Páratlan párosítás a NAV nyugtáknál (x)

Portfolio
A technikai üzeneteket és a nyugtákat nem szükséges manuálisan párosítani a hivatalokkal történő elektronikus levelezésben, mert az e-Jogsegéd Kft. megoldotta, hogy e-Cégkapu szolgáltatás a beadványokkal automatikusan összepárosítja a feladóvevényt, tértivevényt és a NAV nyugtát. Ráadásul jelzi az alkalmazás kezelő felületén színekkel és szöveges információval, hogy elfogadó vagy elutasító nyugtáról van-e szó illetve milyen státuszban van.
A cégkapura épülő e-Cégkapu szolgáltatás lehetőséget nyújt az üzenetek tömeges le- és feltöltésére, aláírására és saját szabályrendszer alapján csatornákba rendezésére, mindezt villámgyorsan rengeteg időt spórolva a gazdálkodó szervezeteknek.

Az e-Cégkapu Magyarország egyetlen elektronikus tárháza, amely a cégek hivatalokkal történő elektronikus kommunikációját egyszerűvé, hatékonnyá és biztonságossá teszi. A szolgáltatást az e-Jogsegéd Kft. nyújtja amely már közel 10 éve tölt be piacvezető szerepet az elektronikus ügyintézésben.

Közép- és nagyvállalatok számára kialakított egyedi szolgáltatásával Elektronikus Központtá nőtte ki magát.
2010-ben az e-FMH szolgáltatásával megoldotta a fizetési meghagyások tömeges kezelését, 2016-ban pedig az elektronikus perkapun keresztül tömeges üzenetek beadását tette egyszerűvé. 2018. óta e-Cégkapu megoldásával egyszerűvé, gyorssá, biztonságossá tette a kötelező elektronikus kommunikációt a hivatalokkal.

A NAV-hoz beküldött elektronikus üzeneteket az e-Cégkapu automatikusan összekapcsolja a feladó- és tértivevényekkel illetve az elfogadó vagy elutasító nyugtákkal, mellette ezek státuszról is ad könnyen áttekinthető információt. Nincs szükség állandóan az időrabló tárgymező átnézésekre és egyesével történő értelmezésükre, helyette a megtakarított időt az ügymenet tartalmi részeire lehet összpontosítani.
A cégek mellett a könyvelőknek is hatalmas segítség az üzenetek szortírozása és rendszerezése.

Még az idén várható további fejlesztésünk eredményeként egy olyan lehetőség, hogy az e-Cégkapu jelezni fogja olyan fontos várható események bekövetkeztét, mint például adóellenőrzés. Mindezt már akkor még mielőtt átvettnek minősülne az üzenet. Ebben az ügyben egyeztetéseket folytatunk.

Ez a fejlesztés hozzásegíti a cégeket és a könyvelőket, hogy határidőn belül minél felkészültebben válaszoljanak a hatóság kérdéseire és pontosan, hiánytalanul előkészítsék a beadandó dokumentumokat.

Az e-Cégkapu 2018-ban közel 70.000, míg 2019-ben az év első felében már több mint 150.000 üzenetet továbbított.
Az idő kerekét mi sem tudjuk visszafordítani, de az új elektronikus kapcsolattartás által okozott adminisztratív többletidőt a rendszer által nyújtott hatékonysággal vissza tudjuk adni.

Várjuk kérdéseiket és érdeklődésüket az alábbi e-mail címen: szakall.akos@ejogseged.hu

Szolgáltatásunkról további információt a következő helyen találhat:
www.e-cegkapu.hu

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF