Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Portfolio.hu Biztosítási Konferencia 2011

Időpont: 2011. március 22.  

Helyszín: Hotel Hélia

Kiemelt témáink

  • Milyen lehetőségek állnak a biztosítási szektor előtt a növekedésre?
  • Mi vár a szektorra 2011-ben?
  • Hogy alakul át a biztosítási piac szabályozása és felügyelete?
  • Biztosítói sikerek külföldön és idehaza
  • Merre halad a világ biztosítási szektora?
  • Megbirkózik-e a lehetetlennel a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási piac?
  • Hogyan kell biztosítási termékeket értékesíteni a válság után?
  • Élnek-e új termékfejlesztési lehetőségekkel a biztosítók?
  • Mit szeretnének ma az ügyfelek?

Előadóink lesznek többek között

Összes előadó
speaker image
Csonka István
vezérigazgató-helyettes (értékesítés és marketing)
Groupama Garancia Biztosító
speaker image
Ertl Pál
CEO, az igazgatóság elnöke
Quantis Holding Zrt.
speaker image
Dr. Farkas András
alapító-főszerkesztő
NyugdíjGuru News
speaker image
Gaál Csaba
Állománymenedzsment és AdInsure terület vezetője
Generali Biztosító Zrt.
speaker image
Gecser Ottó
vezérigazgató
BROKERNET Investment Holding Zrt
speaker image
Dr. Hanák Gábor
igazgató
KPMG
speaker image
Harsányi Gábor
új üzletágak igazgató-helyettes
BellResearch Kutatási és Tanácsadó Kft.
speaker image
Horváth Andrea
vezérigazgató-helyettes
Allianz Hungária Biztosító
speaker image
Ilics László
vezérigazgató-helyettes
Generali-Providencia Biztosító Rt.
speaker image
Járai Zsigmond
közgazdász
a Magyar Nemzeti Bank volt elnöke
speaker image
Kaszab Attila
nem-életbiztosítási üzletág vezetője, vezérigazgató-helyettes
K&H Biztosító
speaker image
Kósa Zoltán
vezérigazgató
AXA Biztosító Zrt.
speaker image
Kovács Zsolt
miniszteri biztos
Nemzetgazdasági Minisztérium
speaker image
Kozek András
Dialog Befektetési Alapkezelő, igazgatósági tag, tulajdonos
Pénztárak Garancia Alapja, igazgatósági elnök
speaker image
Körmendi György
ügyvezető igazgató
SPSS Hungary
speaker image
Nagy György
értékesítési vezérigazgató helyettes
Astra Biztosító
speaker image
Oláh Attila
kockázati személy- és egészségbiztosítási ágazatvezető
Groupama Biztosító
speaker image
Dr. Pálvölgyi Mátyás
elnök-vezérigazgató
Generali-Providencia Biztosító
speaker image
Thomas Papathanasziu
Country Manager
Marsh Kft.
speaker image
Papp Lajos
elnök
FBAMSZ
speaker image
Polányi Zoltán
Igazgatóság elnöke, vezérigazgató
CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.
speaker image
Sági György
ügyvezető, tulajdonos-társ
Gordio
speaker image
Sebestyén László
Netrisk.hu (vezérigazgató)
FBAMSZ (elnök)
speaker image
Tóth Sándor
ügyvezető igazgató
KÖBE
speaker image
Vereczki András
kárrendezési igazgató
UNIQA Biztosító
speaker image
Dr. Zolnay Judit
vezérigazgató
MetLife Magyarország és Bulgária
speaker image
Zsoldos Miklós
elnök-vezérigazgató
UNION Biztosító

Miért jöjjön el?

A hazai biztosítási piac legjelentősebb vezetői vitatják meg a szektor aktuális kilátásait a Portfolio.hu negyedik alkalommal megrendezésre kerülő Biztosítási Konferenciáján. A 2010-es esztendő nem várt nehézségeket hozott a biztosítók és biztosítási közvetítők számára egyaránt, kiderült, több szempontból is tartósan együtt kell élniük egyes válságjelenségekkel. Időközben a szabályozói környezet is számottevően változott, nagy kérdés, saját javára tudja-e fordítani a szakma az elsőre kedvezőtlennek tűnő folyamatokat. Vajon mit hoz 2011 a biztosítási piac számára? A hogyan tovább konkrét kérdéseiről, a növekedés és a kitörés lehetőségeiről a legilletékesebbek mondják el véleményüket a rangos rendezvényen.

Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>

Támogatóink

Támogató


A hazai biztosítási piac legjelentősebb vezetői vitatják meg a szektor aktuális kilátásait a Portfolio.hu negyedik alkalommal megrendezésre kerülő Biztosítási Konferenciáján. A 2010-es esztendő nem várt nehézségeket hozott a biztosítók és biztosítási közvetítők számára egyaránt, kiderült, több szempontból is tartósan együtt kell élniük egyes válságjelenségekkel. Időközben a szabályozói környezet is számottevően változott, nagy kérdés, saját javára tudja-e fordítani a szakma az elsőre kedvezőtlennek tűnő folyamatokat.


Vajon mit hoz 2011 a biztosítási piac számára? A hogyan tovább konkrét kérdéseiről, a növekedés és a kitörés lehetőségeiről a legilletékesebbek mondják el véleményüket a rangos rendezvényen, melynek tanulságai sokat segíthetnek abban, hogy a biztosítási és közvetítői iparág határozott jövőképpen készüljön az elkövetkezendő néhány évre.


CÉLKÖZÖNSÉG:

Konferenciánk hasznos ismeretekkel szolgálhat a Biztosítási szektorban dolgozó:
1. termékfejlesztőknek,
2. értékesítésért felelős szakembereknek,
3. alkuszoknak, közvetítőknek, pénzügyi tanácsadóknak,
4. biztosítási joggal és adózással foglalkozó szakembereknek.


AZ ESEMÉNY LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

IDŐPONT: 2011. március 22. (9.00-17.00)
HELYSZÍN: Danubius Health Spa Resort Helia **** (Hotel Hélia),
1133 Budapest, Kárpát utca 62-64.

Szálloda információ, térkép és elhelyezkedés

A részvevők száma: 250 fő
A rendezvény nyelve: magyar


RÉSZVÉTELI DÍJ:

A részvétel díja HUF 69.900 + ÁFA / fő.


KEDVEZMÉNYEK:

• 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén


Konferenciánk nem csupán új szakmai ismeretek megszerzésére nyújt lehetőséget, de kitűnő alkalmat teremt magas szintű networking-re, új szakmai kapcsolatok kialakítására. Szándékaink szerint évről évre visszatérő, a piac változásaira reagáló, interaktív nemzetközi fórumot szervezünk.


A PORTFOLIO.HU BIZTOSÍTÁSI KONFERENCIA 2011 RENDEZVÉNYÉN MÁR BIZTOSAN OTT LESZNEK A KÖVETKEZŐ CÉGEK:

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt., Allianz Bank Zrt., Allianz Hungária Zrt., APX Consulting Kft., ARDINSYS Zrt., Astra Biztosító, Avander Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Aviva Életbiztosító Zrt., AVUS Budapest Kft., AXA Biztosító Zrt., Bárd, Cseri és Társai Ügyvédi Iroda, BellResearch Kutatási és Tanácsadó Kft., Benisch, Gonda, Mészáros Specht Ügyvédi Iroda; BG Risk Kft., Biztosítás.hu Biztosítási Alkusz Kft., BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe, Bonobroker Kft., BROKERNET Investment Holding Zrt., Budapest Bank, Budapesti Ingatlanpiac Kft., Capital Systems Informatikai Kft., CARDIF Biztosító Zrt., CIB Biztosítási Alkusz Kft., CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt., Clarity Consulting Kft., CLB Független Biztosítási Alkusz Kft., Concorde Értékpapír Zrt., Credit Agricole CIB Magyarország, CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt., CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt., Defend Finance Sro., Deloitte Kft., Deloitte Zrt., Dr. Oroszlán Zsuzsa Ügyvédi Iroda, EMF Tanácsadó Kft., ENETHA Learning Kft., Erste Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., Európai Utazási Biztosító Zrt., Faludi Wolf Theiss Ügyyvédi Iroda, FBAMSZ, FHB Kereskedelmi Bank Zrt., Fundamenta-Lakáskassza Zrt., Generali Alapkezelő Zrt., Generali-Providencia Biztosító Zrt., Genertel Biztosító Zrt., GfK Hungária Kft., Gordio, GP CONSULTING Kft., Groupama Garancia Biztosító, I-DEAL Kft., IFUA Horváth & Partners Kft., ING Befektetési Alapkezelő Zrt., ING Biztosító Zrt., Károsultakért Kft., K&H Biztosító Zrt., KFH Kft., Kozdon János ev., Közlekedési Biztosító Egyesület (KÖBE), KPMG; Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda; Lighthouse Training Kft., MABISZ, Magyar Cetelem Bank Zrt., Magyar Nemzeti Bank, Magyar Posta Biztosító Zrt., Magyar Posta Zrt., Magyar Telekom Nyrt., Mazars Kft., MBI Kft., McKinsey & Company, Inc. Hungary, Magyarországi Fióktelepe, Medicover Försakrings AB Magyarországi Fióktelepe, MentorPartner Kft., MKB Általános Biztosító Zrt., Monday Insurance Brokers Kft., Netrisk.hu Zrt., NiT Europe Insurance Kft., Noerr és Társai Iroda, OTP Bank Nyrt., Paragon-Alkusz Zrt., PEND Consulting Kft., Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, Posta Biztosító, Praeventio Biztosítási Alkusz Kft., Qualysoft Informatikai Zrt., Roland Berger Stretégiai Tanácsadók Kft., Sanoma Budapest, SAS Institute Kft., SIGNAL Biztosító Zrt., SPSS Hungary, The Boston Consulting Group, TIR Biztosító Egyesület, UFS Broker Kft., UFS Group Holding Zrt., UNION Biztosító, Union Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., Uniqa Biztosító, Wabard Biztosító...


ELŐADÓINK GONDOLATAI A PORTFOLIO.HU BIZTOSÍTÁSI KONFERENCIÁJÁN ELHANGZÓ TÉMÁKHOZ:

"Az élet- és nyugdíjbiztosítások értékesítésével kapcsolatban számtalan illúzió és téveszme befolyásolja a közmegítélést. Az aktuális pénzügyi világválság baljós fénytörésében, s különösen a Facebook, Twitter és tsai. divatkorszakában úgy látszik, a jövő kizárólag a net televényében ereszthet új gyökereket. E szép új világban a netpolgárok nem szorulnak majd semmilyen segítségre - s nem is igényelnek semmilyen segítséget - ügyeik intézésében, hiszen minden elérhető a számukra a világháló érdekmentes szövevényében. A valóságban azonban a 21. században sem változott a hosszú távra szóló értékesítés alaptörvénye: az ilyen megoldásokat továbbra sem veszik, hanem eladják. Nem online - hanem személyes beszélgetések révén. Másként az emberi tudat evolúciója egyszerűen nem teszi lehetővé az értékesítést. Hogy miért? Az evolúciós és a kognitív pszichológiai legújabb eredményeinek tükrében erre derít fényt dr. Farkas András előadása. Ami hitelesíti a prezentációját, az nem csak a tudományos referenciák sora, hanem az a cáfolhatatlan tény, hogy a Brokernet Csoport tanácsadói a válság legsötétebb időszakában is képesek voltak tovább növelni értékesítési eredményeiket."

Dr. Farkas András, értékesítési vezérigazgató, BROKERNET Investment Holding Zrt.


"Bankadó, pénztári változások, csökkentett adókulcsok és közvetítői szabályozás: van, akinek veszély, van akinek lehetőség. 2011 vízválasztó sok tekintetben, hiszen sokan vannak még abban a hitben, hogy majd ez is elmúlik valahogy, és az élet majd csordogál tovább a piacon. De egyre többen látják azt is, hogy a régi pályára már nem lehet visszatérni, mert a biztosítási iparágnak is hatékonyabbnak, modernebbnek és profibbnak kell lenni, és ez nem mindenkinek fog sikerülni. Hannibál a kapuk előtt..."

Kovács Zsolt, elnök-vezérigazgató, ING Biztosító



"Az ügyfél bizalmának a megszerzése és fenntartása volt és marad mindenfajta értékesítés kulcsa. Ez az online csatornán is megvalósítható, persze csak nagyon magas szolgáltatás minőség mellett."

Ertl Pál, vezérigazgató, Netrisk.hu Zrt.


"A megváltozott gazdasági és társadalmi környezetben különösen nagy hangsúly helyeződik a hosszú távú megtakarítás és az öngondoskodás megteremtésére. A biztosítási ágazatban tapasztalható markáns piaci versenyt, erőteljesen fogják formálni az ügyfelek által támasztott széleskörű igényeinek kielégítése.

Az Aviva a biztosítási piacon egyedülálló, személyre szabott pénzügyi tervezési rendszerének segítségével arra törekszik, hogy részletesen megismerje ügyfeleinek élethelyzetét, jövőbeli elképzeléseit, és ne csak a meglévő pénzügyi problémákra, hanem a jövőbeli - a nyugdíjrendszer és társadalmi változások hatására bekövetkező- folyamatos változásokra valós pénzügyi megoldásokat kínáljon."


Dr. Zolnay Judit, értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes, Aviva Életbiztosító Zrt.


"Szolgáltatásfókusz és ügyfélközpontúság - ezek azok az értékek, amelyekre a Groupama Garancia Biztosító épít. Arra törekszünk, hogy olyan termékeket kínáljunk ügyfeleinknek, amelyek a piaci átlaghoz képest innovatív szolgáltatásokat is nyújtanak. Tudva azt, hogy bizonyos élethelyzetek, és termékek esetében valós ügyféligény az online vagy telefonos vásárlás, mi is lépünk a direkt csatornák irányában, ugyanakkor továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk saját, több mint 2000 fős értékesítési hálózatunk fejlesztésére, képzésére, mert úgy gondoljuk, hogy a komplex biztosítási szolgáltatásokkal kapcsolatos döntésekben továbbra is szüksége lesz az ügyfeleknek a biztosítási tanácsadók segítségre. Értékesítési csatornáinkat nem versenyeztetjük egymással, arra törekszünk, hogy az ügyfél elérje azt a biztosítási szolgáltatást, amit akar és olyan módon, olyan kiszolgálással, ahogy szeretné. Ez az odafigyelés alapértékeinkben nagyon hangsúlyosan, erőteljesen jelenik meg."

Csonka István, vezérigazgató-helyettes (értékesítés), Groupama Garancia Biztosító Zrt.


"Az értékesítés módja a célcsoport és a szolgáltatás függvénye. A régi és új gyakorlatotok helyes meghatározása és kiválasztása lehet a siker egyik záloga még a legnehezebb időszakokban is."

Thomas Papathanasziu, Country Manager, Marsh Kft.


"Az értékesítés támogatásában - is - a technológiai lehetőségek jóval nagyobbak mint ahogy azt a tényleges alkalmazás jelenlegi szintje mutatja. Akár az ügynöki értékesítés, akár a telesales, és az online/direkt csatorna támogatására is számos újszerű technika létezik. Téves viszont az a szemlélet, amely ezek bevezetésére, mint "IT-fejlesztés" tekint, a folyamatok szabályozása, a szervezetfejlesztés, a szemléletmód váltás ennél sokkal nagyobb kihívás. Nyugaton, nagyobb és stabilabb piacokon az új technológiák használatára számos referencia létezik, más kérdés, hogy ezek bevezetését a magyar piacon más szempontok felülírják. Ugyanakkor a következetesen újító cégek mára a magyar piacon is lépéselőnybe kerültek."

Körmendi György, ügyvezető igazgató, SPSS Hungary


"Véleményem szerint amikor a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány tapasztalatairól igyekszünk következtetéseket levonni szükségszerűvé válik néhány alapvető kérdés felvetése és az azokra adandó válaszok végig gondolása.Valóban elérkezett a végső állomás és ez a kötelező piac "beszakadását" eredményezte?Mi alapján dönthető el a "nyertesek" vagy "vesztesek" kérdésköre?Merre tovább ,mi a jövő üzleti modellje ,díj vagy szolgáltatás vagy a komplex autóbiztosításoké a jövő?"

Sebestyén László, Igazgatóság tagja, Genertel Biztosító Zrt.


"A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás kedvező lakossági díjszintje a következő 3-4 évben is fent maradhat az éles piaci verseny miatt. Az itt kialakult, kiélezett piaci verseny szintén folyamatosan csökkentő hatással lesz a casco és lakásbiztosítások díjaira is, hiszen a KGFB verseny miatt visszaesett eredményrealizálási lehetőség, az egyéb vagyon biztosítások díjainak felülvizsgálatára ösztönzi a kis és közepes biztosító társaságokat a piaci térnyerés igénye miatt."

Tóth Sándor ügyvezető igazgató, KÖBE


" A unit-linked termékek szárnyalása megtört: a "tipikus ügyfél" már megkötötte szerződését és átrendeződtek a megtakarítási preferenciái. Reményt a bizonytalan befektetők adhatnak - világítanak rá a BellResearch legfrissebb kutatási eredményei."

Harsányi Gábor, új üzletágak igazgató-helyettes, BellResearch Kutatási és Tanácsadó Kft.




TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Tartalmi kérdésekben: Palkó István, elemző, tel.: 428-9065, e-mail: palko@portfolio.hu,

Szponzorációs lehetőségek: Agócs Balázs, vezérigazgató-h./értékesítés, tel.: 327-4088, e-mail: agocs@portfolio.hu,

Szervezés, lebonyolítás, általános információk: Benkő András, konferencia szervező - rendezvény menedzser, tel.: 327-4086, e-mail: benko@portfolio.hu.

A rendezvény honlapja: www.biztositaskonferencia.hu


A kapcsolódó cikkek alatt néhány kép a Portfolio.hu előző Biztosítási Konferenciájáról:

Galéria

GALÉRIA | 20 kép
Portfolio.hu Biztosítási Konferencia 2011 (2011. március 22.)

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolat

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.