendezvényszervező
      Telefon: +36 1 646 4367
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Turzó Ádám
      Turzó Ádám
      Telefon: +36 30 205 0488
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Lippai Judit
      Lippai Judit
      Key account sales partner
      Telefon: 06/30 311 87 02
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.