Hozd át megszokott számodat a Telekomhoz! (x)
A számhordozhatóság segítségével akkor is változatlanul elérhető maradsz családod, barátaid, ismerőseid és üzleti partnereid számára, ha a legnagyobb hazai mobilcéget, a minőségi kiszolgálást választva ezentúl Telekomos leszel.
A számhordozhatóság biztosítja, hogy megszokott,
Akkor is változatlanul elérhető maradsz családod, barátaid, ismerőseid és üzleti partnereid számára, ha a legnagyobb hazai mobilcéget, a minőségi kiszolgálást választva ezentúl Telekomos leszel.
Milyen feltételei vannak a számhordozásnak?
Aktív előfizetéssel kell rendelkezned
jelenlegi szolgáltatódnál (átadó szolgáltató).
Nem lehet 30 napon túli lejárt számlatartozásod
illetve a szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb, így különösen kedvezményesen értékesített készülékkel kapcsolatos, szerződésből eredő tartozásod.
SIM-kártyád aktiválásától számított 30 nap elteltével
kezdeményezheted a számhordozást.
Szükséges dokumentumok az azonosításodhoz
Magyar állampolgárságú egyéni előfizető esetén: két különböző személyazonosító igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél, sorkatonai igazolvány stb.) és lakcímkártya, vagy egy személyazonosító igazolvány és lakcímkártya + egy egyéb hatósági igazolvány;
Gazdálkodó szervezetek és oktatói munkaközösségek esetén: 30 napnál nem régebbi cégkivonat vagy vállalkozói igazolvány, a cégjegyzésre jogosult aláírási címpéldánya, az eljáró képviselő személyi igazolványa és egy eredeti meghatalmazás, amennyiben a képviselő meghatalmazott;
Nem magyar állampolgárságú egyéni előfizető esetén: útlevél, a lakcímet igazoló tartózkodási engedély és egy egyéb hatósági igazolvány;
Egyéb szervezetek, költségvetési szervek esetén: a szervezetet/szervet nyilvántartásba vevő hatóság, bíróság által kiállított eredeti okirat, amely tartalmazza a képviselő nevét, székhelyét és a képviselet módját, adóbejelentkezési lap, a képviselő személyi igazolványa, eredeti meghatalmazás.
A számhordozás menete személyesen intézve
1. Fáradj be hozzánk bármelyik Telekom üzletünkbe és jelezd igényedet a számhordozásra!
2. Elintézzük a papírmunkát
Megkötjük az előfizetői szerződést a hordozni kívánt telefonszámra.
A jelenlegi szolgáltatóddal 1 napon belül felvesszük a kapcsolatot.
A jelenlegi szolgáltatódnak 1 munkanap áll rendelkezésére, hogy elbírálja a kérelmet.
Kedvező elbírálás esetén a Telekom együttműködik az átadó szolgáltatóddal a számhordozás technikai lebonyolítása érdekében.
Az igénybejelentésedtől számított, amennyiben másként nem rendelkezel, 2 munkanapon belül megvalósul a szolgáltató váltás. Kedvezőtlen elbírálás esetén 6 munkanapon belül értesítünk Téged.
Nyilatkozat számhordozási igényről
Számhordozási igényhez kapcsolódó meghatalmazás és szerződés felmondás
3. Sikertelen hordozás esetén ismét fáradj be üzletünkbe, hogy újra indíthassuk a hordozási igényedet.
A számhordozhatóság biztosítja, hogy megszokott,
+36-20-szal vagy +36-70-nel kezdődő hívószámodat
megtartva új mobilszolgáltatót válassz magadnak.Akkor is változatlanul elérhető maradsz családod, barátaid, ismerőseid és üzleti partnereid számára, ha a legnagyobb hazai mobilcéget, a minőségi kiszolgálást választva ezentúl Telekomos leszel.
Milyen feltételei vannak a számhordozásnak?
Aktív előfizetéssel kell rendelkezned
jelenlegi szolgáltatódnál (átadó szolgáltató).
Nem lehet 30 napon túli lejárt számlatartozásod
illetve a szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb, így különösen kedvezményesen értékesített készülékkel kapcsolatos, szerződésből eredő tartozásod.
SIM-kártyád aktiválásától számított 30 nap elteltével
kezdeményezheted a számhordozást.
Szükséges dokumentumok az azonosításodhoz
Magyar állampolgárságú egyéni előfizető esetén: két különböző személyazonosító igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél, sorkatonai igazolvány stb.) és lakcímkártya, vagy egy személyazonosító igazolvány és lakcímkártya + egy egyéb hatósági igazolvány;
Gazdálkodó szervezetek és oktatói munkaközösségek esetén: 30 napnál nem régebbi cégkivonat vagy vállalkozói igazolvány, a cégjegyzésre jogosult aláírási címpéldánya, az eljáró képviselő személyi igazolványa és egy eredeti meghatalmazás, amennyiben a képviselő meghatalmazott;
Nem magyar állampolgárságú egyéni előfizető esetén: útlevél, a lakcímet igazoló tartózkodási engedély és egy egyéb hatósági igazolvány;
Egyéb szervezetek, költségvetési szervek esetén: a szervezetet/szervet nyilvántartásba vevő hatóság, bíróság által kiállított eredeti okirat, amely tartalmazza a képviselő nevét, székhelyét és a képviselet módját, adóbejelentkezési lap, a képviselő személyi igazolványa, eredeti meghatalmazás.
A számhordozás menete személyesen intézve
1. Fáradj be hozzánk bármelyik Telekom üzletünkbe és jelezd igényedet a számhordozásra!
2. Elintézzük a papírmunkát
Megkötjük az előfizetői szerződést a hordozni kívánt telefonszámra.
A jelenlegi szolgáltatóddal 1 napon belül felvesszük a kapcsolatot.
A jelenlegi szolgáltatódnak 1 munkanap áll rendelkezésére, hogy elbírálja a kérelmet.
Kedvező elbírálás esetén a Telekom együttműködik az átadó szolgáltatóddal a számhordozás technikai lebonyolítása érdekében.
Az igénybejelentésedtől számított, amennyiben másként nem rendelkezel, 2 munkanapon belül megvalósul a szolgáltató váltás. Kedvezőtlen elbírálás esetén 6 munkanapon belül értesítünk Téged.
Nyilatkozat számhordozási igényről
Számhordozási igényhez kapcsolódó meghatalmazás és szerződés felmondás
3. Sikertelen hordozás esetén ismét fáradj be üzletünkbe, hogy újra indíthassuk a hordozási igényedet.
Számhordozás során érvénybe lévő változások: A hangposta üzenetek nem vihetők át. Az előre fizetett csomagok esetén a fel nem használt összeg számátadáskor elvész. Az átadó szolgáltató által hálózati zárral ellátott készülék a Telekom mobilhálózatában csak akkor használható, ha az átadó szolgáltató előzetesen feloldotta az Üzletszabályzatban meghatározottak szerint.
(x)