Regisztráció

Business and Finance Summit 2019 - CFO of the year

Kedvező gazdasági klímában, ugyanakkor a Brexit, a geopolitikai feszültségek és a világgazdasági lassulás árnyékában kerül sor a magyar vállalatok pénzügyi és operatív vezetőinek egyik legnagyobb éves konferenciájára szeptember 12-én Budapesten, a Sofitel Hotelben. Idén már harmadik alkalommal rendezi meg Business and Finance Summit konferenciáját a Portfolio és a Credit Management Group, amelyen a nemzetközi szinten is elismert CFO of the year díj is átadásra kerül.

A kapcsolatépítési lehetőségek mellett magas színvonalú előadásokkal, esettanulmányokkal és kerekasztal-beszélgetésekkel járjuk körbe a hazai vállalatok legfontosabb működési és pénzügyi kérdéseit. Olyan egyedi rendezvényről van szó, amely kifejezetten vállalatoknak szól, a hasonló helyzetben lévő cégek vezetői tudják megvitatni egymással tapasztalataikat. Idén kiemelt figyelem helyezünk a Brexit magyar gazdaságot érintő hatásaira és a hazai gazdaság egyik zászlóshajójára, az autóiparra, emellett hagyományainknak megfelelően a credit management aktuális dilemmái is fontos szerepet kapnak.

Legyen Ön Magyarország legjobb CFO-ja, nevezzen díjunkra! Hamarosan kiderül, ki lesz az év vállalati pénzügyi vezetője Magyarországon. Szeptember 12-én, az ország legfontosabb pénzügyi vezetőit felvonultató Business and Finance konferencián kerül ugyanis átadásra a Portfolio és a Credit Management Group közös "CFO of the year" díja. A jó pénzügyi teljesítményt felmutató hazai vállalatok vezetői közül a zsűri által idén a legfelkészültebbnek és legsikeresebbnek tartott gazdasági, pénzügyi igazgatót tüntetjük ki az eseményen. Rajta kívül a legjobbak pedig a CFO Master 2019 díjban részesülhetnek. A CFO of the year 2019 díjra bármely hazai (kivéve pénzügyi és tanácsadói szektorban tevékenykedő) cég pénzügyi, gazdasági vezetője jelentkezhet. Az érdeklődéseket a cfooftheyear@portfolio.hu címen fogadjuk, a pályázati anyagot kérésre elküldjük, és kitöltve ugyanerre az e-mail címre várjuk vissza 2019. augusztus 31-éig. A pályázók 20%-os kedvezménnyel, az első nyolc helyezett pedig díjmentesen vehet részt szeptember 12-ei konferenciánkon.

Kiemelt témáink

Nagyvállalati vezetők kerekasztala
Növekedési Kötvényprogram az MNB, a hitelminősítők és a vállalatok szemével
Magyarország és az autóipar: nagy remények és növekvő kockázatok
CFO-k eszmecseréje az M&A-piac, a finanszírozás és a mindennapi működés aktualitásairól
Credit management Európában és Magyarországon
Üzleti aktualitások a bérnyomástól az IT-kihívásokig

Megvan az ország legjobb pénzügyi vezetője 

Befejeződött a Porfolio és a Credit Management Group közös Business and Finance Summit 2019 konferenciája, a szakmai konferenciáról élőben tudósítottunk. A rendezvényen kihirdette a szakmai zsűri az év legjobb pénzügyi vezetőjenek járó díjat: Tóth István, a Tungsram pénzügyi igazgatója érdemelte ki munkájával és pályázatával a "CFO of the year 2019" kitüntető címet. A legjobb credit management csapatnak járó díjat pedig a Sonaper Magyarország vehette át.

Fizet-e az ügyfél? Nem is hinnénk, mennyi mindenen múlik 

„Credit management Magyarországon: az optimális gyakorlat felé” címmel került megrendezésre mai Business and Finance 2019 Summit konferenciánk egyik délutáni szekciója, amelyben öt előadó beszélt a credit management és a kintlévőségkezelés aktualitásairól.

Mi foglalkoztatja manapság a vállalatok pénzügyi vezetőit? – Itt a válasz 

Erős makrogazdasági környezetet és boldog, kiegyensúlyozott munkaerőt kívántak maguknak és cégüknek a CFO-k mai Business and Finance Summit 2019 konferenciánkon, megvitatva munkájuk legfontosabb, aktuális kihívásait.

MNB: jól halad a Növekedési Kötvényprogram 

145 regisztrált érdeklődőből eddig 11 vállalat kapott minősítést a Növekedési Kötvényprogramban, további 22 áll minősítés alatt – mondta el mai előadásában Nagy Viktória, az MNB igazgatója Business and Finance Summit 2019 konferenciánkon. Heteken belül megtörténhetnek az első kibocsátások.

Hogy készülnek a magyar vállalatvezetők a recesszióra? 

Innovációról, alkalmazkodóképességről, egy esetleges válságra való felkészülésről szólt mai Business and Finance Summit 2019 konferenciánk vállalatvezetői panelbeszélgetése, amelyet Kerekes Antal, a PWC partnere moderált.

A pénzügyesek munkáját is elveszik a robotok? 

Hazai vállalatok pénzügyi vezetőinek várakozásairól készített felmérést a PwC, érdekes eredményekkel.

György László: szinte rekorderek vagyunk a csúcstechnológiás beruházásokban 

Nem az a fontos, hogy a madár hányat csap szárnyával, hanem hogy íveljen – idézte Pilinszkyt a magyar gazdaság teljesítménye és válságállósága kapcsán mai Business and Finance Summit 2019 konferenciánkon György László államtitkár.

Commerzbank-elemző: ez több lesz, mint koccanás 

Rázós időszak előtt áll a világgazdaság, a Portfolio Business and Finance Summit 2019 konferenciájának nyitóelőadója elsősorban a német és a kínai gazdaság szempontjából beszélt erről.

Árak

Pénznem:
HUF
|
EUR
Walk in jegy
114 900 HUF + Áfa/fő
5 vagy több fő jelentkezése esetén* (-20%)
96 420 HUF + Áfa/fő

Kedvezmények:

  • 20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén*
  • 30% kedvezmény a Magyar Credit Management Szövetség tagvállalatai részére*
     

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak.

A részvételi díj tartalmazza a büféebédet és a kávészüneteket.

Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.

Regisztráció

Társszervező

Credit Management Group

Díjátadó támogatója

Commerzbank

Gold támogató

Euler Hermes
PricewaterhouseCoopers (PwC)

Bronze támogató

Apelso Trust
Atradius
Opten Informatikai Kft.
Legyen Ön is támogatónk
A piac élvonalában: nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek. Szponzorként kiemelt láthatóságot kap a hazai gazdasági és üzleti élet döntéshozói előtt, és exkluzív lehetőséget a közvetlen kapcsolatépítésre. Szponzorációs csomagjaink B2B, vagy akár B2C marketingcélokra optimalizáltak – brandépítés, leadgenerálás, releváns közönség. Lépjen velünk kapcsolatba, és építsük fel közösen a következő sikeres megjelenését!
Visszahívást kérek

Kinek ajánljuk

Hazai és régiós nagyvállalatok, kis- és középvállakozások vezérigazgatói és felsővezetői,
CFO-k és más vállalati pénzügyi szakemberek,
credit management területek vezetői,
adózási, HR és digitalizációs szakértők számára

Információk

Helyszín és megközelítés

Időpont: 2019. szeptember 12.
Helyszín: Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel

A résztvevők között kisorsolásra kerül 1 db Thomas Mason alapanyagból méretre készített ing/blúz a Portfolio.hu ruházati partnere, az AC su misura jóvoltából.

Mentés naptárba
    Megosztás

      Résztvevőink írták

      Szakmai elismerés, közösség, élmény – olvassa el, mit mondtak rólunk résztvevőink!

      "5 éve rendszeres hallgató és több alkalommal meghívott előadó vagyok a Portfolio Magánegészségügyi Konferenciáján. Nagy élmény az ősz kezdetén a biztosítók, versenytársak és szakértők jelentős csoportjával találkozni, gondolatokat cserélni, vissza nézni a korábbi év üzleti adataira és előre tekinteni, hogy mi várható. Első kézből kaphatunk információt az Egészségügyi Államtitkárságtól vagy a Boston Consultingtól, akik az állami rendszert formálják. A Marriott hagyományosan lenyűgöző fekvése és a kiváló catering ünnepet varázsol ebből a napból. Sose hagynám ki."

      dr. Kirschner András
      alapító-tulajdonos, Swiss Clinic

      „Itt van az energetikai szektor színe-java, és azt gondolom, hogy olyan információkat és tapasztalatokat lehet leszűrni, ami egy vállalatvezető számára be tud épülni az üzleti döntéshozatalba.”

      Jákli Gergely
      elnök-vezérigazgató, Paks II

      „A Property Investment Forum húsz éve segíti a munkánkat, köszönet érte!” 

      Dr. Takács Ernő
      Deputy CEO, WING

      Galéria

      Gyakran ismételt kérdések

      Részvételi feltételek, regisztráció menete és határideje, valamint teendők telt ház esetén

      Szeretettel várunk minden 16. életévét betöltött érdeklődőt, akit megszólít az esemény szakmai programja, szívesen részt venne rajta és nyitott új partnerek megismerésére, magas színvonalú kapcsolatépítési lehetőségekre.

      Rendezvényeinkre a portfolio.hu/rendezvenyek oldalon lehet regisztrálni az adott esemény aloldalán, a „regisztráció” gombra kattintva. A GDPR-megfelelés miatt kizárólag online előre, vagy a helyszínen regisztrált, (díjköteles rendezvény esetén) kifizetett jeggyel rendelkező résztvevőket tudunk beengedni az esemény területére. Online regisztrációra az eseményt megelőző nap éjfélig van lehetőség; ezt követően a helyszínen várjuk az érdeklődőket, ahol kollégáink készséggel segítenek a regisztrációs pultban a jegyvásárlásban, illetve ingyenes eseményeink esetén a jegyváltásban.

      Telt ház esetén a jelentkezés az oldalon lezárul, és kizárólag várólistára lehet jelentkezni. Ebben az esetben a helyszíni jegyvásárlás is szünetel. Kollégáink a megüresedett helyek függvényében értesítik a listára feliratkozott jelentkezőket az esetleges részvételi lehetőségről.

      Mire számítsak a rendezvényen?
      Regisztráció: 08:30-09:00
      Szakmai program: 09:00-17:00
      Kiegészítő program: 17:00 - 18:00 Állófogadás
      Várható résztvevők száma: 150-180 fő
      Milyen fizetési módok vannak? Tudok a helyszínen is fizetni?

      A részvételi díjat és az egyéb költségeket (szobafoglalás, kiegészítők stb.) a regisztrációs folyamat során kiválasztva utalással, valamint bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Fontos tudni, hogy a rendezvényt megelőző két napban oldalunkon már csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Díjköteles esemény esetén a részvételi díj kiegyenlítése nélkül nem áll módunkban garantálni a részvételt.

      Az esemény napján, a helyszínen is elérhető a bankkártyás fizetés kollégáinknál a regisztrációs pultban.

      Mi a teendő, ha nem kaptam meg a QR-kódot a belépéshez?

      Rendszerünk a fizetés beérkezése és könyvelése után automatikusan kiküldi a QR-kódot. Ingyenes részvétel esetén a regisztráció után közvetlenül kerül kiküldésre a belépésre jogosító QR-kód. Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a spam, social és egyéb almappákat is levelezési rendszerében. A levél „Belépőjegy a(z) esemény neve…” tárggyal fog érkezni a noreply@portfolio.hu email címről.

      Amennyiben mégsem érkezett meg a QR-kód, kérjük, hogy ellenőrizze a kifizetést, mivel a belépésre jogosító QR-kód kizárólag a részvételi díj kiegyenlítése után kerül kiküldésre. A fizetés ellenőrzése és annak megtörténte után kérjük keresse kollégáinkat a rendezveny@portfolio.hu email címen. Telefonon nem tudunk tájékoztatást adni, ilyen esetben kizárólag írásban tudunk segíteni.

      Ingyenes esemény esetén, amennyiben a mappák ellenőrzése után sem találja a kódot, kérjük keresse kollégáinkat emailben.

      Megszakadt kártyás fizetés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a fent említett email címen. Kérésre díjbekérőt tudnak kiállítani, vagy segítenek a folyamat újrakezdésében.

      Milyen jegytípusok és kedvezmények állnak rendelkezésre? Hogyan tudom a kedvezmény- vagy szponzorációs kódomat felhasználni?

      Rendezvényeinken többféle kedvezmény elérhető, mindezekről az aktuális rendezvény oldalán tud tájékozódni ide kattintva.. A kedvezmény, VIP vagy szponzorációs szerződéshez tartozó kódokat a folyamat során az egyedi kódok mezőbe kérjük résztvevőnként beírni az érvényesítéshez.

      Mit tartalmaz a jegy, és a részvételi díj magában foglalja-e a szállást?

      Kérjük az Árak menüpontban tájékozódjon a jegy pontos tartalmáról. A jegyár nem tartalmazza a szállás költségét. Amennyiben elérhető a rendezvényen a foglalási opció, a regisztrációs folyamat során van lehetőség szállást kiválasztani és foglalni.

      Milyen nyelven zajlanak az előadások és a beszélgetések?

      Eseményeink hivatalos nyelve a magyar. Idegen nyelvű előadások és külföldi vendégek esetén biztosítunk élő vagy AI szinkrontolmácsolást magyar és angol nyelven. Kérjük, ennek elérhetőségéről az információk fülön tájékozódjon, valamint kollégáink segítenek a rendezveny@portfolio.hu  email címen kérdés esetén.

      Elérhetőek lesznek az előadások vagy a szakmai tartalmak online is?

      Az előadások vetített anyagai, amelyekhez előadóink hozzájárulásukat adják, a köszönőlevélben kerülnek kiküldésre a rendezvényt követően. Videó- és hangfelvétel nem kerül megosztásra az eseményről. Az adott eseményről készült cikkeket és elemzéseket szakértőink tollából a Portfolio.hu, az Agrárszektor.hu és a Pénzcentrum.hu oldalakon olvashatja.

      Névcsere, lemondás

      Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni.

      A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel azonban átruházható.  Kérjük, névcsere esetén írjon a rendezveny@portfolio.hu  email címre, a kollégáink küldenek egy kódot, amivel az érkező résztvevőt is regisztrálni kell oldalunkon, az adatkezelési szabályzatunk szerint. A rendezvény napján, a helyszínen is tudnak segíteni a kollégák, amennyiben hirtelen történés miatt szükséges a névcsere.

      További információt az árak fülön talál.

      Támogatói és szponzori lehetőségek

      Amennyiben előadói vagy támogatói lehetőségekkel kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük, keresse kollégáinkat itt.

      Kapcsolat

      Szervezés, lebonyolítás, információk
      Kovács-Kopp Krisztina
      Kovács-Kopp Krisztina
      rendezvényigazgató
      Telefon: 06701111111
      E-mail:
      Szekeres Renáta
      Szekeres Renáta
      rendezvényszervező
      Telefon: +36 1 646 4367
      E-mail:
      Tartalmi és szervezési kérdések
      Palkó István
      Palkó István
      vezető elemző
      Telefon: 06/1 428 90 65
      E-mail:
      Szponzorációs lehetőségek
      Takács Sándor
      Takács Sándor
      Commercial Director
      E-mail:
      Lippai Judit
      Lippai Judit
      Key account sales partner
      Telefon: 06/30 311 87 02
      E-mail:
      Csatlakozzon
      Kövessen, lájkoljon, iratkozzon fel, hallgasson minket, írjon nekünk az alábbi csatornákon:
      Hírlevél
      Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre: hírek, események, ajánlatok első kézből.
      Legyen Ön is támogatónk
      Nagyobb elérés, erősebb márkaépítés, szélesebb kapcsolati háló és új üzleti lehetőségek.