A Portfolio.hu 2013 szeptemberében első ízben rendezi meg Pénzügyi Informatikai Konferenciáját, mely olyan témákat jár körül és olyan technológiákat mutat be, melyek a pénzügyi szektor számára (is) elősegítik a költséghatékonyságot, az értékesítési tevékenység támogatását és a biztonságos online működést.
Részvételi díj és kedvezmények:
A konferencia díja HUF 69,900 + ÁFA / fő. A díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet, kávészüneteket. A konferencia magyar nyelven zajlik. Két fő jelentkezése esetén 10%, három vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezményt biztosítunk.
A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio.hu ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.
Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek
Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk.(A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre. Az online regisztráció megrendelésnek minősül.
A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a konferencia@portfolio.hu címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni.
A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség. A rendezvényt megelőző 1-2 munkanapon történő regisztrációnál elképzelhető, hogy a részvételi díj átutalása nem érkezik meg számlánkra, ekkor lehetséges a rendezvény utáni 1. munkanapon az átutalás. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat a lemondási határidő után - beleértve az átutalás hiánya miatti rendezvénytől való távolmaradást is - nem fogadunk el. Ebben az esetben is - mivel a lemondási határidőig nem érkezett hozzánk írásbeli lemondás - a teljes összeget ki kell fizetni.
Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!
„A Property Investment Forum húsz éve segíti a munkánkat, köszönet érte!”
"Büszkék vagyunk, hogy évek óta támogathatjuk a Property Investment Forum-ot, amely lehetőséget nyújt a személyes találkozásokra, a tapasztalat- és információcserére, irányt adva ezzel az ingatlanfejlesztés jövőjének."
"Én azért szeretek akár előadóként, akár a hallgatóság részeként részt venni a Portfolio konferenciákon, mert fontos kérdésekről, szakemberek között tudunk hitelesen és őszintén eszmét cserélni."
Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.
Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.
Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.
A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.
Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.
Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.
Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.
Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.
Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.
Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.
Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.
Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu email címen kérdés esetén.
Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.
Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.
A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható. Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.
További információt az árak fülön talál.
Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.