Portfolio Konferencia logo

Office Stage - Út a hatékony irodához

Időpont: 2019. november 20.   Helyszín: Groupama Aréna - Lagardère Sports Hungary

  • Hogyan lehet a bérlők kedvére tenni? – Új elvárások a fejlesztők felé
  • Fenntarthatóság a munkahelyen – A fiatalok már zöldet akarnak
  • Mi kell hozzá? - Agilis munkavégzés és innovatív munkahel
  • Wellbeing és a valós munkavállalói igények – Milyen eszközöket és szolgáltatást értékelnek az irodisták?
  • Túl sok, vagy inkább más kell?– Nem mindenkinek való a legmodernebb székház és a legújabb technológiák
  • Cége válogatja - Kinél és hogyan tud igazán jól működni a home office?

Miért jöjjön el?

Most őszintén, kell nekünk, hogy a cégünk ügyes-bajos dolgai mellett még az irodai környezet kialakításával is foglalkozzunk? Igen, kell. Nagyon kell. A tudatos munkakörnyezet megtervezése jóval többről szól, mint egy jól átgondolt dizájnról az irodában, szép bútorokról és vidám színekről. A cél érdekében egy sokkal komplexebb átalakításra van szükség, beleértve a technológia háttért, az IT-s rendszereket, az eszközöket, a munkahelyen elérhető szolgáltatásokat, vagy akár egy megfelelően kialakított közösségi teret az irodában, ahol az életünk nagy részét töltjük. A cél pedig nem más, mint hogy elégedettséget és hatékonyságot növeljünk a már meglévő kollégáknál, a leendő csapattagokkal pedig tudassuk, hogy megéri minket választani, hisz minden támogatást meg fognak kapni ahhoz, hogy jók legyenek abban, amit csinálnak.

 

A hatékonyság növelése az agilis munkavégzéssel kezdődik, ehhez azonban egy egész szervezeti átállás szükséges, ami nem egyszerű folyamat. A dolgozók elégedettségének a növelése rengeteg tényezőből tevődik össze, lehet például ennek az egyike a home office bevezetése, ahhoz azonban, hogy ez mindkét oldalról eredményesen működjön elengedhetetlen egy technológiai háttér és egy letisztult követelményrendszer, amiben mindenki tudja, hogy mit csinál a másik, ha éppen nem is ül ott mellette. A leendő munkavállalók megnyerése szintén többtényezős kihívás, az Y és főként a Z generáció körében az új hívószavak élvonalában a zöld, a környezettudatos és a fenntartható áll. De, óva intenénk mindenkit attól, hogy azt higgye egy növényekkel telerakott közösségi tér miatt lesznek elégedettek a dolgozók és emiatt jönnek majd újak. Nem, amiről itt szó van, hogy mit mutat meg magából a cég, mit fejez ki egy saját profilra szabott, tudatosan kialakított irodaházzal, illetve munkakörnyezettel, és ezzel tudnak-e azonosulni a dolgozók.

 

A lényeg, hogy a cég megtalálja azt az összképet, amit szeretne közvetíteni a meglévő és a leendő kollégáinak és ezt a tudatosságot beépítse az irodájába is. Ezer féle megoldás létezik a tematikában, a funkcionalitásban, a felszereltségben, a technológiai háttérben, az épületüzemeltetésben, vagy a berendezésben, ami finoman szólva is hatalmas útvesztő. De éppen ebben nyújt segítséget a Big Office Day, ami új megközelítésből foglalkozik a cégek, mint bérlők igényeivel, a fejlesztők elé állított új elvárásokkal, a tanácsadók fókuszterületeivel, designerek és belső építészek, vagy munkakörnyezet tervezők ötleteivel.

 

Mindezen területek szakértőit azzal a céllal hívtuk össze az ingyenesen látogatható Office Stage programjába, hogy az előadásokkal és panelbeszélgetésekkel abban a bizonyos útvesztőben segítsük elérni, hogy a munkavállalók valós hatékonyságnövekedéssel, eredményesebben és elégedetten dolgozhassanak. Azok, akik 1 éve, vagy akik már 10 éve tartoznak a csapathoz, és természetesen a jövőbeli kollégák is.

 

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Különböző méretű és profilú cégek döntéshozóinak, akik bele mernek vágni egy akár kisebb, vagy nagyobb átalakításba, hogy ezzel innovatívabbá, attraktívabbá és hatékonyabbá váljanak.
  • Fejlesztőknek, tulajdonosoknak és üzemeltetőknek, akik versenyelőnyt szeretnének abból, hogy a legújabb megoldásokat kínálják a bérlőknek.
  • Tanácsadóknak, akik a legjobb bérlő-bérlemény párosítással szeretnék növelni az elégedett ügyfelek számát.
  • Belső építészeknek, designereknek, vagy munkakörnyezet tervezőknek, akik szívesen megosztanák az ötleteiket az érdeklődőkkel és feltérképeznék a valós igényeket.
  • Irodai eszköz-, és berendezésgyártóknak, akik készek arra, hogy lenyűgözzék termékeikkel a változásra nyitott döntéshozókat.

Galéria

Property Investment Forum 2018

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: 06/1 646 43 93
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Bacsa Attila
  • Bacsa Attila
  • Key Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Pásztor Roxána
  • Pásztor Roxána
  •  
  • Telefon: +36-30-908-9711
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

*

* - A feliratkozással elfogadom az ÁSZF feltételeit