A TV2 a legnézettebb csatorna az őszi szezonban * (x)

PR cikk
Utoljára 20 évvel ezelőtt fordult elő hasonló sikerszéria.

A teljes őszi szezont, vagyis a szeptember elejétől november végéig terjedő időszakot vizsgálva a TV2 jelentős fölénnyel lett piacvezető mindhárom kiemelt korcsoportban teljes napon, hiszen átlagosan a 18-59 éves nézők 11,1%-a, a 18-49 éves nézők 11,2%-a, valamint a teljes lakosság 13,0%-a választotta a csatornát (RTL azonos sorrendben: 8,7%; 8,7%; 8,1%). A TV2 főműsoridőben nyújtott teljesítménye szintén kimagasló, hiszen az idei évet megelőzően utoljára 2002-ben birtokolta a piacvezető pozíciót a szeptember-novemberi időszakban mindhárom kiemelt korcsoportban.

- A novemberi nézettségi eredmények megerősítették a TV2 abszolút vezető pozícióját az őszi szezonban, mindhárom célcsoportban, főműsoridőben és teljes napon úgy, hogy még a katari labdarúgó-világbajnokság indulása sem befolyásolta műsoraink fantasztikus nézettségét. Ráéreztünk arra, hogy milyen típusú műsorokat szeretnek leginkább a nézőink. – nyilatkozta Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója. A novemberben búcsúzó Ázsia Expressz mindhárom célcsoportban, míg a Párharc a teljes lakosságban lett idősávja legnézettebb műsora. November 21-től ismét benépesült a Farm VIP tanyája, a november végéig adásba kerülő epizódok átlagosan szintén jelentős fölénnyel nyerik idősávjukat. A TV2 társkereső reality műsora, The Bachelor – A Nagy Ő Árpa Attilával  kiemelkedő eredményeket hoz, az első 12 rész átlagában hatalmas elsőséggel lett idősávja legnézettebb műsora novemberben, mindhárom kiemelt korcsoportban. Véget ért a Dancing with the Stars 3. évada, melynek egy-egy adását 774 ezren követték figyelemmel, ami 19,9%-os nézői részesedést jelentett. A Sztárban Sztár leszek! átlagosan továbbra is toronymagasan nyeri saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban. Novemberben a 18 órakor kezdődő Tények a teljes lakosság és a 18-49 éves korcsoport körében is idősávja legnézettebb műsora volt. A teljes lakosságból minden ötödik tévénéző a Tényeket választotta, ami átlagosan 740 ezer nézőt jelentett. Az esti Tények Plusz mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett a hónapban. Átlagosan egy-egy epizód nézettsége felülmúlta még a legnagyobb konkurens, az RTL azonos idősávját is, így például a teljes lakosság körében a Tények Plusz közel 632 ezres nézettséget ért el, ami a nézők 16,3%-át jelentette (RTL azonos idősáv 11,7%). A délelőtti órákban a Mokka és a Mokkacino újra idősávjuk legnézettebb műsorai lettek mindhárom kiemelt korcsoportban. Továbbra is kiemelkedően teljesít a TV2 Play, az év utolsó előtti hónapjában összesen 17 978 772 videóindítást generáltak az oldal látogatói. A havi rekordot 27-én, 1 365 423 indítással állították be a netezők. A felhasználók száma is tovább növekedett, a felületnek immár több, mint 1 150 ezer regisztráltja van. Az idei évben összességében már több, mint 94 millió videót indítottak el a TV2 Play nézői.

*Teljes napon és főműsoridőben: 18-49, 18-59, 4+

Live + As live adatok

Főműsoridő: 18:00-22:59

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF