A ’2016-os év magánrendelője’ lett a Budai Egészségközpont! (x)

Portfolio
A legnagyobb online egészségügyi magazin által harmadik alkalommal megszervezett verseny szavazásán több mint 500 magánintézmény között összesen 8 díjat osztottak ki, a hattagú szakmai zsűri, illetve a weboldalon beérkezett több mint 18.000 szavazat alapján.
Az abszolút fődíjat a Budai Egészségközpont nyerte. Az intézmény orvos igazgatóival, Dr. Lajos Évával és Dr. Nagy Judittal beszélgettünk.

Mit jelent Önöknek ez a díj?

N.J.



Az elismerés intézményünk minden munkatársának közös sikere, fontos pozitív visszajelzés az elmúlt évek következetes és kitartó munkájáról. Különösen örülünk annak, hogy a szakmai zsűri és a közönség véleménye alapján is megmérettettünk és sikeresnek bizonyultunk.

L.É.



Szeretném hangsúlyozni, hogy emögött egy több száz emberből álló csapat munkája áll. Az asszisztensektől kezdve a szakorvosokon át egészen felsővezetőkig, mindenki lelkiismerettel, alázattal és szakértelemmel végzi munkáját, immár 15 éve.


Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?

N.J.

A siker nyilván több tényezős, de ha egy dolgot kellene kiemelnem, akkor az ügyfélközpontúság lenne az: 15 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet páciensközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Nálunk ez nem csak szlogen, döntő fontosságúnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk ügyfeleinktől a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagy gondot fordítunk az elégedettségmérésekre, és ezek alapján mindig készek vagyunk változtatni folyamatainkon.

L.É.

A siker fontos eleme az is, hogy a Budai Egészségközpontban minden egy helyen megtalálható: nálunk nemcsak a legfontosabb szakterületek, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is elérhető.

Milyen egyéb elvárásai vannak a pácienseknek?

L.É.

Az ügyfelek nem kizárólag a szakmai szinvonal alapján döntenek - a magas szakmai minőséget általában magától értetődőnek tekintik -, hanem olyan kényelmi szempontokat mérlegelnek, hogy ne kelljen várakozni, lehessen online időpontot foglalni, a leleteiket, számláikat digitálisan kapják meg, és így tovább.

N.J.

A mai páciensek, mindenekelőtt a fiatalabbak, már elvárják, hogy megfelelő információt kapjanak arról, hogy mi, hogyan és miért történik velük a rendelőben. Igényük van arra is, hogy a róluk tárolt információkat - akár egészségügyi, akár más jellegű adatokat - az ő érdekükben, személyre szabottan használjuk fel.

A díj elnyerése után milyen további célokat fogalmaztak meg?

L. É.

Nem állunk meg a fejlődésben. Nagy örömünkre évről-évre nő azok száma, akik ránk bízzák egészségüket, ezért a közeljövőben bővítjük kapacitásainkat. Ezzel párhuzamosan szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével szeretnénk tovább növelni ügyfeleink elégedettségét.

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF