Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Digitalizáció - a pénzügyi szolgáltatások új perspektívái és lehetőségei

Portfolio szeminárium

Időpont: 2015. június 4.  

Helyszín: Eiffel Palace Conference Center

I. blokk

08:20 - 08:55

Regisztráció, villásreggeli

A regisztráció teljes időtartama alatt villásreggelivel várjuk résztvevőinket

09:00 - 09:05

Köszöntő: Nagy Dominique, CEO, Innodox Technologies

09:05 - 09:35

NESS Market Barometer - Tudnak a bankok papír nélkül működni? Dokumentum digitalizáció helyzetfelmérés a hazai bankszektorban

  • Ügyfél-elvárások és a kiszolgálási csatornák használatának változása, mint a digitalizáció mozgatórugója
  • Digitalizációs stratégiától a megvalósításig – hol tart a magyar bankszektor?
  • Fejlesztési fókusz: hogyan szerezhetünk versenyelőnyt?
  • Milyen korlátokat jelent a jogi környezet a digitális dokumentumok használatának kiterjesztésében?

Előadó: Kovács Attila, Manager, Ness Hungary Kft.

09:35 - 10:05

Ügyfélkommunikáció a digitális pénzügyi szolgáltatások terjedésével

  • Melyek az önkiszolgáló ügyintézés és a valóban megszemélyesített dokumentumkészítés problémái egy szakcég szemével?
  • Hogyan biztosítható a különböző prezentációs formák támogatása; mint például nyomtatott dokumentumok, e-mailek, webportálra feltöltött információk vagy mobilos és tabletes megjelenítések? Hogyan lesz képes a szervezet gyorsan és olcsón kiszolgálni egy-egy újabb kommunikációs csatornát, miközben egyre inkább elmosódnak a dokumentumok forma- és tartalom közötti határai?
  • Miért alakulnak ki ezen a területen szigetszerű megoldások? Miért merül fel a konszolidáció kérdése és milyen válaszok adhatók rá?

Előadó: Kapuszta Norbert, Head of Project Solution Department, Innodox Technologies Kft.

10:05 - 10:30

Kávészünet

10:30 - 11:00

Ügyfélkezelés a digitális világban – fókuszban a pénzügyi szolgáltatók

  • Mit jelent az ügyfélkezelés a digitális világban és hogyan teremt üzleti értéket?
  • Az ügyfélélmény mellett elkötelezett, pénzügyi szektorban működő vállalatok milyen stratégiákat alkalmaznak? (Esettanulmányok: Credit Agricole’s CA Store Bounty-based Creation, Barclaycard Ring Hyperdemocracy Credit Card)
  • Hogyan fordíthatjuk a digitális technológiát az ügyfélkezelés javítására?
  • Hogyan tudják kivenni ebből a részüket a különböző szervezeti egységek? Mik a feladataik az ügyfélkezelés javítása érdekében?

Előadó: Németh János Pál, Executive Partner, Gartner

11:00 - 11:45

Panelbeszélgetés a pénzügyi szolgáltatók részvételével

Moderátor: Nagy Dominique, CEO, Innodox Technologies

Beszélgetés résztvevői:

11:45 - 11:50

Zárszó

Támogatóink

Szakmai partner

Kapcsolat

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.