FM & Office 2017

2017.05.23

Kiemelt témák:

  • Nagy változások az irodapiacon: új fejlesztések és régi vetélytársak
  • Energiahatékonyság, zöld megoldások az ingatlanpiacon
  • Facility management - property management kerekasztal
  • Sikeres ingatlan- és vagyonkezelési stratégiák egy dinamikusan fejlődő piacon

A konferencia az ingatlan-, létesítmény- és vagyonkezelők, üzemeltetők és más ingatlanos szakemberek első számú szakmai fóruma 2010 óta. A rendezvény alapvetően a facility management, a property management és az asset management piac kihívásairól, lehetőségeiről szól, de minden terítékre kerül, amit az üzemeltetésről, új fejlesztésekről, energiahatékonyságról vagy épp bérlőkezelésről tudni kell. Az FM & Office konferencia 2017-ben kiemelt témaként kezeli az óriási fejlődés és átalakulás alatt álló irodapiacot, az üzemeltető mellett a fejlesztői, a befektetői, a bérlői és a tanácsadói oldal is megszólal majd a rendezvényen.

ELŐADÓINK ÉS PANEL RÉSZTVEVŐINK VOLTAK:

  • Baross Pál FRICS, Campus Development Director, Central European University
  • Dr. Takács Ernő, portfolióért felelős vezérigazgató-helyettes, WING Zrt., (Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK), elnök)
  • Rézsó István, Head of Business Development, Cushman & Wakefield
  • Kis-Szölgyémi Ferenc, vezérigazgató, B+N Referencia Zrt.
  • Kákosy Zsolt MBA MRICS, Head of Asset Services, CBRE
  • Fischer Róbert, kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató, ATALIAN Global Services Hungary
  • Ruzsinszki Tibor, FM üzletág igazgató, STRABAG Property and Facility Services
  • Szij Csaba, vezérigazgató-helyettes, B+N Referencia Zrt.
  • Várnai Máriusz, ügyvezető, Diófa Ingatlankezelő Kft.
  • Dr. Hegedüs Gábor, főosztályvezető, FHB Bank
  • Király Zoltán, építész, TIBA Építész Stúdió
  • Laczkó Marcell, projekt igazgató, TriGranit
  • Paukovics Gábor, regionális projektmenedzser, Kinnarps
  • Radnóty Zoltán, a HB Reavis Csoport magyarországi vezetője, HB Reavis
  • Barta Zsombor, elnök, HuGBC (Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete)
  • Veller Tamás, épületautomatizálási rendszermérnök, Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.
  • Christian Traunfellner, Director of Asset Management for the Office and Logistics Portfolio, Immofinanz
  • Fábián Zoltán, Portfolio Management, Leasing, S IMMO APM Hungary Kft.
  • Koó Gergely, Lead Leasing Management & Marketing Coordinator, Immofinanz Hungary
  • Simonyi Balázs MRICS, Leasing Director, CPI Hungary
  • Szalma Péter, bérbeadási vezető, CA Immo
  • Hegedűs Orsolya MRICS, Associate - Valuation Advisory & Research Services, Cushman & Wakefield
  • Klementz Kata, Loffice társalapító, Loffice
  • Furulyás Ferenc MRICS, ügyvezető igazgató, JLL, Budapest
  • Mózes József, ügyvezető igazgató, Real Estate Management Services, Colliers International Magyarország
  • Salamon Adorján MRICS, vezérigazgató, Eston
  • Tilki Róbert MRICS, Managing Director, Robertson Hungary

 

A KONFERENCIÁN A KÖVETKEZŐ CÉGEK ÉS SZERVEZETEK KÉPVISELŐI VETTEK RÉSZT:

AREX FM Kft., Arnold Investments Kft., Atalian Global Services Hungary, B&V FM Kft., B+N Referencia Zrt., Biopolisz Kft., BNP Paribas Real Estate Magyarország Tanácsadó és Ingatlankezelő Zrt., Budapesti Erőmű Zrt., CA Immo Hungary Kft., CBRE, Central European University, Colliers International Magyarország, Cothec Kft., CPI Hungary Kft., Cushman & Wakefield, CYEB Energiakereskedő Kft., Diófa Alapkezelő, Diófa Ingatlankezelő Kft., DM Kft., Dome Facility Services Kft., Estland Kft., Eston, FHB Bank, first facility Ingatlankezelő Kft., Gránit-Pólus Management Zrt., Graphisoft Park Services Kft., HB Reavis, Hold21 Projekt Kft., Horsens Partners Kft., HouseHold 4YOU Kft., HuGBC (Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete), Immofinanz Services Hungary Kft., ingatlan.com Zrt., JLL, Budapest, Jones Lang LaSalle Kft., Kärcher Hungária Kft., KÉSZ Ingatlan Kft., Kinnarps Hungary Kft., Kinstellar Business Services S.á.r.l Magyarországi Fióktelep, KR Group Sp. z o.o. Sp.k. Magyarországi Fióktelepe, KRAFT FM Kft., Kreatív Bt., Loffice, MasterClean Kft., MN6 Energiaügynökség Kft., Műszertechnika-Holding Zrt., NIPÜF Zrt., PORREAL Ingatlankezelési Kft., PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft., Prologis Hungary Management Kft., Raiffeisen Befektetési Alapkezelő Zrt., RAXIONA Kft., Robertson Hungary, Római Irodaház Kft., S IMMO APM Hungary Kft., Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt., Silmark Kft., SmartFM Ingatlanüzemeltető Kft., SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., STRABAG Property and Facility Services, Tesco Global Áruházak Zrt., TIBA Építész Stúdió Kft., TriGranit, UniCredit Bank Hungary Zrt., UNIQA Real Estate Management GmbH, Városliget Zrt., VINCI Facilities Magyarország Kft., White Star Real Estate, WING Zrt...

 

AZ ESEMÉNY LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

IDŐPONT: 2017. május 23., kedd

HELYSZÍN: Hotel InterContinental, Budapest
Szálloda információ, térkép és elhelyezkedés

RÉSZVÉTELI DÍJ: 59 900 Ft + Áfa / fő

KEDVEZMÉNYEK: (nem összevonhatóak)
- 10% kedvezmény egyéni RICS tagoknak,
- 20% kedvezmény öt vagy több fő jelentkezése esetén

Ingyenes parkolást nem áll módunkban biztosítani.
Saját költségre való parkolás megoldható a környéken található parkolóházakban, többek közt a Szt. István tér alatt lévő mélygarázsban, valamint az Aranykéz utcai, illetve a Kristóf téri parkolóházakban.

A résztvevők száma 130-150 fő
A konferencia két nyelven, angol-magyar szinkrontolmácsolással zajlik.

 


Kinek javasoljuk:


Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat
  • Property Management szegmens képviselői,
  • Asset Management szegmens képviselői,
  • Facility Management szegmens képviselői,
  • ingatlan szakemberek,
  • irodaház-tulajdonosok,
  • ingatlanfejlesztők,
  • ingatlantanácsadók,
  • jogászok.
Csaknem 150 fő részvételével került megrendezésre a Portfolio FM & Office 2017 konferencia

FM & Office 2017 | 37 kép

Kapcsolódó cikkeink

Jöhet a szellemirodák korszaka? »
Óvatosságra intenek az ingatlanpiac nagyágyúi »
Mit akar a "Z" generáció? »
Még több irodai munkahely szűnhet meg, mint gondoltuk »

További információ a rendezvénnyel kapcsolatban:

Tartalmi és szervezési kérdésekben:
Ditróy Gergely , ingatlandivízió-vezető, E-mail: ditroy@portfolio.hu

Szponzorációs lehetőségek:
Bacsa Attila , Senior Sales Manager, Telefon: +36 30 650 9833, E-mail: bacsa@portfolio.hu

Szervezés, lebonyolítás, információk:

FM & Office 2017

2017.05.23

Moderátorok:

Ditróy Gergely

ingatlandivízió-vezető, Portfolio

A BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar közgazdász szakán diplomázott. A budapesti rozsdaövezetek ingatlanfejlesztési lehetőségeiről szóló diplomamunkáját az Ecorys Magyarországnál készítette el és gyakornoki hónapjait is itt töltötte, majd ingatlanpiaci tanácsadóként további három évig dolgozott a cégnél, ebből fél évet a cég manchesteri irodájában. 2010 elejétől a Portfolio.hu ingatlanpiaci elemzője, valamint a Net Média Zrt.-hez tartozó REsource Ingatlaninfo állandó szerkesztője. Gergely 2013-ban csatlakozott az először az FHB Bank, majd a CEMP, végül a Mapsolutions Zrt. alá tartozó Otthontérkép projekthez, mint vezető elemző. Majd a Mapsolutions Zrt. bővülése után a piacvezető kereskedelmi ingatlanokat listázó termékek (irodahaz.info, raktar.info) üzletágvezetője lett. 2017 elejétől visszatért a Portfolio-hoz, ahol az ingatlan divíziót vezeti.

Futó Péter

ingatlanpiaci elemző, Portfolio

A Portfolio ingatlanpiaci elemzője. Tanulmányait az ELTE Természettudományi Karán geográfus szakon és a hollandiai University of Groningen-en végezte. Ingatlanszakmai pályafutását az OTP Jelzálogbankban kezdte, ahol ingatlanpiaci elemzőként három évig dolgozott. A Portfolio csapatához 2016-ban csatlakozott. Az ingatlan divízió tagjaként rendszeres elemzései jelennek meg a lakáspiac, az irodapiac, a kiskereskedelmi és a logisztikai ingatlanok piacának alakulásáról, valamint állandó szerzője a Portfolio Ingatlan Magazin kiadványának.

Kákosy Zsolt, MBA MRICS

Head of Asset Services, CBRE

Kákosy Zsolt 1997 óta dolgozik az ingatlanszakmában. Első MSc diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte pénzügy, vállalatértékelés szakon. 2001-ben a Nottingham Trent Egyetem és a BME közös képzésén ingatlanszakértői M.Sc fokozatot, 2003-ban a BME és a State University of New York at Buffalo által koordinált képzésen MBA fokozatú diplomát szerzett. Jelenleg az RPHI-csoporthoz tartozó SAM-LAK Kft társügyvezetője és CFO-ja. Korábban a fejlesztői oldalon dolgozott többnyire ipari ingatlan és logisztikai projekteken. 2002-től Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS), 2006-tól az RICS Magyarország Board tagja. A szervezet helyi Property Finance and Investment Groupjának alapító tagja.

Előadók:

Baross Pál FRICS

Campus Development Director, Central European University

Barta Zsombor

elnök, HuGBC (Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete)

Barta Zsombor a Sentient Csoport Fenntarthatósági Üzletág Igazgatója, emellett BREEAM minősítő és AP és a Magyar Környezettudatos Építés Egyesületének Elnöke is. Zsombor az RICS tagja és az épített környezet fenntarthatóságával foglalkozik évek óta Magyarországon és nemzetközi szinten is. 2016/2017-ben, mint a Budapesti Olimpiai Pályázat Fenntarthatósági és Utóhasznosítási vezetője vett részt komplex urbanisztikai koncepciók kidolgozásában és a környezettudatossági és fenntarthatósági holisztikus elvek városfejlesztésbe való integrálásában. A Fővárossal közösen szakmai irányítása alatt kidolgozásra került a Smart Budapest anyag is, mely a főváros Smart City jövőképének a megfogalmazása és jövőbeli Smart City koncepció egyik alappillére.

Fábián Zoltán

Portfolio Management, Leasing, S IMMO APM Hungary Kft.

Fábián Zoltán 2013-ban csatlakozott az S IMMO APM Hungary-hez. Az S IMMO bérbeadási részlegén a budapesti irodaház portfólió (Blue Cube, Buda Center, City Center, Maros BC, Pódium, River Estates, Twin Office Center) bérbeadásáért felel. Az S IMMO APM Hungary ingatlan portfóliójának része a Hotel Marriott Budapest is. Zoltán 2008-tól 2010-ig a CBRE Global Corporate Services tanácsadójaként, 2010 és 2013 között a Raiffeisen Evolution bérbeadási vezetőjeként tevékenykedett.

Fischer Róbert

kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató, ATALIAN Global Services Hungary

A Külkereskedelmi Főiskola és a Pécsi Tudományegyetem közgazdaságtudományi karain szerzett diplomát, export-import management, valamint management/consulting szakirányokon. A kilencvenes évek végétől minőségirányítási rendszerekkel és értékesítéssel foglalkozott, majd 2003-tól a Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium foglalkoztatáspolitikai osztályán kezdett dolgozni. Innen egyenes út vezetett a HR szakmába, ahol közel 4 évet töltött fejvadászattal, vezető kiválasztással, valamint megbízták a szolgáltatások értékesítésével is. 10 éve került a létesítményüzemeltetés világába olyan globális vállalkozásoknál, mint az ISS vagy a G4S, ahol kereskedelmi vezetőként számos hazai és nemzetközi projektben szerzett tapasztalatot mind hard FM, vagyonvédelem, mind pedig takarítási szolgáltatások terén. 2014 óta az Atalian Global Services hazai értékesítési és üzletfejlesztési divízióját irányítja; a cég ebben az időszakban közel 25%-os organikus növekedést realizált, szignifikánsan erősítette az ipari jelenlétét (15 új gyártóegység), továbbá új szegmensekbe is belépett, úgymint az elektronikai gyártás, az autóipar, az energiaipar, az élelmiszeripar, vagy a szállodaipar. Anyanyelvén kívül angol és német nyelveken beszél. Két gyermek édesapja.

Furulyás Ferenc MRICS

ügyvezető igazgató, JLL, Budapest

Furulyás Ferenc a budapesti Capital Markets igazgatójaként csatlakozott a Jones Lang LaSalle-hoz 2003-ban. A budapesti JLL befektetési részlegén intézményi ügyfelek képviseletében több mint 1 milliárd euró értékû kereskedelmi ingatlan értékesítésében vett részt. Fontosabb befektetési tranzakciói között szerepelt az Átrium Park, a Bank Center és a Krisztina Palace irodaházak, valamint az Allee bevásárlóközpont 50%-ának értékesítése. 2010-ben nevezték ki a vállalat ügyvezető igazgatójának.

Dr. Hegedüs Gábor

főosztályvezető, FHB Bank

Dr. Hegedüs Gábor - közgazdász és jogász. 2001 óta dolgozik a bankszektorban: a Raiffeisen Banknál vállalati, később projektfinanszírozó, munkáját aztán a Budapest Banknál folytatta. 2009-től részese az FHB Bank dinamikus fejlődésének, előbb szenior projektfinanszírozó, majd a Strukturált és Projektfinanszírozási terület és ezzel párhuzamosan a Budapesti Vállalatfinanszírozási Főosztály vezetőjévé lépett elő.

Hegedűs Orsolya MRICS

Associate, RICS Registered Valuer, Head of Advisory & Head of Research Budapest, Cushman & Wakefield

Hegedűs Orsolya a Cushman & Wakefield budapesti irodájának Valuation Associate kollégája, és a tanácsadási, valamint piackutatási részleg vezetője. Több mint 18 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik ingatlanértékelés, hasznosíthatósági tanulmányok készítése, és piackutatás területén. Intézményi és fejlesztési ingatlanok minden fő típusával foglalkozik a Közép-Kelet európai régióban. RICS tag, regisztrált RICS értékelő. Tagja a Budapesti Research Forumnak (BRF). 2004-ben csatlakozott a Cushman & Wakefield budapesti irodájához, 1999 és 2004 között a KPMG ingatlan tanácsadó csapatában dolgozott ingatlanértékelőként.

Király Zoltán

építész, vezető-tervező, TIBA Építész Stúdió

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Építészmérnöki Karán végzett. Az egyetem után 10 évég Erick van Egeraat budapesti irodájában vezetett több sikeres és díjazott magyar és nemzetközi projektet. Projekt vezető építésze volt a Budapest Építészeti Nívódíjjal jutalmazott volt MÉMOSZ székház tervező csapatának. A Deák Palota felújításának és bővítésének a tervezéséért Pro Architectura díjat kapott. Mindeközben: - Részt vett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem doktori képzésén. - Az Enterprise Europe alapítvány ösztöndíjasaként dolgzott az észak-angliai Ian Darby Partnership irodájában, New Castle-ban. - A RIBA Goldfinfer Alapítvány szakmai ösztöndíjasa volt Richard Murphy edinburgh-i irodájában. 2008-ban csatlakozott a TIBA Építész Stúdió-hoz, ahol ma a cég szakmai vezetéséért felelős. Itt több, nagy léptékű iroda beruházáshoz kapcsolódik a neve: Váci Greens beruházás, Telekom székház.

Kis-Szölgyémi Ferenc

vezérigazgató, B+N Referencia Zrt.

Klementz Kata

Loffice társalapító, Loffice

Jogi doktorátust a budapesti ELTE Állam- és Jogtudományi Karán szerzett. Bécsben az Universität Wien jogi karán, majd Németországban, Heidelbergen a Ruprecht-Karls-Egyetemen végezte tanulmányait. A Loffice osztrák üzletágának vezetője. Testvérével, Pannival 2009-ben alapították meg a ma 4 budapesti és egy 1 bécsi helyszínnel rendelkező Loffice közösségi irodát. Magyarország első közösségi irodájaként 2010-ben elnyerték az Év Fiatal Vállalkozói címet, 2011-ben az Év Zöld Irodája bronzérmét, 2013-ban a Design Management Különdíjat, valamint az Év Irodája Design Díjat, 2014-ben az Év Coworking Irodája Díjat és 2015-ben a Central European Startup Awards (CESA) Közép- és Kelet Európa Legjobb Coworking Iroda díját, majd 2016-ban az Innovatív Márka díjat. Az elmúlt években a következő területeken számos sikeres projektet vittek véghez a Loffice színei alatt Budapesten és Bécsben: vállalkozóvá válást elősegítő programok, startup versenysorozatok, vállalkozónők és művészek piaci integrációja, uniós edukációs program, közösségi, kulturális és szakmai események, kiállítások, művészeti kezdeményezések, határon átnyúló mentorprogramok.

Koó Gergely

Lead Leasing Management & Marketing Coordinator, Immofinanz Hungary

Koó Gergely 2012 óta az IMMOFINANZ magyarországi iroda portfóliójának bérbeadási vezetője, valamint a marketing feladatok koordinálásáért is felel. 11 db budapesti, összesen közel 150 000 m2 bérbe adható területtel rendelkező, „A” kategóriás irodaház tartozik az IMMOFINANZ portfóliójába. Gergely 2006-ban kezdte az ingatlan szakmát a CPB Immobilien osztrák tanácsadó vállalatnál. Később fejlesztői oldalon a Futureal-nál, majd az EHL Real Estate tanácsadónál folytatta pályafutását, mielőtt csatlakozott volna az IMMOFINANZ csapatához. Diplomáit a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján és a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte. Házas, két gyermek édesapja.

Laczkó Marcell

projekt igazgató, TriGranit

Laczkó Marcell az angliai University of London egyetemen közgazdaságot hallgatott, szakdiplomáját pedig a szintén skóciai Heriot Watt University-n szerezte, Real Estate Management and Development szakon. Szakmai pályafutását a Jones Lang LaSalle ingatlantanácsadónál kezdte 2003-ban, ahol az irodabérbeadási divízión belül tulajdonosok kizárólagos képviselete volt a feladata, később pedig a tanácsadó cég globális ügyfelei számára Magyarországon, Szlovéniában, Horvátországban, Romániában és Szerbiában bonyolította teljeskörűen irodakeresési folyamataikat. 2007-ben csatlakozott a TriGranit Csoporthoz, ahol az újonnan indult Millennium Városközpont iroda-ingatlan fejlesztés bérbeadása, 2013-tól az üzemeltetési és bérbeadási folyamatok szervezése került vezetése alá. Jelenleg a Millennium Városközpont befejező iroda-ingatlan elemének, a Millennium Gardens irodaház megvalósításának projekt-igazgatója.

Mózes József

ügyvezető igazgató, Real Estate Management Services, Colliers International Magyarország

Mózes József a Colliers Ingatlankezelési üzletágának ügyvezető partnere 2014 óta. Számos új építésű és újrapozícionált második generációs irodaépület üzemeltetésének és létesítmény-gazdálkozásának elindítását menedzselte, valamint több 10.000 m2 iroda fit-out és energetikai beruházások tartoztak közvetlen irányítása alá az elmúlt években. Ingatlanpiaci pályafutását a 2003-ban az IRES-nél PM vehetőként kezdte, majd 2006-tól társtulajdonos ügyvezetőként a Property Partners-nél folytatta a Colliers-be történő beolvadásig. Megbízói elsősorban német, angol, amerikai és olasz befektetői alapok és bankok, példaként említhető a DEKA Immobilien vagy az Erste Bank.

Paukovics Gábor

regionális projektmenedzser, Kinnarps

Radnóty Zoltán

a HB Reavis Csoport magyarországi vezetője, HB Reavis

Radnóty Zoltán közgazdász diplomáit az angliai Buckinghamshire College-on, a budapesti Pénzügyi és Számviteli Főiskolán, majd MBA fokozatot az angliai Brunel University-n szerezte meg. Szakmai pályafutását 1991-ben a CIB Bankban kezdte. 1994-től a Raiffeisen Értékpapír és Befektetési Rt. főosztályvezetője, majd 1997-től vezérigazgató-helyettese, az igazgatóság tagja volt. 1998-2003-ig a Raiffeisen Értékpapír és Befektetési Zrt. Vezérigazgatói pozícióját töltötte be. 2003-2006 között a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. vezérigazgató-helyetteseként dolgozott. 2006-ban a Synergon Nyrt. csoport-vezérigazgatói pozícióját töltötte be. A kereskedelmi ingatlanfejlesztéssel foglalkozó HB Reavis Csoporthoz 2007 januárjában, annak hazai piacra lépésekor, ügyvezetőként csatlakozott. 2013 óta a HB Reavis törökországi tevékenységét is irányítja. Szakmai pályafutása során számos vállalat igazgatóságába, illetve felügyelőbizottságába választották be.

Rézsó István

Head of Business Development, Cushman & Wakefield

Rézsó István 15 éves szakmai gyakorlattal rendelkezik a kereskedelmi ingatlan szektorban. 2002-ben csatlakozott a DTZ csapatához mint ingatlankezelő, majd a Nokia közép-kelet európai ingatlangazdálkodási vezetőjeként dolgozott. 2010-től a GLL Real Estate magyarországi portfóliójába tartozó irodaházak üzemeltetéséért vol felelős. 2014-ben tért vissza a DTZ-hez a Property Management divízió vezetőjeként, a Cushman & Wakefield és a DTZ összeolvadását követően a vállalat Asset Services üzletágának üzletfejlesztési vezetője lett.

Ruzsinszki Tibor

FM üzletág igazgató, STRABAG Property and Facility Services

Diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen (ma: Corvinus Egyetem) szerezte. Az Ingatlan terület számos szegmensében dolgozva a Matáv Ingatlan Igazgatóságán kezdett, majd 2005-től outsourcing keretében került az akkori nevén DeteImmobilien-Hungary Zrt-hez, ahol napjainkig vezeti a több mint 1.000.000 m2 bérbeadható területet teljes körűen üzemeltető FM Igazgatóságot, amely üzemeltetési portfóliójába tartozik többek között a MOM Park Bevásárló központ, Park Centerek, WEBC, Wing Ingatlanok, és a V 17 irodaház. Nevéhez fűződik a Strabag PFS saját fejlesztésű, az FM és PM folyamatokat támogató „BOB” szoftver alapjainak lefektetése, a teljes fejlesztés irányítása. Mindemellett a LEO FM felügyelő bizottságának elnöke, a szervezet benchmarking csoportjának aktív tagja, a Benchmarking kézikönyv egyik szerzője.

Salamon Adorján MRICS

vezérigazgató, Eston

Simonyi Balázs MRICS

Leasing Director, CPI Hungary

Balázs jelenleg a CPI bérbeadási igazgatója, közgazdász. Több mint 20 éves szakmai tapasztalatát részben olyan vezető nemzetközi ügynökségeknél szerezte, mint a King Sturge, a JLL vagy a DTZ, melyek irodai divízióját vezette. Ugyanakkor meghatározó tapasztalatokat szerzett a fejlesztői, illetve a tulajdonosi/portfólió kezelői szegmensben aktív cégeknél eltöltött évei során. A RICS-nek 2002 óta tagja és 2008 óta mint vizsgáztató, illetve konzulens részt vesz a szervezet szakmaiságának megőrzésében.

Szalma Péter

bérbeadási vezető, CA Immo

Szij Csaba

vezérigazgató-helyettes, B+N Referencia Zrt.

Szij Csaba jelenleg a B+N Referencia Zrt. operatív működéséért felelős vezérigazgató-helyettese. Gépészmérnök és műszakitanár végzettségét a Bánki Donát Gépipari Műszaki Főiskolán szerezte meg. Szakmai ismereteit a Budapesti Erőmű Rt. rekonstrukciós irodájának beruházás-irányító mérnökeként, majd az ABB Power Generation Kft-nél gépészmérnökként mélyítette el. A létesítményüzemeltetés területén közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Pályafutása során olyan neves nemzetközi vállalatoknál dolgozott, mint a DTZ Hungary Kft., ahol 6 évig volt a Property Management részleg műszaki vezetője, illetve a Honeywell Szabályozástechnikai Kft., ahol Facility management divízióját vezette. A B+N Referencia Zrt-hez az Unicredit Bank Hungary Zrt. központi beszerzési vezetői pozíciójából igazolt át. Iparági ismereteit alkalmazva szakmai irányítóként vett részt a TÁMOP-6.2.5-B-13/1-2014-0001 – „Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” projektben.

Dr. Takács Ernő

portfolióért felelős vezérigazgató-helyettes, WING Zrt., (Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK), elnök)

Dr. Takács Ernő a budapesti államigazgatási főiskolán végzett igazgatásszervezőként és szakigazgatás-szervezőként, majd a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetemen doktorált jogászként. A magyar ingatlanszektor elismert szakértője, aki a modern ingatlan piac elindulása óta dolgozik a területen. Korábban a Mamut Üzletház Zrt. jogi igazgatója volt, majd a Talentis Programiroda igazgatója, azt követpen pedig majd tíz éven keresztül a Talentis Group Zrt. vezérigazgatója. 2013-tól az Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület elnöke.

Tilki Róbert MRICS

ügyvezető igazgató, MRICS, Robertson Hungary Kft.

Tilki Róbert 2000-ben okleveles Ingatlanszakértő szakmérnöki diplomát szerzett, amely másoddiplomás képzésre a Budapesti Műszaki Egyetem, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem és a Nottingham Trent University közös szervezésében került sor. 1997 óta dolgozik az ingatlanszakmában, szakterülete az iroda-bérbeadás és a befektetés. 2001 óta a budapesti székhelyű Robertson Hungary ügyvezető igazgatója. A cég 2013 elején csatlakozott a BNP Paribas Real Estate nemzetközi hálózatához. Irányítja és felügyeli a részlegek (értékbecslés és tanácsadás, piackutatás, iroda, marketing, üzlethelyiségek és befektetés) munkáját és a részlegvezetők tevékenységét. Bejegyzett ingatlanszakértőként Tilki Róbert aktívan részt vesz a kereskedelmi ingatlanok területén az üzleti életben és számos eredményt ért el. Szakmai felügyeletével a tranzakciók és a tanácsadás területén a cég elismertsége növekedett; a Robertson Hungary, a magyar kereskedelmi ingatlanok piacának egyik vezető cége, különös tekintettel az irodabérlés szegmensre.

Traunfellner Christian

Director of Asset Management for the Office and Logistics Portfolio, Immofinanz

Várnai Máriusz

ügyvezető, Diófa Ingatlankezelő Kft.

Máriusz második éve vezeti a Diófa Ingatlankezelő Kft-t. Szakmai pályafutását biztonságtechnikai mérnökként kezdte, majd 10 évet töltött a Cushman&Wakefield ingatlan tanácsadó vállalatnál. A Diófához a BNP Paribas Real Estate ingatlankezelői pozíciójából igazolt át. Széleskörű szakmai tapasztalat mellett megszerezte a Budapesti Műszaki Egyetem és a Nottingham Trent Egyetem által akkreditált ingatlanszakértői képesítést is. 2016 januárjától a Diófa Ingatlankezelő Kft. ügyvezetője, ahol feladata a 270,000 négyzetméteres kereskedelmi ingatlan portfólió teljes körű ingatlan kezelése.

Veller Tamás

épületautomatizálási rendszermérnök, Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.

Tanulmányait a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és Informatikai Karán, valamint az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán végezte. Pályafutását a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.-nél kezdte meg 2013-ban, ahol a kisfeszültségű energiaelosztás, illetve az ipari- és épületautomatizálás területeken szerzett mélyebb műszaki, kereskedelmi és marketing tapasztalatot. Jelenleg a Schneider Electric EcoBuilding (épületautomatizálás és energiamenedzsment) részlegének magyarországi termékmenedzsere és műszaki szakértője.

FM & Office 2017

2017.05.23
2017.05.23

Regisztráció és welcome szendvicsbár: 8:30 - 9:00

I. Szekció: Az FM a siker kulcsa - A gondolattól a megvalósulásig

Moderátor: Ditróy Gergely, ingatlandivízió-vezető, Portfolio

09:00 - 09:05

Megnyitó

09:05 - 09:15

Keynote speech

Előadó:
Baross Pál FRICS, Campus Development Director, Central European University

09:15 - 09:30

Az üzemeltetési piac kihívásai a jövőben

Előadó:
Szij Csaba, vezérigazgató-helyettes, B+N Referencia Zrt.

09:30 - 09:45

A Property Management aktuális kérdései egy portfólió tükrében

Előadó:
Rézsó István, Head of Business Development, Cushman & Wakefield

09:45 - 10:25

Üzemeltetői kerekasztal: technológiai, energetikai, pénzügyi, munkaerőpiaci kihívások

Moderátor: Kákosy Zsolt MBA MRICS, Head of Asset Services, CBRE

Beszélgetés résztvevői :
Fischer Róbert, kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató, ATALIAN Global Services Hungary
Kis-Szölgyémi Ferenc, vezérigazgató, B+N Referencia Zrt.
Ruzsinszki Tibor, FM üzletág igazgató, STRABAG Property and Facility Services
Rézsó István, Head of Business Development, Cushman & Wakefield
Várnai Máriusz, ügyvezető, Diófa Ingatlankezelő Kft.

10:25 - 11:05

Irodafejlesztői kerekasztal: több százezer négyzetméter budapesti irodafejlesztés a csőben

Beszélgetés résztvevői :
Dr. Hegedüs Gábor, főosztályvezető, FHB Bank
Király Zoltán, építész, vezető-tervező, TIBA Építész Stúdió
Laczkó Marcell, projekt igazgató, TriGranit
Paukovics Gábor, regionális projektmenedzser, Kinnarps
Radnóty Zoltán, a HB Reavis Csoport magyarországi vezetője, HB Reavis
Dr. Takács Ernő, portfolióért felelős vezérigazgató-helyettes, WING Zrt., (Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK), elnök)

11:05 - 11:25

Kávészünet

II. Szekció: Generációk küzdelme - Hogyan lehetünk vonzóbbak és értékesebbek?

Moderátor: Futó Péter, ingatlanpiaci elemző, Portfolio

11:25 - 11:45

Új technológiák a jövő irodaházaiban

Előadó:
Veller Tamás, épületautomatizálási rendszermérnök, Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.

11:45 - 12:05

Új trendek, új terek - Mi kell a jövő irodistájának?

Előadó:
Christian Traunfellner, Director of Asset Management for the Office and Logistics Portfolio, Immofinanz

12:05 - 12:25

A válság hozta a zöld forradalmat - Smart Budapest koncepció

Előadó:
Barta Zsombor, elnök, HuGBC (Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete)

12:25 - 13:05

Panelbeszélgetés: Küzdelem a bérlőkért: meglévő irodaházak esélyei az újakkal szemben

Beszélgetés résztvevői :
Barta Zsombor, elnök, HuGBC (Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete)
Fábián Zoltán, Portfolio Management, Leasing, S IMMO APM Hungary Kft.
Koó Gergely, Lead Leasing Management & Marketing Coordinator, Immofinanz Hungary
Mózes József, ügyvezető igazgató, Real Estate Management Services, Colliers International Magyarország
Simonyi Balázs MRICS, Leasing Director, CPI Hungary
Szalma Péter, bérbeadási vezető, CA Immo

13:05 - 14:05

Ebédszünet

III. Szekció: Akik mindent tudnak a piacról - Mi lesz a stratégia a jövőben?

Moderátor: Ditróy Gergely, ingatlandivízió-vezető, Portfolio

14:05 - 14:25

Mire elég ez a sok fejlesztés? - Irodapiac madártávlatból

Előadó:
Hegedűs Orsolya MRICS, Associate, RICS Registered Valuer, Head of Advisory & Head of Research Budapest, Cushman & Wakefield

14:25 - 14:45

LOFFICE Best Practices

Előadó:
Klementz Kata, Loffice társalapító, Loffice

14:45 - 15:30

Panelbeszélgetés: A tanácsadók vezetői - Hol éleződik tovább a verseny?

Beszélgetés résztvevői :
Furulyás Ferenc MRICS, ügyvezető igazgató, JLL, Budapest
Salamon Adorján MRICS, vezérigazgató, Eston
Tilki Róbert MRICS, ügyvezető igazgató, MRICS, Robertson Hungary Kft.

15:30

Zárszó

FM & Office 2017

2017.05.23
59 900 Ft + Áfa/fő

191 EUR + Áfa/fő
-10% kedvezmény
-20% kedvezmény

A részvétel díj 59.900 Ft + ÁFA / fő.

A díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet, kávészüneteket.

Kedvezmények: (nem összevonhatóak)

  • 10% kedvezmény egyéni RICS tagok számára
  • 20% kedvezmény 5 vagy több fő jelentkezése esetén



Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. A fizetést követően kerül kiállításra a számla, melyet postázunk Önöknek a regisztrációnál megadott címre. Az online regisztráció megrendelésnek minősül.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a konferencia@portfolio.hu címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni. A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség. A rendezvényt megelőző 1-2 munkanapon történő regisztrációnál elképzelhető, hogy a részvételi díj átutalása nem érkezik meg számlánkra, ekkor lehetséges a rendezvény utáni 1. munkanapon az átutalás. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat a lemondási határidő után - beleértve az átutalás hiánya miatti rendezvénytől való távolmaradást is - nem fogadunk el. Ebben az esetben is - mivel a lemondási határidőig nem érkezett hozzánk írásbeli lemondás - a teljes összeget ki kell fizetni.

B+N Referencia Zrt.
Schneider STRABAG
Cushman & Wakefield Kaercher
Portfolio Ingatlan Magazin

Ilyen volt az év ingatlanos eseménye

2015. november 24-én immár tizenegyedik alkalommal rendeztük meg a hazai ingatlanpiac legfontosabb szakmai rendezvényét, a Portfolio Property Investment Forum konferenciát.... További videók...

Kelet-magyarországi Agrárfórum 2017 - Hajdúböszörmény