A Generali Alapkezelő Zrt. Szenior portfólió menedzser munkatársat keres (x)

Álláshirdetés

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

Tagvállalatunk, a Generali Alapkezelő Zrt.

Szenior portfólió menedzser

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

A Generali Alapkezelő a magyarországi Generali Csoport befektetési szolgáltatások nyújtására szakosodott cége. Társaságunk egy olyan komplex, professzionális szolgáltatásokat nyújtó, a XXI. század igényeit kielégítő termékpalettát épített ki, amely mind a magán, mind az intézményi ügyfelek számára biztosítja az igényeikhez, hozamelvárásaikhoz, kockázatvállaló képességükhöz legjobban illeszkedő befektetési portfóliók kialakítását.

Feladataid lesznek

  • abszolút hozamú, részvény - és kötvénypozíciókat is tartalmazó portfóliók (befektetési alapok, biztosítók, pénztárak, egyéb ügyfelek) vagyonkezelése, ezen belül a befektetési és kereskedési stratégiák aktív végrehajtása;
  • stratégia-alkotási és elemzési tevékenység;
  • befektetési döntések végrehajtása;
  • befektetési tevékenység eredményességének figyelemmel kísérése;
  • riportok készítése;
  • nemzetközi projektmunkában történő részvétel.

Kit keresünk?

  • főiskolai/egyetemi végzettség;
  • kiváló kommunikációs, prezentációs készség angol és magyar nyelven;
  • minimum 4 éves hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat, valamint bemutatott, elismert vagyonkezelői teljesítmény ("track record");
  • nemzetközi makrogazdasági, tőkepiaci és pénzügyi folyamatok, összefüggések ismerete;
  • alapkezelés adminisztrációs hátterének gyakorlati ismerete;
  • Bloomberg mindennapos használatának gyakorlata;
  • stressztűrő képesség, csapatszemlélet;
  • analitikus gondolkodás, modellezési képességek;
  • nyitottság, rugalmasság.

Pozíció betöltése során előnyt jelent

  • CFA vizsga vagy egyéb nemzetközi szakirányú képesítés;
  • Clavis, CRM, illetve egyéb tőzsdei rendszerek ismerete.

Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk

  • a járvány ideje alatt teljes home office lehetőség;
  • ezt követően is home office munkavégzés heti rendszerességgel;
  • az irodai napokon jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.);
  • versenyképes szakmai tudás, szakmai fejlődés lehetősége, tréningek;
  • kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok;
  • fiatalos, lendületes csapat, segítőkész munkatársak;
  • amint a járványhelyzet nem korlátozza, újra számos kikapcsolódás színesíti mindennapjainkat;
  • ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség;
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat;
  • béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is;
  • biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret;
  • kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.

Egyéb információk

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára maszkokat biztosítottunk.

Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetéskor minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

JELENTKEZÉS

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF