Innováció és dizájn az irodapiacon (x)

Portfolio
Az IMMOFINANZ Magyarország egyik vezető ingatlanbefektetője újabb márkával jelent meg a piacon. A sikeresen működő STOP SHOP és VIVO! kiskereskedelmi márkák után most nemzetközi irodamárkáját, a myhive
-ot vezeti be. A 2016-ban elindult myhive hálózatnak jelenleg 20 - a bevezetés különböző fázisában lévő - irodaépülete van 6 országban: Ausztria, Lengyelország, Magyarország, Csehország, Románia és Németország. Magyarországon öt modern budapesti irodaépületben valósítja meg az új koncepciót, amely az innováción túl a szolgáltatások körének bővülését és jelentős infrastruktúra növekedést is jelent.

myhive Greenpoint 7 Recepció
A myhive koncepció négy fő jellemzőre épül, amelyek jól érzékeltetik a márka előnyeit: szállodák inspirálta dizájn, rendkívül figyelmes kiszolgálás, sokoldalú infrastruktúra és az országokon átívelő nemzetközi közösség kialakítása.

A koncepció középpontjában a világos és barátságos lobby áll, így a hotelekre jellemző élettel teli légkör és egy rendkívül figyelmes és segítőkész személyzet fogadja az irodaházba belépőket, és az ott dolgozókat. A sokoldalú infrastruktúra lehetővé teszi, hogy a bérlők az irodaházban, vagy közvetlen közelében elintézhessék mindennapi teendőiket. A vállalat és a márka nemzetközi jellegéből adódóan egy nemzetközi közösség létrehozása a cél, amely által a bérlők további kapcsolatokat építhetnek a hálózat országain belül.

Az átalakítás hazánk öt budapesti irodaházában valósul meg, a Greenpoint 7, a Haller Gardens és az Átrium Park már myhive Greenpoint 7, myhive Haller Gardens és myhive Átrium Park néven működnek. Jelenleg a Globe 13 and Xenter 13 irodaházakban zajlanak az átalakítások, amely a koncepció bevezetése után myhive Thirteen néven működik. A beruházás során az ingatlanok közös tereiben elérhető szolgáltatások körét a kapcsolatépítés ösztönzésére törekedve bővítik ki.

myhive Átrium Park C Recepció
Magyarországon a myhive Greenpoint 7 irodaház átadásával kezdődött hivatalosan a márka bevezetése. Ennek keretében teljesen átalakították a közös használatú belső tereket, kényelmes ülőalkalmatosságokkal ellátott közösségi tereket hoztak létre, valamint új szolgáltatásokat és kényelmi funkciókat vezettek be. A bejárat szintjén található éttermet is áttervezték és felújították. Az ingatlan kívülről is megújul, nő a zöld területek aránya, ahol szintén kényelmes közösségi tereket alakítanak ki.

"A myhive nemzetközi irodamárkánk neve egyet jelent a barátságos légkörrel, a figyelmes személyzettel, a szállodák inspirálta hangulattal, valamint azokkal a szolgáltatásokkal és kényelmi funkciókkal, amelyek révén a bérlők még inkább a munkájukra összpontosíthatnak, és az új munkatársak keresésekor is vonzó munkaadóként léphetnek fel a piacon. A barátságos hangulat és az infrastruktúra nem csupán a mindennapi munkát ösztönzi, de inspirálhatja a bérlők közötti kommunikációt is, és segíthet egy aktív közösség létrehozásában" - mondta Nagy Viktor, az IMMOFINANZ Hungary Country Managere.

További információk: www.myhive-offices.com/hu.

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF