Nyártól gyorsabban érhetünk Budapestről Szolnokra az M4-esen

Portfolio
Június végén átadják az M4-es gyorsforgalmi út 10,8 kilométeres szakaszát Abony és Cegléd között, amely így gyorsítani fogja a főváros és Szolnok közötti közlekedést is - jelezte a beruházás helyszínén Kállai Mária.
A térség fideszes országgyűlési képviselője a hétfői sajtótájékoztatón azt is elmondta, hogy a ceglédi körforgalom felújítása nyáron kezdődik, és idén őszre készül el. Kállai Mária hozzátette, hogy a beruházás során minden elkészült a vállalt határidőre és az útfejlesztéssel biztonságosabbá és gyorsabbá válik a közlekedés Budapest és Szolnok térsége között.

Az M4-es gyorsforgalmi út fejlesztése a fejlesztési minisztérium megbízásából, a Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt. beruházásában hazai forrásból valósul meg - olvasható a kivitelező NIF oldalán közzétett közleményben.

Szalay Ferenc, Szolnok polgármestere (Fidesz-KDNP) rámutatott, hogy a beruházásnak köszönhetően tovább erősödik Szolnok gazdasága. Hozzátette: Szolnokon megtelt a 124 hektáros Piroskai úti ipari park, ezért Szolnoktól Abony felé egy 62,5 hektáros új ipari park épül, jelenleg a közművesítés zajlik, a beruházás a tervek szerint legkésőbb 2020 tavaszán elkészül.

Kiss Boglárka, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF Zrt.) szóvivője elmondta: az M4-es gyorsforgalmi út két ütemben épül a NIF Zrt. beruházásában:
  • Az első ütem az M0-tól, azaz Üllőtől Ceglédig tartó 44,4 kilométeres szakasz. Ebből már átadtak 8,2 kilométert tavaly nyáron. Az idén június végéig 4,8 kilométer készül el a ceglédi körforgalomtól Budapest irányába, a hátralevő mintegy 30 kilométeres szakaszt pedig a tervek szerint az idén év végén adják majd át.
  • A másik ütem a Cegléd és Abony között épülő 17,6 kilométeres szakasz, amelyből 6 kilométert adnak át június végéig. A ceglédi körforgalom felújítása a nyáron kezdődik, és idén őszre készül el. A második szakasznak a hátralevő mintegy 11 kilométere a tervek szerint 2020 nyárra készül el - tájékoztatott.


Címlapkép és kép forrása: NIF Zrt.
Ez a cikk "Az EU kohéziós politikájának hatásai Magyarországon - jelen és jövő" című, 2019. április 1-től 2020. március 31-ig tartó munkaprogram része, amelyet a Portfolio.hu-t kiadó Net Média Zrt. valósít meg az Európai Unió finanszírozásával. Jelen tartalom kizárólag a cikk szerzőjének álláspontját tükrözi. A munkaprogramot finanszírozó Európai Bizottság semmilyen felelősséget nem vállal a cikkben szereplő információk felhasználását illetően.

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF