Portfolio Konferencia logo

Office Stage - Út a hatékony irodához

Időpont: 2019. november 20.   Helyszín: Groupama Aréna - Lagardère Sports Hungary

  • Hogyan lehet a bérlők kedvére tenni? – Új elvárások a fejlesztők felé
  • Fenntarthatóság a munkahelyen – A fiatalok már zöldet akarnak
  • Mi kell hozzá? - Agilis munkavégzés és innovatív munkahel
  • Wellbeing és a valós munkavállalói igények – Milyen eszközöket és szolgáltatást értékelnek az irodisták?
  • Túl sok, vagy inkább más kell?– Nem mindenkinek való a legmodernebb székház és a legújabb technológiák
  • Cége válogatja - Kinél és hogyan tud igazán jól működni a home office?

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Bán Zoltán
vezérigazgató
Net Média Zrt. (Portfolio)
speaker image
Hermann Kamilla
partner
Indotek Group
speaker image
Horváth Dávid
Senior Workplace Consultant, Occupier Services
Colliers International
speaker image
Szabó Viktória
Munka- és szervezetpszichológus
Coaching Team Kft.
speaker image
Tóth Mariann
bérbeadási igazgató
HB Reavis
speaker image
Végh József
HR igazgató
K&H csoport
speaker image
Végvári Zsuzsi
munkakörnyezet tanácsadó, CEO
Offiseven

Miért jöjjön el?

Most őszintén, kell nekünk, hogy a cégünk ügyes-bajos dolgai mellett még az irodai környezet kialakításával is foglalkozzunk? Igen, kell. Nagyon kell. A tudatos munkakörnyezet megtervezése jóval többről szól, mint egy jól átgondolt dizájnról az irodában, szép bútorokról és vidám színekről. A cél érdekében egy sokkal komplexebb átalakításra van szükség, beleértve a technológia háttért, az IT-s rendszereket, az eszközöket, a munkahelyen elérhető szolgáltatásokat, vagy akár egy megfelelően kialakított közösségi teret az irodában, ahol az életünk nagy részét töltjük. A cél pedig nem más, mint hogy elégedettséget és hatékonyságot növeljünk a már meglévő kollégáknál, a leendő csapattagokkal pedig tudassuk, hogy megéri minket választani, hisz minden támogatást meg fognak kapni ahhoz, hogy jók legyenek abban, amit csinálnak.

 

A hatékonyság növelése az agilis munkavégzéssel kezdődik, ehhez azonban egy egész szervezeti átállás szükséges, ami nem egyszerű folyamat. A dolgozók elégedettségének a növelése rengeteg tényezőből tevődik össze, lehet például ennek az egyike a home office bevezetése, ahhoz azonban, hogy ez mindkét oldalról eredményesen működjön elengedhetetlen egy technológiai háttér és egy letisztult követelményrendszer, amiben mindenki tudja, hogy mit csinál a másik, ha éppen nem is ül ott mellette. A leendő munkavállalók megnyerése szintén többtényezős kihívás, az Y és főként a Z generáció körében az új hívószavak élvonalában a zöld, a környezettudatos és a fenntartható áll. De, óva intenénk mindenkit attól, hogy azt higgye egy növényekkel telerakott közösségi tér miatt lesznek elégedettek a dolgozók és emiatt jönnek majd újak. Nem, amiről itt szó van, hogy mit mutat meg magából a cég, mit fejez ki egy saját profilra szabott, tudatosan kialakított irodaházzal, illetve munkakörnyezettel, és ezzel tudnak-e azonosulni a dolgozók.

 

A lényeg, hogy a cég megtalálja azt az összképet, amit szeretne közvetíteni a meglévő és a leendő kollégáinak és ezt a tudatosságot beépítse az irodájába is. Ezer féle megoldás létezik a tematikában, a funkcionalitásban, a felszereltségben, a technológiai háttérben, az épületüzemeltetésben, vagy a berendezésben, ami finoman szólva is hatalmas útvesztő. De éppen ebben nyújt segítséget a Big Office Day, ami új megközelítésből foglalkozik a cégek, mint bérlők igényeivel, a fejlesztők elé állított új elvárásokkal, a tanácsadók fókuszterületeivel, designerek és belső építészek, vagy munkakörnyezet tervezők ötleteivel.

 

Mindezen területek szakértőit azzal a céllal hívtuk össze az ingyenesen látogatható Office Stage programjába, hogy az előadásokkal és panelbeszélgetésekkel abban a bizonyos útvesztőben segítsük elérni, hogy a munkavállalók valós hatékonyságnövekedéssel, eredményesebben és elégedetten dolgozhassanak. Azok, akik 1 éve, vagy akik már 10 éve tartoznak a csapathoz, és természetesen a jövőbeli kollégák is.

Támogatóink

 

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Különböző méretű és profilú cégek döntéshozóinak, akik bele mernek vágni egy akár kisebb, vagy nagyobb átalakításba, hogy ezzel innovatívabbá, attraktívabbá és hatékonyabbá váljanak.
  • Fejlesztőknek, tulajdonosoknak és üzemeltetőknek, akik versenyelőnyt szeretnének abból, hogy a legújabb megoldásokat kínálják a bérlőknek.
  • Tanácsadóknak, akik a legjobb bérlő-bérlemény párosítással szeretnék növelni az elégedett ügyfelek számát.
  • Belső építészeknek, designereknek, vagy munkakörnyezet tervezőknek, akik szívesen megosztanák az ötleteiket az érdeklődőkkel és feltérképeznék a valós igényeket.
  • Irodai eszköz-, és berendezésgyártóknak, akik készek arra, hogy lenyűgözzék termékeikkel a változásra nyitott döntéshozókat.

Galéria

Property Investment Forum 2018

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4393
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Bacsa Attila
  • Bacsa Attila
  • Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Pásztor Roxána
  • Pásztor Roxána
  •  
  • Telefon: +36-30-908-9711
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit