Regisztráció

Portfolio-MAGE Járműipar 2021

10. alkalommal a Portfolio és a Magyar Gépjárműipari Egyesület közös szervezésében

2021-ben sokan remélik, hogy a világ végre fellélegezhet az utóbbi évtizedek legnagyobb globális válsága után. A koronavírus okozta sokkot követően a vártnál jobban alakult az autóipar eredménye; a cégek nem mondtak le a beruházásaikról, keresik a munkaerőt, próbálják növelni versenyképességüket és kutatás-fejlesztési kapacitásaikat is.

A legjobb helyzetben az alternatív hajtással foglalkozó gyártócégek vannak, bőséges megrendelésállományuk a következő években akár a többszörösére is nőhet. Az új technológiák, a zöld energia hasznosítása, az elektromos- és önvezető autózás, az Ipar 4.0 vívmányainak adoptálása és gyártásban történő alkalmazása soha nem látott lendületet vehet. Nagy lehetőségeket kínál a beszállítói láncok, logisztikai folyamatok újragondolása is Kelet-Közép-Európának a következő időszakban.

Az eszközök tehát adottak, a fejlődés nem állhat meg. A 10. közös szervezésű Portfolio-MAGE Járműipar 2021 Konferencián újra személyesen mutatják az irányt a hazai autóipar meghatározó szereplői! Találkozzunk!

Kiemelt témáink

Ipari digitalizáció és termeléshatékonyság – a show-nak folytatódnia kell! Járműipari innovációk, fejlesztési projektek és jó gyakorlatok első kézből
A jövő még mindig zöld: alternatív hajtásmódok, elektrifikáció, új energiahatékonysági megoldások és fenntarthatóság a termelésben is
Alapanyaghiány, magas árak, szakadozó supply chain, logisztikai nehézségek - hazai beszállítók az újjáalakuló ellátási láncban
Trendek a munkaerő piacról - mi működik jól és máshogy 2021-ben?
Idén újra tematikus körasztalos workshop! Kiscsoportos tapasztalatcsere és networking lehetőség választható témákban
Innovációs megoldások a járműiparban: digitalizáció, automatizáció, robotizáció, mesterséges intelligencia
Őrült összegeket emészt fel az új technológiákra történő átállás – Finanszírozási lehetőségek a gyakorlatban
Elektromos- és önvezető autózás, környezetkímélő akkumulátorgyártás, zöld energia, erőforráshasználat-optimalizáció
Hatalmas változás előtt a munkaerőpiac – Minden, amit tudni kell a jövő HR-megoldásairól

Aki kimarad, lemarad - Fókuszban a termeléshatékonyság növelése 

A koronavírus-járvány által okozott sokkra nem volt felkészülve az autóipar, a váratlanul jött kihívás rövidtávú kezelése ugyanakkor megtörtént, így egyre inkább előtérbe kerül a vállalatoknál a korábban kitűzött hosszú távú stratégiák megvalósítása. Ezek elérésében kulcsszerepet játszhatnak az Ipar 4.0 megoldásai és a digitalizáció előmozdítása. Ez már csak azért is lényeges mert a jövőben csak azok fognak tudni érvényesülni, akik a digitalizációban élen járnak. Emellett kiemelten fontos, hogy a jövőben a KKV szektor képviselőit is érintse a digitalizáció folyamata, illetve, hogy a fenntarthatóság kérdése is megjelenjen döntő szempontként a fejlesztések területén. Többek között ezek a megállapítások hangzottak el a Portfolio és a Magyar Gépjárműipari Egyesület (MAGE) közös szakmai konferenciáján.

Magára talált a magyar járműipar - A koronavírus-járvány kockázatokra és lehetőségekre egyaránt rávilágított 

A koronavírus-járvány okozta sokk után végbement a visszarendeződés a magyar járműiparban, az egyes szereplők között viszont különbségek tapasztalhatók abban a tekintetben, hogy sikerült-e elérniük a pandémia megjelenése előtti termelési szinteket, vagy sem. A járvány váratlan megjelenése egyértelműen rávilágított a beszállítói láncok gyenge pontjaira, a szigorú költségkontroll és az idő rövidsége viszont nem tette lehetővé azok sokak által várt rövidítését. Az Ipar 4.0 vívmányainak alkalmazása viszont még inkább előtérbe került, annál is inkább, mert a várakozások szerint a jövőben egyre fontosabb szerepet játszanak majd a magyarországi autóipari vállalatok versenyképességének megőrzésében. A jövő legnagyobb kihívása pedig a gyártás biztosítása lesz, ugyanis a globális chiphiány negatívan érinti az autóipari vállalatokat és ez várhatóan az előttünk álló években is fennmarad. Többek között ezek a megállapítások hangzottak el a Portfolio és a Magyar Gépjárműipari Egyesület (MAGE) közös szakmai konferenciáján.

A digitalizáció olyan, mint az úthenger – De mit kell tenni, hogy felülhessünk rá és vezethessük? 

A termeléshatékonyság növelésének egyik legfőbb módja az ipari digitalizációs technológiák bevezetése. Mire kell figyelni egy-egy fejlesztési projekt tervezésénél a gyártástechnológiai innovációk, az energia- és egyéb termeléshatékonysági megoldások, fenntarthatóság vonatkozásában? Vállalatok osztották meg tapasztalataikat a Járműipar 2021 konferencián: Virág Aladár, a 4iG ipar 4.0 szaktanácsadója a digitalizációs megoldásokról, Godány Tamás, a Carl Zeiss magyarországi leányvállalatának vezetője a méréstechnikáról, Balán Péter, a Mitsubishi Electric magyarországi brand managere pedig az okos gyárakról beszélt.

Az E.ON számos segítséget nyújthat az autóiparnak, hogy a zöld gyártás pénzügyileg is fenntartható és hatékony legyen 

Az E.ON-nál hiszünk abban, hogy a jó gondolatok együtt születnek és ha ketten együtt gondolkodnak, akkor az egy meg egy több lesz kettőnél – jelentette ki előadásában Tóth András a Járműipar 2021 konferencián. Az E.ON Hungária csoport megoldásértékesítési igazgatója hangsúlyozta azt is, hogy a fenntarthatóság nem csak azt jelenti, hogy valami zöld, hanem pénzügyileg is fenntartható és hatékony. Kiemelte, az autóipari cégek jelenleg döntően napelemes rendszereket szeretnének alkalmazni a zöld energia előállításának érdekében, ugyanakkor nem szeretnének energetikai engedélyessé válni. Cégcsoportjuk ebben is tud segítséget nyújtani, továbbá számos másik terméket és szolgáltatást kínálnak az autóipari szereplők számára.

Néhány előadónk

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Extra earlybird jegy
39 900 HUF + Áfa/fő
négy vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
35 220 HUF + Áfa/fő

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Kedvezmények OFFLINE jegyvásárlás esetén:

  • 20% kedvezmény a MAGE tagvállalatok számára*
  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 4 vagy több fő jelentkezése esetén*

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

A részvételi díj tartalmazza a büféebédet és a kávészünetet.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

Regisztráció

Társszervező

MAGE

Gold támogató

4iG

Silver támogató

E.ON
Mitsubishi
Zeiss

Bronze támogató

B+N Referencia Zrt.
Bosch Rexroth
Continental
Display Now
Maintenance Connection

Támogatóink

Avis
Dallmayr
Hungexpo
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium - Modern Vállalkozások Programja
Konica_minolta
i-team Magyarország
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Járműgyártók (OEM) – Rendszerintegrátorok (TIER1) – Technológia beszállítók (TIER2) – Alapanyaggyártók (TIER3) felső vezetői és szakértőinek a gyártás, termelés, kereskedelem, logisztika, Engineering, K+F+I, beszerzés, beszállító fejlesztés, Quality management, HR területekről
Logisztikai vállalatok
Technológia cégek, fintech és insurtech cégek, IT-fejlesztő és IT-biztonsági vállalatok, start-up vállalkozások
Bankok, pénzintézetek, finanszírozói oldal képviselői
Ügyvédi irodák, tanácsadó cégek
Autóipari szervezetek, klaszterek, szabályozó hatóságok
Energiaszolgáltatók

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2021. június 15.
Helyszín: Aquaworld Resort Budapest

TÁJÉKOZTATÓ

A Veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020 (XI.10) Korm. rendelet 6/C.§ (3). bek. alapján a rendezvényeink látogatására kizárólag koronavírus ellen védett személyek jogosultak.

A rendelet értelmében a Net Média Zrt, mint a rendezvény szervezője köteles valamennyi résztvevő védettségét ellenőrizni, melyet a résztvevők a rendelet 2/A.§-a alapján, védettségi igazolvány bemutatásával, valamint ezzel egyidejűleg személyazonosító okmány bemutatásával igazolhatják. Kérjük ezen dokumentumokat hozzák magukkal a rendezvényre figyelemmel arra, hogy ezek hiányában a rendelet 6/C.§ (5). bek. alapján a Net Média Zrt., mint a rendezvény szervezője köteles az Önök beléptetését – még érvényes jegy birtokában is – megtagadni, illetve megakadályozni.

Amennyiben a beléptetés az előbbiekre tekintettel hiúsul meg, azt úgy kell tekintsünk, hogy az érintett a rendezvényen érvényes jegy birtokában sem jelent meg, melyre tekintettel, a megváltott, személyes részvételre jogosító jegy értékének részbeni vagy teljes visszatérítésére nem válik jogosulttá.

A rendezvényeinken személyesen részt vevők nem kötelesek maszkot viselni, ugyanakkor javasoljuk Önöknek a maszkviselést minden olyan helyzetben, ahol a másoktól való, legalább 1,5 méteres távolság nem biztosított.

Személyzetünk, valamint a helyszínt biztosító szálloda munkatársai is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a rendezvény környezete, helyszíne és az Önök rendelkezésére álló eszközök teljes mértékben biztonságosak legyenek. Várjuk Önöket mihamarabb újra személyesen a Portfolio rendezvényein.

A Portfolio Rendezvény csapata

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "Teret ad a piaci szereplőknek, hogy találkozzanak, információt cseréljenek, inspirálódjanak és új ötletekkel gazdagodjanak…számomra öröm résztvevőnek lenni a Portfolio Property Investment Forum-on!" 

      Noah Steinberg FRICS
      elnök-vezérigazgató, WING

      "A kiskereskedelem szomorúan kis teret kap a nyilvánosságban a nemzetgazdasági súlyához képest. A Portfolio Retail Day ezt ellensúlyozza, azzal, hogy az ágazat meghatározó szereplői találkozhatnak, tudunk egymással informálisan kommunikálni és értesülhetünk az újdonságokról."

      Szimeiszter Sándor
      Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgató, JYSK

      "5 éve rendszeres hallgató és több alkalommal meghívott előadó vagyok a Portfolio Magánegészségügyi Konferenciáján. Nagy élmény az ősz kezdetén a biztosítók, versenytársak és szakértők jelentős csoportjával találkozni, gondolatokat cserélni, vissza nézni a korábbi év üzleti adataira és előre tekinteni, hogy mi várható. Első kézből kaphatunk információt az Egészségügyi Államtitkárságtól vagy a Boston Consultingtól, akik az állami rendszert formálják. A Marriott hagyományosan lenyűgöző fekvése és a kiváló catering ünnepet varázsol ebből a napból. Sose hagynám ki."

      dr. Kirschner András
      alapító-tulajdonos, Swiss Clinic

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 8:15-8:45
      Szakmai program: 8:45-17:00
      Várható résztvevők száma: 100-120
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Ócsai Gábor
      Ócsai Gábor
      rendezvényszervező
      Telefon: +36 1 472 2095
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Tóth Kata
      Tóth Kata
      konferencia projektvezető
      Telefon: +36 20 386 0751
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Schultz Zoltán
      Schultz Zoltán
      key account sales partner
      Telefon: +36 20 319 9024
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.