Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Portfolio Property Awards 2021

Property Investment Forum

Időpont: 2021. november 18.  

Helyszín: Hotel InterContinental Budapest

TÁJÉKOZTATÓ - A Veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020 (XI.10) Korm. rendelet 6/C.§ (3). bek. alapján a rendezvényeink látogatására kizárólag koronavírus ellen védett személyek jogosultak. További részletek az Információ fülön találhatók.

Kiemelt témáink

  • Az év legfontosabb ingatlanpiaci eredményei és teljesítményei
  • „Év Ingatlanpiaci Tehetsége” díj - sponsored by Indotek
  • „Év Ingatlanpiaci Innovációja” díj - sponsored by Futureal
  • A legforróbb gazdasági és politikai témák itthonról és világból
  • Az 50 legbefolyásosabb személy a hazai ingatlanpiacon 2021
  • Állófogadás és szakmai networking

Miért jöjjön el?

Azért érdemes ott lenni az idén mini jubileumot ünneplő, tizenötödik alkalommal megrendezésre kerülő Property Awards díjátadón, hogy egymást és magunkat is megtisztelve, a hazai ingatlanszakma legfontosabb szereplőivel együtt, egy helyen, személyesen lezárjunk egy újabb nehéz, különleges kihívásokkal teli, de végeredményében sikeres időszakot, ahol számtalan kiváló teljesítményt láthattunk. 2020 után 2021 is különleges évre sikerült, rengeteg nehézséggel, lemondással, de az év második felétől egyértelműen pozitív kilátásokkal és a legtöbb szektorban fényes jövőképpel.

Van mit ünnepelnünk, van mire koccintanunk!

A hagyományainktól eltérően, idén nem a Property Investment Forum végén, hanem egy külön networking esemény keretein belül adjuk át az év legkülönlegesebb teljesítményeinek, megoldásainak és szereplőinek járó díjakat, melyben idén is a szakma jeles képviselőit összefogó 8 tagú zsűri lesz a segítségünkre. Néhány díj odaítélésébe azonban a PIF szakmai közönsége és a Portfolio olvasói is beleszólhatnak.

Idén a következő kategóriákban ismerjük el a legkiemelkedőbb hazai teljesítményeket:

  • Év Irodafejlesztése 
  • Év Logisztikaipark-projektje 
  • Év Lakóprojektje 
  • Év Hotelprojektje 
  • Év Irodabérleti Tranzakciója 
  • Év Befektetési Tranzakciója 
  • Év Property Management cége 
  • Év Facility Management cége 
  • Év Finanszírozója 
  • Év Koncepciója 
  • Év Ingatlanpiaci Innovációja - sponsored by Futureal
  • Év Ingatlanpiaci Tehetsége - sponsored by Indotek

Találkozzunk és ünnepeljük meg együtt a hazai ingatlanpiac 2021-es sikereit!

Kedvcsinálónak nézzék meg a 2020-as díjátadóhoz készült kisfilmünket:

 

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2021-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

Támogatóink

Platinum szponzor

OTP Bank

Gold Támogató

Futureal
indotek

Silver Támogató

Fenntarthatósági partnerünk

Hivatalos autókölcsönző partner

A rendezvény karbonsemlegességéért felel

Szakmai partner

Exkluzív kávéspecialitásokat biztosítja

Médiapartner

Maximális biztonság és egészség szponzora

Helyszíni részvétellel kapcsolatos tájékoztató

TÁJÉKOZTATÁS: Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra!

Extra biztonsági (koronavírus-ellenes) intézkedésekkel és körülményekkel várjuk kedves vendégeinket konferenciánkon. Szeretnénk kérni, hogy csak akkor jöjjenek el a rendezvényre, ha teljesen egészségesnek érzik magukat, óvjuk egymás egészségét.

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni,  akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Továbbá figyelünk arra hogy külföldi előadóink online jelentkezzenek be, a távolságtartás érdekében fokozott létszámkorlátot biztosítunk,
illetve fókuszálunk a helyszíni körülményekre is (például a biztonságos étkezés) melyet azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

Online részvétellel kapcsolatos tájékoztató

Online konferencia extrákkal! Egyedülálló networking lehetőségek, élő kapcsolatépítés, privát videó call-ok, interaktív szobák, szakmai szekciók, már csak az élő koccintás hiányzik! Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint:

  • chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra
  • egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
  • a rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet
  • a belépéshez a rendezvényt megelőző napon küldünk linket
  • egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni

A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.

Az on-line díjátadó megtekintésének technikai feltételeiért kattintson ide.
 

)

Figyeljünk egymásra!

Kérjük a következő biztonsági intézkedések betartását a rendezvény területén

  • Lehetőség szerint tartson 1,5m távolságot másoktól!
  • Mosson rendszeresen és alaposan kezet!
  • Használja gyakran a kihelyezett kézfertőtlenítőket!
  • Papírzsebkendőbe köhögjön, tüsszögjön, használat után pedig azonnal dobja a szemetesbe, majd mosson kezet!
  • Kézfogást mellőzze, könyökérintés javasolt üdvözlésre!
  • Javasoljuk a maszk viselését!

Köszönjük együttműködésüket!

Tegyünk együtt a biztonságért!

Figyelünk önökre!

Maximális biztonságot teremtünk rendezvényeinken!

  • Helyszíni létszámkorlátozást vezetünk be
  • Légfertőtlenítő és tisztító gépet üzemeltetünk a nap folyamán
  • QR-kódos, érintésmentes beléptetést biztosítunk
  • Hőkamerás testhőmérséklet ellenőrzést végzünk
  • Regisztrációkor a vendégeket biztonságos távolságtartással engedjük be
  • A személyzet és a hoszteszek maszkban és kesztyűben látják el a feladataikat
  • Résztvevőinknek maszkot, kézfertőtlenítőt biztosítunk
  • Megfelelő távolságtartással alakítjuk ki az ültetési rendet

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Fejlesztőknek
  • Finanszírozóknak, bankoknak
  • Intézményi- és magánbefektetőknek
  • Irodaház és egyéb ingatlan tulajdonosoknak
  • Tanácsadóknak
  • Ügyvédeknek, jogászoknak
  • FM, PM, AM szegmens képviselőinek
  • Önkormányzati vezetőknek
  • Ingatlanpiaci döntéshozóknak, szakembereknek és vezetőknek

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Dobler Nikoletta
  • Dobler Nikoletta
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4393
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Attila Bacsa
  • Attila Bacsa
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Ditróy Gergely
  • Ditróy Gergely
  • ingatlandivízió-vezető
  •  
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.