Portfolio Konferencia logo
  INGYENES RENDEZVÉNY

Google Digital Workshop 2018

Digitális korszakváltás: aki kimarad, lemarad!

Időpont: 2018. május 3.   Helyszín: BGE Aula

  • Hol tart hazai kkv szektor? Fókuszban a digitális képességek.
  • Melyek azok a hazai és globális trendek, amelyeket kihasználva előnyt lehet szerezni?
  • Milyen technológiai újítások járulhatnak leginkább hozzá a piacépítéshez, illetve nemzetközi terjeszkedéshez?
  • Hogyan szerezhetek hasznos, és valós információt a célpiacokról?
  • Mennyibe kerül a hatékony innováció?
  • Hogyan készíthetem fel a vállalkozásom a korszerű technológiák befogadására?

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Csillag Gábor
Digital Director
Nanushka
speaker image
Égly Csaba
Business Development Consultant
Google
speaker image
Marczinkó Zoltán
vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár
Nemzetgazdasági Minisztérium
speaker image
Nagy Bálint
vezető szerkesztő
Pénzcentrum - HRCentrum
speaker image
Dr. Radácsi László
Igazgató
Budapest LAB

Miért jöjjön el?

Valósággal izzik a technológiai szektor: a legnagyobb vállalatok egymásra licitálva jelentik be legújabb fejlesztéseiket, legyen szó egy új termékről, vagy egy innovatív szolgáltatásról. Mivel ez a trend, azaz a korszerű technológia alkalmazása, az új piacok megtalálása, az innováció és a technológiai fejlődés a kulcsa a hazai mikro-, kis- és közepes vállalkozások (kkv-k) fejlődésének és hatékonyságuk növelésének is, így a Pénzcentrum sem mehet el szó nélkül az újításoktól hangos technológiai szektor mellett. A következő, a Google Digital Workshop projekt keretében megrendezésre kerülő klubunkon, neves szakértők segítségével adunk hasznos tippeket a hazai kkv-k digitális képességinek fejlesztéséhez, az internet adta lehetőségek kiaknázásához, illetve ahhoz, hogy a legmodernebb technológiák alkalmazásával hogyan készíthetik elő, támogathatják, tehetik még hatékonyabbá külföldi piacra lépésüket.

Támogatóink

ELŐADÓINK:

  • Marczinkó Zoltán, vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
  • Dr. Radácsi László, igazgató, Budapest LAB
  • Égly Csaba, Business Development Consultant, Google
  • Csillag Gábor, Digital Director, Nanushka

Az esemény moderátora: Nagy Bálint, vezető szerkesztő, Pénzcentrum

A részvétel Támogatónknak köszönhetően ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

 

PROGRAM:

17:30 Köszöntő

Nagy Bálint, vezető szerkesztő, Pénzcentrum

17:30-17:40 Nyitóelőadás

Előadó: Marczinkó Zoltán, vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

17:40-18:05 Digitális vágyak - analóg valóság: egy friss kkv-kutatás tanulságai

Előadó: Dr. Radácsi László, igazgató, Budapest LAB

Bár egyre több szó esik arról, hogy a digitalizáció alapjaiban forgatja fel a gazdaságot és a kkv-k túléléséhez elengedhetetlen lenne a digitális szakadékon való átevickélés, a BGE Budapest LAB friss, reprezentatív kkv-kutatása alapján a valóság sajnos nem éppen ígéretes. Minden címlapsztorira jut több tízezer nem fejlődő, vagy akár küszködő vállalkozás, az átlagnak pedig az innovációs hajlandósága is gyenge. Számok és trendek a hazai kkv-szektor valóságáról.

 

18:05-18:50 Mikor jön el az ideje, és hogyan kezdjünk hozzá?

Előadó: Égly Csaba, Business Development Consultant, Google

Külpiacra lépéskor az egyik, ha nem a legfontosabb lépés, hogy eldöntsük, hol szeretnénk értékesíteni. Ehhez információra van szükségünk a célpiacokról, a keresletről, az ottani versenyről, illetve a vásárlók magatartásáról. Égly Csaba a Google Közép-Kelet-európai üzletfejlesztési tanácsadója, előadásában az exportban rejlő lehetőségeken túl, a megvalósítással kapcsolatos gyakorlati tippeket hoz a közönség számára.

 

18:50-19:10 Online piacralépés egy modern luxusmárka szemszögéből

Előadó: Csillag Gábor, Digital Director, Nanushka

A prezentációmban bemutatom a digitális transzformáció és online piacralépés legfontosabb első lépéseit, a kihívásokat, amelyekkel egy feltörekvő "high fashion" és luxusmárka szembesül a globális terjeszkedés kezdő fázisában, azok feloldásának megközelítését a Nanushka szemszögéből, valamint az eszköztárat és "online marketing stack"-et, amelyre egy dizájner és divatmárkának érdemes összpontosítani.

 

19:10-19:20 Közönségkérdések
Moderátor: Nagy Bálint, vezető szerkesztő, Pénzcentrum

 

AZ ESEMÉNY LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

Időpont: 2018. május 3. (csütörtök)

Regisztráció: 17:00-17:30

Szakmai program: 17:30-19:15

HELYSZÍN: BGE aula (1055 Budapest, Markó u. 29-31.)

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • KKV-k vezetői, marketing szakértői, értékesítői, ügyvezetői és
  • minden, exportorientált cég képviselői számára

Galéria

Google Digital Workshop 2017

Kapcsolat

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Szponzorációs lehetőségek

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit