Tovább hízott a Revolut vesztesége, de már lassan 15 millió ügyfelet szereztek

Portfolio
A Revolut vesztesége tavaly az előző évihez képest is tovább nőtt: a még mindig növekedési fázisban lévő neobank új szolgáltatásokat indított és folytatta globális terjeszkedését.

2019-ben a Revolut 106,7 millió fontos veszteséget könyvelt el, 2020-at a társaság 167,8 millió fontos veszteséggel zárta. A növekedésre fókuszáló társaság hétéves története alatt még egyetlen évet sem zárt nyereséggel.

A neobank a pletykák szerint egy újabb 250 millió dolláros forrásbevonáson dolgozik, amelyet 10-15 milliárd dollár közötti értékelés mellett szerezhet meg.

A Revolut bevétele 34 százalékos emelkedést követően 222 millió fontra emelkedett 2020-ban, amely részben a tavaly indított kriptó-üzletágnak volt köszönhető, amely 39 millió fontos bevételt hozott a cégnek, és ebből származik már a társaság teljes bevételének csaknem 20 százaléka.

Az ügyfelek száma 10 millióról 14,5 millióra nőtt, a betétállomány pedig 96%-os növekedést követően 4,6 milliárd fontra nőtt az előző év végi 2,4 milliárd fontról.

Nik Toronsky vezérigazgató és társ-alapító elmondta, hogy 24 új terméket indítottak el, az Egyesült Államokban, Ausztráliában és Japánban terjeszkedtek, banki szolgáltatásokat indítottak el Litvániában, ezek mind javították a cég profitabilitását.

(CNBC)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF