Regisztráció

A folyamatosan változó globális körülmények között a kiemelt ingatlanpiaci teljesítmények oázisaként, a szakma ünnepeként és a jövőbe vetett hit alapjaként tekintünk magunk is a 15. alkalommal megrendezésre kerülő Property Awards díjátadónkra. Legyen ott idén is az ünnepélyes és informatív rendezvényünkön, ahol a hazai ingatlanszakma legfontosabb szereplőivel együtt, egy helyen zárunk le egy újabb különleges, kihívásokkal teli, de sikeres évet, ahol számtalan kiváló teljesítményt láthattunk.

Van mit ünnepelnünk, van mire koccintanunk!

Az idei évben is egy külön networking esemény keretein belül adjuk át az év legkülönlegesebb teljesítményeinek, megoldásainak és szereplőinek járó díjakat, melyek odaítélésében továbbra is a szakma kiemelt képviselőit összefogó kétlépcsős zsűri és egy alapjaiban megújuló zsűrifolyamat lesz a segítségünkre.

"Ez a Mi asztalunk!" - Exkluzív céges csomag! - Ünnepeljétek együtt az ingatlanpiac idei kiemelkedő teljesítményeit, építsetek kapcsolatokat a kollégákkal és hallgassátok meg a legizgalmasabb év végi szakmai álláspontokat! Egyedi céges ajánlatunk keretében most "Ez a Mi asztalunk!" csomagot is választhattok, ami mellé ajándékba adjuk a cég logójának elhelyezését az esemény támogatói között. További részletek >>

Idén a következő kategóriákban ismerjük el a legkiemelkedőbb hazai teljesítményeket:

  • Év PM cége
  • Év FM cége
  • Év Finanszírozója
  • Év Lakóparkja - 150 lakás felett
  • Év Lakóparkja - 150 lakás alatt
  • Év Irodabérleti Tranzakciója
  • Év Raktárbérleti Tranzakciója
  • Év Hotelprojektje
  • Év Ipariingatlan-fejlesztése 20.000 m2 felett
  • Év Ipariingatlan-fejlesztése 20.000 m2 alatt
  • Év Irodafejlesztése
  • Év Ingatlanbefektetési Tranzakciója - külföld
  • Év Ingatlanbefektetési Tranzakciója - belföld
  • Év Ingatlanpiaci M&A üzlete
  • Év Ingatlanpiaci Tehetsége (sponsored by Indotek)
  • Darida Pál-emlékdíj (founded by Futureal)
  • Különdíj
  • valamint az Év koncepciója díj

Találkozzunk és ünnepeljük meg együtt a hazai ingatlanpiac 2024-as sikereit!

NEVEZZEZETK TI IS A 15 KATEGEGÓRIA VALAMELYIKÉBE! RÉSZLETEKÉRT KATTINTS!

Dress Code: Business

Kiemelt témáink

15 éve a hazai ingatlanszakma igazi ünnepe!
Az év legfontosabb ingatlanpiaci eredményei és teljesítményei
Céges körasztalok, állófogadás és networking
Év Ingatlanpiaci Tehetsége díj - sponsored by Indotek
Darida Pál-emlékdíj - founded by Futureal
Új díjkategóriák
Az 50 legbefolyásosabb személy a hazai ingatlanpiacon bemutatása 2024
A legfrissebb ingatlanpiaci koncepciók bemutatása és közönségszavazás

2024-ben ők lettek az ingatlanpiac legjobbjai! 

2024-ben már 15. alkalommal osztottuk ki a Portfolio Property Awards díjait, ezel elismerve az idei év legkülönlegesebb és legmeghatározóbb ingatlanpiaci projektjeit és tranzakcióit. A 10 tagból álló fizikai és 40 online szakmai zsűri döntött az év PM és FM cégéről, az év finanszírozójáról, az év lakóprojektjéről (150 lakás felett és alatt), az év irodabérleti és raktárbérleti tranzakciójáról, valamint hotelprojektjéről, az év ipariingatlan-fejlesztéséről (20 ezer négyzetméter alatt és felett), illetve irodafejlesztéséről, az év befektetési tranzakciójáról (belföldön és külföldön), az év ingatlanpiaci M&A üzletéről és az év ingatlanpiaci tehetségéről. Díjaztuk továbbá az év legjobb koncepcióját is, amelyről a Property Awards résztvevői szavazhattak. Kiosztottunk egy emlékdíjat, valamint egy Portfolio különdíjat is.

A 370-es euró/forint árfolyam is reális lenne - Mit várnak 2025-től a gazdaság és az ingatlanpiac szakértői? 

A magyar gazdaság és ingatlanpiac jelenlegi helyzetét számos kihívás jellemzi, miközben a jövőbeli kilátások is bizonytalanok. A forintárfolyam gyengülése, a gazdasági növekedés lassulása és az uniós felzárkózás megtorpanása mind olyan tényezők, amelyek befolyásolják az ingatlanpiac alakulását. Hogy mik a jövőbeli kilátások, arról a Portfolio Property Awards 2024 konferencia szakértői osztották meg véleményüket.

Megjelent a legújabb Top50! - Ők az ingatlanpiac legfontosabb szereplői 2024-ben! 

Kilencedik alkalommal mutatjuk be a hazai ingatlanpiac legfontosabb látható szereplőit, akik nevéhez a legtöbb és legfontosabb események kötődnek. Az elmúlt 9 évben eddig 126-an szerepeltek a listán, az idei 50-ből pedig ahogy tavaly, úgy idén is 16-an vannak azok, akik eddig minden alkalommal felkerültek. A tavalyi 8 után idén mindössze 3 új szereplőt találhatunk, a hölgyek aránya viszont, ha minimálisan is, de emelkedett, a tavalyi 4 után idén 6-an szerepelnek a listán. Jó lapozgatást és olvasgatást az idei szereplők megismeréséhez.

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Late bird jegy
119 900 HUF + Áfa/fő
5 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
103 900 HUF + Áfa/fő

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

* Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

** Az egyedi, "Ez a Mi asztalunk" csomagra kedvezményt érvényesíteni nem lehet.  A rendezvényen svédasztalos állófogadással várjuk résztvevőinket. 

A részvételi díj tartalmazza a kávészünetet és állófogadást

Regisztráció

Gold támogató

BDPST

Property Awards kategória támogató

Futureal
Gránit Alapkezelő
indotek

Bronze támogató

Atenor2023
CPI
CTP_2
Duna Group
Eston&Savills 2021
GTC White House
Innovinia
IO Partners
Nipüf/Inpark_2024
Market Asset
NEO_PIF_2022_FF
Star Park Holding
Wing 2024 születésnap

Támogatóink

RICS
Rézangyal
Avis
Pact Capital 2023
Access4you_2024
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Fejlesztőknek
Finanszírozóknak, bankoknak
Intézményi- és magánbefektetőknek
Irodaház és egyéb ingatlan tulajdonosoknak
Tanácsadóknak
Ügyvédeknek, jogászoknak
FM, PM, AM szegmens képviselőinek
Önkormányzati vezetőknek
Ingatlanpiaci döntéshozóknak, szakembereknek és vezetőknek
és azoknak, akik szeretnék bővíteni kapcsolati hálójukat, keresik az üzleti networking lehetőségeket

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2024. november 28.
Helyszín: Marriott Hotel, Budapest

Dress Code: Business

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "A Property Investment Forum a hazai ingatlanpiac egyik legfontosabb eseménye, ahol érdemben megvitatjuk az iparág helyzetét és jövőjét, valamint találkozhatunk a szektor meghatározó szereplőivel. A Futureal-csoport ezért mind résztvevőként, mind pedig előadóként évek óta aktívan jelen van a rendezvényen. A Property Awards díjátadó különösen kedves a számunkra, hiszen itt adják át a Futureal által alapított Darida Pál-emlékdíjat az év ingatlanfinanszírozási személyiségének." 

      Futó Gábor
      társalapító és társtulajdonos, Futureal-csoport

      "A kiskereskedelem szomorúan kis teret kap a nyilvánosságban a nemzetgazdasági súlyához képest. A Portfolio Retail Day ezt ellensúlyozza, azzal, hogy az ágazat meghatározó szereplői találkozhatnak, tudunk egymással informálisan kommunikálni és értesülhetünk az újdonságokról."

      Szimeiszter Sándor
      Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgató, JYSK

      "A Sustainable World konferencia fontos találkozási pont mindazok számára, akik a fenntartható jövő építésén dolgoznak. Az itt zajló szakmai párbeszédet azért tartom igazán értékesnek, mert lehetőséget teremt arra, hogy közösen gondolkodjunk egy fenntarthatóbb világ megteremtésének kihívásairól, és egymást inspirálva találjuk meg az ehhez elengedhetetlen legjobb, innovatív megoldásokat."

      Ifj. Chikán Attila
      vezérigazgató, Alteo, elnök, BCSDH

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Kiegészítő program: díjátadó és állófogadás
      Várható résztvevők száma: 200-250
      Részvétel módja: offline
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Dobler Nikoletta
      Dobler Nikoletta
      Rendezvényszervező
      Telefon: +36-20-334-8032
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Ditróy Gergely
      Ditróy Gergely
      Üzletfejlesztési igazgató
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      Commercial Director
      E-mail:
      Mihály Péter
      Mihály Péter
      Senior Sales Manager
      Telefon: +36-70-544-0164
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.