coworking iroda
Ingatlan

Mi kell hozzá? - Agilis munkavégzés és innovatív munkahely

Portfolio
Javában zajlik a Big Office Day, a Portfolio irodai kiállítása, aminek egyik szakmai programján az Office Stagen egyrészt a irodai terek kialakításáról, másrészt a munkavállalók számára legfontosabb eszközökről, megoldásokról, illetve az agilis környezet kialakításáról is szó volt.

Nőthig Dániel (edUcate társalapító) többek között arról kérdezte a panelbeszélgetés résztvevőit, hogy mennyire más az agilis módszertan a nagyvállalatoknál, mint a kisebb cégeknél. Mádi Gábor (Business Excellence Manager, ShiwaForce) elmondta, hogy 10 évvel ezelőtt ismerkedtek meg az agilitással, 5 év volt mire teljesen alkalmazni tudták ezt a cégnél. A nagyvállalatokra az jellemző, hogy mint egy új keletű dolgot, hozzák be a cégekhez, és ennek megfelelően alakítják ki az irodákat.

Egy agilis csapat 7-8 főből áll, a tapasztalatok alapján ahelyett, hogy először az eszközöket és a hangulat megteremtését erőltetnénk, megfelelően kell kommunikálni egy adott projektnél a célokat a munkavállalókkal, amit miután sikeresen teljesítettek, a hangulat is már adja magát. Vagyis a cég támogató szerepköre nagyon fontos.

Horváth Dávid (Senior Workplace Consultant, Occupier Services, Colliers) felhívta a figyelmet arra, hogy két fogalmat szoktak általában összekeverni, a rugalmas és az agilis munkakörnyezetet. A rugalmas munkakörnyezet még nem jelent agilitást, utóbbi ugyanis egy módszertan. Attól, hogy látunk egy alaprajzot egy irodáról, ahol különböző terek vannak kialakítva, még nem lehet megmondani, hogy agilis-e. Persze, a fizikai terek sokszínűsége is nagyon fontos és szükséges.

Végvári Zsuzsi (Offiseven CEO) tapasztalatai alapján sok olyan cég van, ahol nem dolgoznak feltétlenül agilis munkakörnyezetben, de ettől még vannak kialakult csapatok az egyes projekteken, így náluk is célszerű olyan tereket kialakítani, ahol például nem zavarják a többi kollégát.

Tóth Mariann (HB Reavis, bérbeadási igazgató) elmondta, hogy ők fejlesztési oldalról azt tapasztalták, hogy a nagyvállalatoknál, hogy minimális elvárás volt, hogy flexibilitást biztosítani számukra.

A fejlesztőnek is felelőssége van abban, hogy hogyan legyen úgy kialakítva egy iroda, hogy az a későbbi működésnek megfeleljen. Éppen ezért kell előre tudni a bérlők igényeit, később ugyanis nagy költségekkel járhat, ha a teljes irodai teret át kell alakítani.

bod office stage
szijjártó péter sanjev gupta liberty steel dunaferr
iskola járvány koronavírus
koronavírus vakcina védőoltás
brusszel europai unio

Kiszámoló A tündérmaffia

Nagy divat lett társadalmi kérdéseket mese formájában megosztani gyerekekkel és felnőttekkel egyaránt. András küldött...

Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
2021-04-14
Investment, Wealth and Savings (IWS) 2021
2021-05-12
Építőipar 2021
2021-05-13
HR Revolution 2021
2021-06-03
Financial and Corporate IT 2021
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Infostart.hu

protokoll és rendezvényszervezési szakértő

protokoll és rendezvényszervezési szakértő

Vezető felügyelő

Vezető felügyelő
Online kurzus
Akár 100 000 Ft-tal elkezdhető, hosszú távú megtakarítási módszer.
A tőzsdei könyv
Útmutató, amely piaci pánikok esetén is használható.
getty, kémény, füst, tető, ház