Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Office Stage - Út a hatékony irodához

Időpont: 2019. november 20.  

Helyszín: Groupama Aréna - Lagardère Sports Hungary

Kiemelt témáink

  • Hogyan lehet a bérlők kedvére tenni? – Új elvárások a fejlesztők felé
  • Fenntarthatóság a munkahelyen – A fiatalok már zöldet akarnak
  • Mi kell hozzá? - Agilis munkavégzés és innovatív munkahel
  • Wellbeing és a valós munkavállalói igények – Milyen eszközöket és szolgáltatást értékelnek az irodisták?
  • Túl sok, vagy inkább más kell?– Nem mindenkinek való a legmodernebb székház és a legújabb technológiák
  • Cége válogatja - Kinél és hogyan tud igazán jól működni a home office?

Előadóink lesznek többek között

Összes előadó
speaker image
Bán Zoltán
vezérigazgató
Net Média (Portfolio Csoport)
speaker image
Baráth Barbara
CEO
Green Fox Academy Kft.
speaker image
Gál Balázs
Közép-európai toborzási és kiválasztási vezető
Citi
speaker image
Hermann Kamilla
partner
Indotek Group
speaker image
Horváth Dávid
Director, Head of Workplace Advisory Services
Colliers Magyarország
speaker image
Kovács Emese
energetikai tanácsadó, WELL AP tanácsadó
MN6 Energiaügynökség
speaker image
Mádi Gábor
CIO
Shiwaforce
speaker image
Nőthig Dániel
edUcate társalapító, ex-McKinsey tanácsadó
Columbia Business School MBA
speaker image
Szabó Viktória
tréner, coach
Szervezetpszichológus
speaker image
Tóth Mariann
bérbeadási igazgató
Panattoni
speaker image
Végh József
HR igazgató
K&H Csoport
speaker image
Végvári Zsuzsi
munkakörnyezet tanácsadó, CEO
Offiseven

Miért jöjjön el?

Most őszintén, kell nekünk, hogy a cégünk ügyes-bajos dolgai mellett még az irodai környezet kialakításával is foglalkozzunk? Igen, kell. Nagyon kell. A tudatos munkakörnyezet megtervezése jóval többről szól, mint egy jól átgondolt dizájnról az irodában, szép bútorokról és vidám színekről. A cél érdekében egy sokkal komplexebb átalakításra van szükség, beleértve a technológia háttért, az IT-s rendszereket, az eszközöket, a munkahelyen elérhető szolgáltatásokat, vagy akár egy megfelelően kialakított közösségi teret az irodában, ahol az életünk nagy részét töltjük. A cél pedig nem más, mint hogy elégedettséget és hatékonyságot növeljünk a már meglévő kollégáknál, a leendő csapattagokkal pedig tudassuk, hogy megéri minket választani, hisz minden támogatást meg fognak kapni ahhoz, hogy jók legyenek abban, amit csinálnak.

 

A hatékonyság növelése az agilis munkavégzéssel kezdődik, ehhez azonban egy egész szervezeti átállás szükséges, ami nem egyszerű folyamat. A dolgozók elégedettségének a növelése rengeteg tényezőből tevődik össze, lehet például ennek az egyike a home office bevezetése, ahhoz azonban, hogy ez mindkét oldalról eredményesen működjön elengedhetetlen egy technológiai háttér és egy letisztult követelményrendszer, amiben mindenki tudja, hogy mit csinál a másik, ha éppen nem is ül ott mellette. A leendő munkavállalók megnyerése szintén többtényezős kihívás, az Y és főként a Z generáció körében az új hívószavak élvonalában a zöld, a környezettudatos és a fenntartható áll. De, óva intenénk mindenkit attól, hogy azt higgye egy növényekkel telerakott közösségi tér miatt lesznek elégedettek a dolgozók és emiatt jönnek majd újak. Nem, amiről itt szó van, hogy mit mutat meg magából a cég, mit fejez ki egy saját profilra szabott, tudatosan kialakított irodaházzal, illetve munkakörnyezettel, és ezzel tudnak-e azonosulni a dolgozók.

 

A lényeg, hogy a cég megtalálja azt az összképet, amit szeretne közvetíteni a meglévő és a leendő kollégáinak és ezt a tudatosságot beépítse az irodájába is. Ezer féle megoldás létezik a tematikában, a funkcionalitásban, a felszereltségben, a technológiai háttérben, az épületüzemeltetésben, vagy a berendezésben, ami finoman szólva is hatalmas útvesztő. De éppen ebben nyújt segítséget a Big Office Day, ami új megközelítésből foglalkozik a cégek, mint bérlők igényeivel, a fejlesztők elé állított új elvárásokkal, a tanácsadók fókuszterületeivel, designerek és belső építészek, vagy munkakörnyezet tervezők ötleteivel.

 

Mindezen területek szakértőit azzal a céllal hívtuk össze az ingyenesen látogatható Office Stage programjába, hogy az előadásokkal és panelbeszélgetésekkel abban a bizonyos útvesztőben segítsük elérni, hogy a munkavállalók valós hatékonyságnövekedéssel, eredményesebben és elégedetten dolgozhassanak. Azok, akik 1 éve, vagy akik már 10 éve tartoznak a csapathoz, és természetesen a jövőbeli kollégák is.

     Minden, ami iroda – ez lesz a Big Office Day november 20-án!

Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>

Kinek javasoljuk

  • Különböző méretű és profilú cégek döntéshozóinak, akik bele mernek vágni egy akár kisebb, vagy nagyobb átalakításba, hogy ezzel innovatívabbá, attraktívabbá és hatékonyabbá váljanak.
  • Fejlesztőknek, tulajdonosoknak és üzemeltetőknek, akik versenyelőnyt szeretnének abból, hogy a legújabb megoldásokat kínálják a bérlőknek.
  • Tanácsadóknak, akik a legjobb bérlő-bérlemény párosítással szeretnék növelni az elégedett ügyfelek számát.
  • Belső építészeknek, designereknek, vagy munkakörnyezet tervezőknek, akik szívesen megosztanák az ötleteiket az érdeklődőkkel és feltérképeznék a valós igényeket.
  • Irodai eszköz-, és berendezésgyártóknak, akik készek arra, hogy lenyűgözzék termékeikkel a változásra nyitott döntéshozókat.

Támogatóink

Platinum támogató

Exclusive Partner

Partner

Super Gold+ támogató

Gold támogató

Silver támogató

Bronze támogató

Szakmai partner

 

Galéria

GALÉRIA | 89 kép
Big Office Day Kiállítás és Konferencia 2019

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4393
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Attila Bacsa
  • Attila Bacsa
  • KEY ACCOUNT SALES PARTNER
  •  

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Pásztor Roxána
  • Pásztor Roxána
  • Fenntarthatósági projektvezető
  •  
  • Telefon: +36-30-908-9711
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.